Dat is heerlijk man. Zal een verademing voor hem zijn dat hij een gitaar bij zich heeft.quote:Op maandag 13 november 2006 02:31 schreef Roy_vdm het volgende:
Eerst even gitaar spelen, optreden voor zichzelf. Hij heeft net al een half etmaal lopen tokkelen op dat ding, wordt hij nooit moe van zichzelf?
En Nena is nu weer -met haar simpele wereldbeeld- helemaal in de war.quote:Op maandag 13 november 2006 02:27 schreef Day het volgende:
En Nena ligt nu gewoon weer in d'r bed en er is niks gebeurd!
Met jou valt gewoon niet te praten.quote:Op maandag 13 november 2006 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
En Nena is nu weer -met haar simpele wereldbeeld- helemaal in de war.
Goh, die Brian is eigenlijk best wel een gevoelige jongen die goed kan luisteren.![]()
![]()
Hou mij er even buiten ja.... Niet zo generaliseren. Ik vind Nena een geweldige meid, maar zou absoluut niet op haar vallen. Een beetje zoals Bart denk ik. Lesley is veel leukerquote:Op maandag 13 november 2006 02:46 schreef Day het volgende:
[..]
Met jou valt gewoon niet te praten.![]()
Met geen van de mannen hier, valt me op. Wat Nena betreft hebben jullie gewoon een dirty mind.
Toch stiekum een beetje jaloers op Brian?![]()
I agreequote:Op maandag 13 november 2006 02:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou mij er even buiten ja.... Niet zo generaliseren. Ik vind Nena een geweldige meid, maar zou absoluut niet op haar vallen. Een beetje zoals Bart denk ik. Lesley is veel leuker
Totaal niet.quote:Op maandag 13 november 2006 02:46 schreef Day het volgende:
Waarom dan die verongelijkte woorden, omdat Brian wel op haar valt en interesse in haar toont, vraag ik me dan af?quote:Op maandag 13 november 2006 02:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou mij er even buiten ja.... Niet zo generaliseren. Ik vind Nena een geweldige meid, maar zou absoluut niet op haar vallen. Een beetje zoals Bart denk ik. Lesley is veel leuker
Hoezo verongelijkt? Ik vind Brian een gladde jongen die ook nog een af en toe van die vrij agressieve uitbarstingen heeft. Ik vind hem zeer zeker niet bij Nena passen. Daar gaat het mij vooral om.quote:Op maandag 13 november 2006 02:52 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom dan die verongelijkte woorden, omdat Brian wel op haar valt en interesse in haar toont, vraag ik me dan af?
Het is wel de jongen die haar aan het praten krijgt. Ik ontken de band tussen Bart en Nena niet. Maar de dingen die Nena vanavond aan hem vertelt heeft, heb ik haar nog niet tegen Bart horen zeggen.quote:Op maandag 13 november 2006 02:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo verongelijkt? Ik vind Brian een gladde jongen die ook nog een af en toe van die vrij agressieve uitbarstingen heeft. Ik vind hem zeer zeker niet bij Nena passen. Daar gaat het mij vooral om.
Ik zou er niet raar van staan te kijken. vannacht heeft hij ook weer behoorlijk zitten vloeken en schelden tegen Nena. Die jongen kan behoorlijk hard uit de hoek komen. Dat getuigt al van een bepaald karakter, waar ik zelf absoluut niet van hou. Als Brian in BB had gezeten, hadden we al dwars door hem heen geprikt, maar nu vinden sommigen hem zelfs de gevoelige jongen. Ik snap er weinig van. Ik ontken niet dat hij nena leuk vindt, maar hij wil echt alleen maar seks. Dat is volgens mij wel het uiteindelijke doel van dat soort types. Maar zo zie ik het..... en iedereen ziet het weer anders. Maar zoals ik al zei vindt hij haar ook echt wel leuk/mooi. Dat ontken ik ook niet. Het moet hun beiden toch al wel duidelijk zijn dat het buiten het huis helemaal niets kan worden.quote:Op maandag 13 november 2006 03:06 schreef Day het volgende:
Agresssief? Eerder temperamentvol. Agressief klinkt alsof hij in staat is een vrouw in elkaar te slaan en daar acht ik hem niet toe in staat.
hee Day, da's wel heel simpel gesteld he!!!quote:Op maandag 13 november 2006 02:46 schreef Day het volgende:
[..]
Met jou valt gewoon niet te praten.![]()
Met geen van de mannen hier, valt me op. Wat Nena betreft hebben jullie gewoon een dirty mind.
Dus als en man behoorlijk vloekt en scheldt is het een vrouwenmepper?quote:Op maandag 13 november 2006 03:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou er niet raar van staan te kijken. vannacht heeft hij ook weer behoorlijk zitten vloeken en schelden tegen Nena. Die jongen kan behoorlijk hard uit de hoek komen. Dat getuigt al van een bepaald karakter, waar ik zelf absoluut niet van hou. Als Brian in BB had gezeten, hadden we al dwars door hem heen geprikt, maar nu vinden sommigen hem zelfs de gevoelige jongen. Ik snap er weinig van. Ik ontken niet dat hij nena leuk vindt, maar hij wil echt alleen maar seks. Dat is volgens mij wel het uiteindelijke doel van dat soort types. Maar zo zie ik het..... en iedereen ziet het weer anders. Maar zoals ik al zei vindt hij haar ook echt wel leuk/mooi. Dat ontken ik ook niet. Het moet hun beiden toch al wel duidelijk zijn dat het buiten het huis helemaal niets kan worden.
Hehe, goed gezegd Day. Ben het met je eens. Ik ben ook eerder het gevoelige en luisterende type dan de botte boer. Dus het spreekt mij ook aan wat Brian doet. Ja, uiteindelijk willen we allemaal (man en vrouw dus) ook eens sex. Maar dat is de natuur! Al miljoenen jarenlang. Dus ...quote:Op maandag 13 november 2006 03:37 schreef Day het volgende:
[..]
Dus als en man behoorlijk vloekt en scheldt is het een vrouwenmepper?
Bart kan ook af en toe fel uit z'n ogen kijken en is ook hard in zijn bewoordingen. Soms zels nog harder dan Brian.
Moeten we daar dan dezelfde titel maar op plakken?
Ik zie zelf wel dat Brian behoorlijk glad kan zijn. Maar ik zie ook oprechte belangstelling voor anderen (en niet alleen bij Nena). Dus om hem nou als de gladde hartenbreker af te schilderen, gaat mij net iets te ver. Elke man heeft een eigen manier waarop hij een vrouw versiert. Brian doet het met smoothtalk, Bart hangt de botte stuntelaar uit, maar ook hij heeft 1 doel en dat is Lesley de zijne te maken en haar uiteindelijk in z'n bed te krijgen.
En dat hij sex wil. Is dat raar? Die jongen is een jong en vitaal, het zou eerder raar zijn, als hij niet sexueel tot haar aangetrokken was. Zelfs Stefan z'n ogen zwerven behoorlijk als Nena langsloopt, kom op zeg!
En daarbij is Nena er zelf bij. Zij bepaalt zelf of ze in z'n praatjes trapt of niet. Ze bepalen met z'n 2-en of het alleen bij geflirt/gefrunnik/sex blijft of dat er meer uit komt. Misschien wil ze niet eens meer, heb je daar al aan gedacht?
Jij hebt gewoon moeite met het type man dat Brian is en daarom trek je alles in het negatieve.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel. En als mocht blijken dat ik me vergis, ben ik de 1e die dat toe zal geven.
Waar zei ik dat dan? Ik schreef alleen dat ik er niet gek van zou staan te kijken. Als je zo opvliegerig bent, dan acht ik die kans groter dan als je ten alle tijde een rustig type bent.quote:Op maandag 13 november 2006 03:37 schreef Day het volgende:
[..]
Dus als en man behoorlijk vloekt en scheldt is het een vrouwenmepper?
Onzin. Heb je Bart al eens horen vloeken en schelden dan? Brian ging vannacht aardig tekeer t egen Nena hoor. Daar heeft hij ook meerdere keren zijn excuses voor aangeboden vandaag trouwens.quote:Bart kan ook af en toe fel uit z'n ogen kijken en is ook hard in zijn bewoordingen. Soms zels nog harder dan Brian.
Moeten we daar dan dezelfde titel maar op plakken?
Dat kan ik ook omdraaien. Jij blijkt hem leuk te vinden en ziet dus niets negatiefs (hebben we allemaal wel eens last vanquote:Jij hebt gewoon moeite met het type man dat Brian is en daarom trek je alles in het negatieve.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel. En als mocht blijken dat ik me vergis, ben ik de 1e die dat toe zal geven.
Ik zelf ook. Normaal zou ik Brian ook een leuke jongen vinden, maar er zijn wat karaktertrekjes aan hem die me enorm storen. Hier in huis zeiden ze op die momenten ook 'kijk, zijn masker valt even af'. Iemand die zich voordoet zo enorm gevoelig te zijn, barst wat mij betreft niet in schelden en vloeken uit als het meneer even niet aan staat.quote:Op maandag 13 november 2006 03:41 schreef moowriece het volgende:
[..]
Hehe, goed gezegd Day. Ben het met je eens. Ik ben ook eerder het gevoelige en luisterende type dan de botte boer.
Kan. Of je bent een rustige type waarbij het koordje ineens knapt en je haalt dan uit.quote:Op maandag 13 november 2006 04:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar zei ik dat dan? Ik schreef alleen dat ik er niet gek van zou staan te kijken. Als je zo opvliegerig bent, dan acht ik die kans groter dan als je ten alle tijde een rustig type bent.
[..]
Onzin. Heb je Bart al eens horen vloeken en schelden dan? Brian ging vannacht aardig tekeer t egen Nena hoor. Daar heeft hij ook meerdere keren zijn excuses voor aangeboden vandaag trouwens.
Welke gedeelte van mijn tekst, lees je niet?quote:Op maandag 13 november 2006 04:04 schreef scanman01 het volgende:
Dat kan ik ook omdraaien. Jij blijkt hem leuk te vinden en ziet dus niets negatiefs (hebben we allemaal wel eens last van) Hij ligt mij gewoon niet. Niets meer en niets minder. Ik ben geschrokken van zijn uitbarstingen die gepaard gingen met vloeken en schelden. Dat het zelfs al zo erg is dat hij even vergeet dat er camera's op hem gericht staan, vind ik behoorlijk heftig. Hij wist zich gewoon niet in te houden. Dan heb je jezelf niet echt onder controle. Daarom mag ik hem niet.
Ik zou eerder vallen voor de botte boer dan, al teveel ervaring met de brians, die brengen je in verwarringquote:Op maandag 13 november 2006 03:41 schreef moowriece het volgende:
[..]
Hehe, goed gezegd Day. Ben het met je eens. Ik ben ook eerder het gevoelige en luisterende type dan de botte boer. Dus het spreekt mij ook aan wat Brian doet. Ja, uiteindelijk willen we allemaal (man en vrouw dus) ook eens sex. Maar dat is de natuur! Al miljoenen jarenlang. Dus ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |