abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43724215
Bestelling zou eind nov. komen maar hij is nu in behandeling! Dus een dezer dagen krijg ik mijn pakketje binnen!
pi_43726858

Crappy kwaliteit, maar kunstlicht, zelfontspanner en veel zwart = altijd moeilijk

Neway, ik ben blij! Ik schrok eerst wel, dacht dat 36 toch wel iets te groot was toen ik 'm aantrok, maar ik kwam er later pas achter dat je het ceintuur behoorlijk kunt aansnoeren en dan zit ie wel zoals ie moet zitten. 34 zal misschien net weer te strak bij m'n titties zitten, dus ik ga maar niet ruilen (zul je altijd zien, ruil je 'm, kom je er achter dat die vorige toch beter en mooier zat).
pi_43726982
De trench staat je goed parselmouth!

Volgens mij kun je een trenchcoat beter te groot kopen dan te klein: ik heb een paar weken terug een trench bij Zara gekocht in een perfect passende maat, maar uiteindelijk heb ik hem toch omgeruild voor een grotere maat, omdat dat gewoon praktischer is op de fiets en hij staat nog mooier ook.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_43729377
Is die trenchcoat wel een beetje warm? Ik had er wel moeite voor willen doen op zich, maar aangezien ik altijd vernikkel van de kou in de winter leek het me niet echt een optie. Hij is wel mooi, aloewel ik 'm op de foto's van parselmouth dan weer een beetje vind tegenvallen (en dat ligt niet aan parselmouth hoor )
pi_43730328
Mwa, warm... Hij is niet gevoerd ofzo, dus ik denk dat ie tijdens weer als nu zonder extra vestje er onder niet echt heel warm zal zijn

Oh, iemand met de trench in maat 34? Zou 34 passen met cup B? Ik twijfel of ik zal gaan ruilen, maar ik denk niet dat ik eerlijk antwoord zal gaan krijgen van mensen die met hun ruil-vraag op marktplaats staan...

[ Bericht 35% gewijzigd door parselmouth op 20-11-2006 21:57:10 ]
pi_43730644
Ik had in plaats van pantoffels een knuffelhondje thuisgestuurd gekregen Die terug gestuurd en 2 weken later kreeg ik de goede pantoffels binnen én een waardebon voor 5 euro korting op m`n volgende bestelling
Saartje
  maandag 20 november 2006 @ 22:54:55 #282
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_43732332
Net mijn V&R smoking gepast. Colbert zit prima, maar de pantalon is echt te krap bij mijn dijbenen
Ik ben niet echt amused. Ik heb nu maat 52 en moet dus alleen een maat 54 pantalon hebben. Word een lastig verhaal, maar ik ga het toch maar even proberen via de servicelijn. Wie weet.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  maandag 20 november 2006 @ 23:19:37 #283
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43733306
Tja, voor iets meer heb je een op jouw lijf afgesteld pak @ suit supply
pi_43738543
Ze hebben weer wat dingen in de shop, zouden dat geretourde artikelen zijn?

edit; never mind, het is alweer weg.

[ Bericht 49% gewijzigd door Syytön op 21-11-2006 08:22:57 ]
  dinsdag 21 november 2006 @ 10:00:46 #285
98138 Everett
pi_43740254
quote:
Op maandag 20 november 2006 23:19 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Tja, voor iets meer heb je een op jouw lijf afgesteld pak @ suit supply
Ja, dat is bekend. De smoking van V&R is echter wel erg mooi afgewerkt en van een goede kwaliteit. Zeker voor die prijs. Als ie wel past, dan is het gewoon een leuk mazzeltje. Suit supply kan altijd nog.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_43748483
Ik heb voor de zekerheid een advertentie op marktplaats gezet met daarin de vraag of iemand haar 34 voor een 36 wil ruilen, want na wat rondvragen blijkt dat maat 34 met een b-cup prima past.
Maar mocht het niet lukken is dat ook niet zo'n ramp, want deze zit ook best mooi, wanneer ik het ceintuurtje helemaal op het smalste gaatje zet.

Ging net even m'n hond uitlaten met m'n jas aan, ik voelde me net een prinsesje

Maar wat voor shawl gaan jullie erbij dragen? Misschien dat zo'n russian scarf wel wat is, maar ik weet het niet zeker...
Handschoentjes worden in elk geval (nep)leren, denk niet dat iets anders er mooi bij gaat staan. Jammer dat die handschoentjes van de H&M zo enorm klein vallen, alle maat L's zijn al uitverkocht en alleen paspophandjes komen in XS en S (dus daarbij gelijk een volgende vraag: weet iemand een andere winkel met leren handschoentjes voor 20 euro of minder?).
  Moderator dinsdag 21 november 2006 @ 15:06:24 #287
155227 crew  Guppy
dus
pi_43748932
ik zou hem niet ruilen, zo kan je er nog een lekker warm trui onderaan en kan je er ook in de winter mee lopen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_43749004
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:52 schreef parselmouth het volgende:
Ik heb voor de zekerheid een advertentie op marktplaats gezet met daarin de vraag of iemand haar 34 voor een 36 wil ruilen, want na wat rondvragen blijkt dat maat 34 met een b-cup prima past.
Maar mocht het niet lukken is dat ook niet zo'n ramp, want deze zit ook best mooi, wanneer ik het ceintuurtje helemaal op het smalste gaatje zet.

Ging net even m'n hond uitlaten met m'n jas aan, ik voelde me net een prinsesje

Maar wat voor shawl gaan jullie erbij dragen? Misschien dat zo'n russian scarf wel wat is, maar ik weet het niet zeker...
Handschoentjes worden in elk geval (nep)leren, denk niet dat iets anders er mooi bij gaat staan. Jammer dat die handschoentjes van de H&M zo enorm klein vallen, alle maat L's zijn al uitverkocht en alleen paspophandjes komen in XS en S (dus daarbij gelijk een volgende vraag: weet iemand een andere winkel met leren handschoentjes voor 20 euro of minder?).
HEMA. 17,95 geloof ik.
pi_43749414
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:52 schreef parselmouth het volgende:
Klopt idd, laatste keer dat ik in de H&M was, waren ook alle L's uitverkocht, en de kleinere maten kwam ik niet eens in, terwijl ik toch slanke handen heb Ik heb nu handschoenen van de V&D, 19,95 waren ze geloof ik
pi_43750176
Okay, bedankt!
Dan ga ik van de week even kijken bij de V&D en Hema, het begint toch wel handschoenenweer te worden...

En nog even wat zeiken:

Dat vestje (check die mouwtjes!). Helaas nergens te vinden in de onlineshop, maar ik zag 'm in de gewone winkel wel voorbij flitsen. Iemand enig idee hoeveel ie kost?
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:49:37 #291
98138 Everett
pi_43750554
De klantenservice van H&M is echt
Belde net op om te vragen of ze nog een V&R smoking in maat 54 hebben (lekker naief). Zij kijken en...ja hoor mijnheer. Zal ik 'em opsturen

Kortom: ruzie maken in de H&M om kleding is voor het plebs
pi_43750842
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:39 schreef parselmouth het volgende:
Okay, bedankt!
Dan ga ik van de week even kijken bij de V&D en Hema, het begint toch wel handschoenenweer te worden...

En nog even wat zeiken:
[afbeelding]
Dat vestje (check die mouwtjes!). Helaas nergens te vinden in de onlineshop, maar ik zag 'm in de gewone winkel wel voorbij flitsen. Iemand enig idee hoeveel ie kost?
Volgens mij was ie 19,90... Maar dat weet ik niet helemaal zeker Heb de site trouwens even uit m'n bladwijzers gehaald, want m'n eerdere bestelling is nu nog onderweg en ik heb eergisteren alweer een pyjama, diadeem en kimono besteld
pi_43751347
Haha, uit zelfbescherming .
Deze week salaris en studie-financiering, m'n handen jeuken dus ik vrees dat het binnen no time weer op is (ik moet die trench daar ook nog van betalen).

Die kimono is leuk trouwens

Oh en voor de Rotterdammers:
29 november is er een Sale-party in de H&M aan de lijnbaan, schijnt dat de hele begane grond sale wordt, dus sla je slag zou ik zeggen.
pi_43751579
Weer net zo'n chaos als met V&R ?
pi_43753024
Haha, wie weet... Dat filiaal heeft geen V&R gehad, dus maken ze ook nog zoiets mee
Het verschil tussen sale en V&R is alleen dat er bij V&R niks op de grond gedonderd werd (stel je voor!) en bij sale des te meer
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:20:39 #296
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43760514
Ik heb mijn pakket opgehaald! De trench is me helaas te groot Hij zitte wijd bij de schouders, de mouwen zijn te lang. Ik verdrink er een beetje in.
Had toch een 38 moeten kiezen. Alhoewel ik denk dat daar mn boobs weer niet in hadden gepast, wat dat betreft heeft de jas een aparte pasvorm.

En dan het zwarte wollen jurkje met lakceintuur. Helaas, ook te groot, zit als een zak om me heen . Dat is maat 38. Ik weet niet wie het vroeg, maar diegene mag deze wmb van me overnemen.

pi_43760747
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:20 schreef Aventura het volgende:
Ik heb mijn pakket opgehaald! De trench is me helaas te groot Hij zitte wijd bij de schouders, de mouwen zijn te lang. Ik verdrink er een beetje in.
Had toch een 38 moeten kiezen. Alhoewel ik denk dat daar mn boobs weer niet in hadden gepast, wat dat betreft heeft de jas een aparte pasvorm.

En dan het zwarte wollen jurkje met lakceintuur. Helaas, ook te groot, zit als een zak om me heen . Dat is maat 38. Ik weet niet wie het vroeg, maar diegene mag deze wmb van me overnemen.

Ik ben nog wel geïnteresseerd in de trenchcoat, als het mogelijk is?
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:40:54 #299
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43761312
@ Shining_Star: ik ga eerst ff rondsurfen op inet om te kijken of mensen een 40 voor een 38 willen ruilen.

@Parselmouth: ja baaaalen. Blijkbaar heb ik toch een verkeerd beeld bij wat voor maat ik eigenlijk heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')