abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43497628
Eerst even gitaar spelen, optreden voor zichzelf. Hij heeft net al een half etmaal lopen tokkelen op dat ding, wordt hij nooit moe van zichzelf?
Audite et alteram partem
  maandag 13 november 2006 @ 02:33:09 #152
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43497636
quote:
Op maandag 13 november 2006 02:31 schreef Roy_vdm het volgende:
Eerst even gitaar spelen, optreden voor zichzelf. Hij heeft net al een half etmaal lopen tokkelen op dat ding, wordt hij nooit moe van zichzelf?
Dat is heerlijk man. Zal een verademing voor hem zijn dat hij een gitaar bij zich heeft.
  maandag 13 november 2006 @ 02:33:25 #153
6941 APK
Factual, I think.
pi_43497637
quote:
Op maandag 13 november 2006 02:27 schreef Day het volgende:

En Nena ligt nu gewoon weer in d'r bed en er is niks gebeurd!
En Nena is nu weer -met haar simpele wereldbeeld- helemaal in de war.
Goh, die Brian is eigenlijk best wel een gevoelige jongen die goed kan luisteren.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 13 november 2006 @ 02:46:34 #154
58921 Day
You can fly!
pi_43497703
quote:
Op maandag 13 november 2006 02:33 schreef APK het volgende:

[..]

En Nena is nu weer -met haar simpele wereldbeeld- helemaal in de war.
Goh, die Brian is eigenlijk best wel een gevoelige jongen die goed kan luisteren.
Met jou valt gewoon niet te praten.
Met geen van de mannen hier, valt me op. Wat Nena betreft hebben jullie gewoon een dirty mind.
Toch stiekum een beetje jaloers op Brian?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 13 november 2006 @ 02:49:11 #155
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43497725
quote:
Op maandag 13 november 2006 02:46 schreef Day het volgende:

[..]

Met geen van de mannen hier, valt me op. Wat Nena betreft hebben jullie gewoon een dirty mind.
Hou mij er even buiten ja.... Niet zo generaliseren. Ik vind Nena een geweldige meid, maar zou absoluut niet op haar vallen. Een beetje zoals Bart denk ik. Lesley is veel leuker
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_43497730
quote:
Op maandag 13 november 2006 02:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hou mij er even buiten ja.... Niet zo generaliseren. Ik vind Nena een geweldige meid, maar zou absoluut niet op haar vallen. Een beetje zoals Bart denk ik. Lesley is veel leuker
I agree
  maandag 13 november 2006 @ 02:51:08 #157
6941 APK
Factual, I think.
pi_43497736
quote:

Totaal niet.
Toen ik zo oud was als hij heb ik ook urenlang naar domme lulverhalen geluisterd om later te proberen te scoren.

Het is zo doorzichtig.
Het helpt Nena geen stap verder.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 13 november 2006 @ 02:52:47 #158
58921 Day
You can fly!
pi_43497740
quote:
Op maandag 13 november 2006 02:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Waarom dan die verongelijkte woorden, omdat Brian wel op haar valt en interesse in haar toont, vraag ik me dan af?

Overigens, complimenten met je Bart/Lesley-filmpje. Het is me eindelijk gelukt om 't te downloaden!
I am gonna shine
  maandag 13 november 2006 @ 02:57:12 #159
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43497761
quote:
Op maandag 13 november 2006 02:52 schreef Day het volgende:

[..]

Waarom dan die verongelijkte woorden, omdat Brian wel op haar valt en interesse in haar toont, vraag ik me dan af?
Hoezo verongelijkt? Ik vind Brian een gladde jongen die ook nog een af en toe van die vrij agressieve uitbarstingen heeft. Ik vind hem zeer zeker niet bij Nena passen. Daar gaat het mij vooral om.
  maandag 13 november 2006 @ 03:06:13 #160
58921 Day
You can fly!
pi_43497795
quote:
Op maandag 13 november 2006 02:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hoezo verongelijkt? Ik vind Brian een gladde jongen die ook nog een af en toe van die vrij agressieve uitbarstingen heeft. Ik vind hem zeer zeker niet bij Nena passen. Daar gaat het mij vooral om.
Het is wel de jongen die haar aan het praten krijgt. Ik ontken de band tussen Bart en Nena niet. Maar de dingen die Nena vanavond aan hem vertelt heeft, heb ik haar nog niet tegen Bart horen zeggen.
Daar gaat het mij om. Dat Nena mooi is en een lekker lijf heeft, zie ik ook wel, maar ik ben wel benieuwd naar de persoon Nena zelf en daar weet ik na vanavond, dankzij Brian, wel iets meer van.

Dat hij glad is. Mja, het is ook mijn ding niet (ik vind Bart's semi-verlegen, botte manier ook leuker), maar hij krijgt haar wel aan de praat en de dingen die hij zegt (in krom NL, papiaments en Engels) zijn wel gemeend.
Agresssief? Eerder temperamentvol. Agressief klinkt alsof hij in staat is een vrouw in elkaar te slaan en daar acht ik hem niet toe in staat.

En het is ook niet zo belangrijk of jij of ik vind dat ze bij elkaar passen of niet. Is nog steeds iets wat ze zelf bepalen.
I am gonna shine
  maandag 13 november 2006 @ 03:10:23 #161
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43497805
quote:
Op maandag 13 november 2006 03:06 schreef Day het volgende:
Agresssief? Eerder temperamentvol. Agressief klinkt alsof hij in staat is een vrouw in elkaar te slaan en daar acht ik hem niet toe in staat.
Ik zou er niet raar van staan te kijken. vannacht heeft hij ook weer behoorlijk zitten vloeken en schelden tegen Nena. Die jongen kan behoorlijk hard uit de hoek komen. Dat getuigt al van een bepaald karakter, waar ik zelf absoluut niet van hou. Als Brian in BB had gezeten, hadden we al dwars door hem heen geprikt, maar nu vinden sommigen hem zelfs de gevoelige jongen. Ik snap er weinig van. Ik ontken niet dat hij nena leuk vindt, maar hij wil echt alleen maar seks. Dat is volgens mij wel het uiteindelijke doel van dat soort types. Maar zo zie ik het..... en iedereen ziet het weer anders. Maar zoals ik al zei vindt hij haar ook echt wel leuk/mooi. Dat ontken ik ook niet. Het moet hun beiden toch al wel duidelijk zijn dat het buiten het huis helemaal niets kan worden.
pi_43497836
quote:

[..]

hee Day, da's wel heel simpel gesteld he!!!
  maandag 13 november 2006 @ 03:37:15 #163
58921 Day
You can fly!
pi_43497861
quote:
Op maandag 13 november 2006 03:10 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik zou er niet raar van staan te kijken. vannacht heeft hij ook weer behoorlijk zitten vloeken en schelden tegen Nena. Die jongen kan behoorlijk hard uit de hoek komen. Dat getuigt al van een bepaald karakter, waar ik zelf absoluut niet van hou. Als Brian in BB had gezeten, hadden we al dwars door hem heen geprikt, maar nu vinden sommigen hem zelfs de gevoelige jongen. Ik snap er weinig van. Ik ontken niet dat hij nena leuk vindt, maar hij wil echt alleen maar seks. Dat is volgens mij wel het uiteindelijke doel van dat soort types. Maar zo zie ik het..... en iedereen ziet het weer anders. Maar zoals ik al zei vindt hij haar ook echt wel leuk/mooi. Dat ontken ik ook niet. Het moet hun beiden toch al wel duidelijk zijn dat het buiten het huis helemaal niets kan worden.
Dus als en man behoorlijk vloekt en scheldt is het een vrouwenmepper?
Bart kan ook af en toe fel uit z'n ogen kijken en is ook hard in zijn bewoordingen. Soms zels nog harder dan Brian.
Moeten we daar dan dezelfde titel maar op plakken?

Ik zie zelf wel dat Brian behoorlijk glad kan zijn. Maar ik zie ook oprechte belangstelling voor anderen (en niet alleen bij Nena). Dus om hem nou als de gladde hartenbreker af te schilderen, gaat mij net iets te ver. Elke man heeft een eigen manier waarop hij een vrouw versiert. Brian doet het met smoothtalk, Bart hangt de botte stuntelaar uit, maar ook hij heeft 1 doel en dat is Lesley de zijne te maken en haar uiteindelijk in z'n bed te krijgen.

En dat hij sex wil. Is dat raar? Die jongen is een jong en vitaal, het zou eerder raar zijn, als hij niet sexueel tot haar aangetrokken was. Zelfs Stefan z'n ogen zwerven behoorlijk als Nena langsloopt, kom op zeg!
En daarbij is Nena er zelf bij. Zij bepaalt zelf of ze in z'n praatjes trapt of niet. Ze bepalen met z'n 2-en of het alleen bij geflirt/gefrunnik/sex blijft of dat er meer uit komt. Misschien wil ze niet eens meer, heb je daar al aan gedacht?

Jij hebt gewoon moeite met het type man dat Brian is en daarom trek je alles in het negatieve.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel. En als mocht blijken dat ik me vergis, ben ik de 1e die dat toe zal geven.
I am gonna shine
pi_43497871
quote:
Op maandag 13 november 2006 03:37 schreef Day het volgende:

[..]

Bart kan ook af en toe fel uit z'n ogen kijken en is ook hard in zijn bewoordingen. Soms zels nog harder dan Brian.

Ik zie zelf wel dat Brian behoorlijk glad kan zijn. Maar ik zie ook oprechte belangstelling voor anderen (en niet alleen bij Nena). Dus om hem nou als de gladde hartenbreker af te schilderen, gaat mij net iets te ver. Elke man heeft een eigen manier waarop hij een vrouw versiert. Brian doet het met smoothtalk, Bart hangt de botte stuntelaar uit, maar ook hij heeft 1 doel en dat is Lesley de zijne te maken en haar uiteindelijk in z'n bed te krijgen.

En dat hij sex wil. Is dat raar? Die jongen is een jong en vitaal, het zou eerder raar zijn, als hij niet sexueel tot haar aangetrokken was. Zelfs Stefan z'n ogen zwerven behoorlijk als Nena langsloopt, kom op zeg!
En daarbij is Nena er zelf bij. Zij bepaalt zelf of ze in z'n praatjes trapt of niet. Ze bepalen met z'n 2-en of het alleen bij geflirt/gefrunnik/sex blijft of dat er meer uit komt. Misschien wil ze niet eens meer, heb je daar al aan gedacht?

Jij hebt gewoon moeite met het type man dat Brian is en daarom trek je alles in het negatieve.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel. En als mocht blijken dat ik me vergis, ben ik de 1e die dat toe zal geven.
Hehe, goed gezegd Day. Ben het met je eens. Ik ben ook eerder het gevoelige en luisterende type dan de botte boer. Dus het spreekt mij ook aan wat Brian doet. Ja, uiteindelijk willen we allemaal (man en vrouw dus) ook eens sex. Maar dat is de natuur! Al miljoenen jarenlang. Dus ...
  maandag 13 november 2006 @ 04:04:58 #165
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43497920
quote:
Op maandag 13 november 2006 03:37 schreef Day het volgende:

[..]

Waar zei ik dat dan? Ik schreef alleen dat ik er niet gek van zou staan te kijken. Als je zo opvliegerig bent, dan acht ik die kans groter dan als je ten alle tijde een rustig type bent.
quote:
Onzin. Heb je Bart al eens horen vloeken en schelden dan? Brian ging vannacht aardig tekeer t egen Nena hoor. Daar heeft hij ook meerdere keren zijn excuses voor aangeboden vandaag trouwens.
quote:
Dat kan ik ook omdraaien. Jij blijkt hem leuk te vinden en ziet dus niets negatiefs (hebben we allemaal wel eens last van ) Hij ligt mij gewoon niet. Niets meer en niets minder. Ik ben geschrokken van zijn uitbarstingen die gepaard gingen met vloeken en schelden. Dat het zelfs al zo erg is dat hij even vergeet dat er camera's op hem gericht staan, vind ik behoorlijk heftig. Hij wist zich gewoon niet in te houden. Dan heb je jezelf niet echt onder controle. Daarom mag ik hem niet.

[ Bericht 17% gewijzigd door scanman01 op 13-11-2006 04:13:30 ]
  maandag 13 november 2006 @ 04:12:21 #166
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43497941
quote:
Op maandag 13 november 2006 03:41 schreef moowriece het volgende:

[..]

Hehe, goed gezegd Day. Ben het met je eens. Ik ben ook eerder het gevoelige en luisterende type dan de botte boer.
Ik zelf ook. Normaal zou ik Brian ook een leuke jongen vinden, maar er zijn wat karaktertrekjes aan hem die me enorm storen. Hier in huis zeiden ze op die momenten ook 'kijk, zijn masker valt even af'. Iemand die zich voordoet zo enorm gevoelig te zijn, barst wat mij betreft niet in schelden en vloeken uit als het meneer even niet aan staat.
  maandag 13 november 2006 @ 04:20:46 #167
58921 Day
You can fly!
pi_43497975
quote:
Op maandag 13 november 2006 04:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Waar zei ik dat dan? Ik schreef alleen dat ik er niet gek van zou staan te kijken. Als je zo opvliegerig bent, dan acht ik die kans groter dan als je ten alle tijde een rustig type bent.
[..]

Onzin. Heb je Bart al eens horen vloeken en schelden dan? Brian ging vannacht aardig tekeer t egen Nena hoor. Daar heeft hij ook meerdere keren zijn excuses voor aangeboden vandaag trouwens.
Kan. Of je bent een rustige type waarbij het koordje ineens knapt en je haalt dan uit.

Ik vind je redenatie gewoon te kort door de bocht. Ik ben ook opvliegend, kan zelfs al om een kleinigheidje schelden en vloeken, maar ik heb nog nooit uitgehaald naar mijn partner. Mijn vriend is de rust zelve, je moet onwijs je best doen om z'n grens te overschrijven. Maar als het het hem teveel wordt, dan staat hij ook te vloeken en te tieren en als hij het echt niet meer trekt, trekt hij z'n sportkleren aan en gaat een uur hardlopen of hij slaat eens hard met de deuren en gaat uren op z'n gitaar tokkelen. Je kan iemand daar dus niet op beoordelen. Dat je een keer uit je dak gaat betekent nog niet dat je er ook gelijk fysiek geweld bij zal gebruiken.

Ze hadden ruzie en hij hield zich niet in en ging te keer. Toen hij afgekoeld was bood hij z'n verontschuldigingen aan.
Afgelopen avond heeft hij dat nog een keer gedaan en naar mijn mening oprecht ook. Hij had haar ook links kunnen laten liggen en overtuigd kunnen blijven van zijn gelijk.
I am gonna shine
  maandag 13 november 2006 @ 04:26:26 #168
58921 Day
You can fly!
pi_43497997
quote:
Op maandag 13 november 2006 04:04 schreef scanman01 het volgende:

Dat kan ik ook omdraaien. Jij blijkt hem leuk te vinden en ziet dus niets negatiefs (hebben we allemaal wel eens last van ) Hij ligt mij gewoon niet. Niets meer en niets minder. Ik ben geschrokken van zijn uitbarstingen die gepaard gingen met vloeken en schelden. Dat het zelfs al zo erg is dat hij even vergeet dat er camera's op hem gericht staan, vind ik behoorlijk heftig. Hij wist zich gewoon niet in te houden. Dan heb je jezelf niet echt onder controle. Daarom mag ik hem niet.
Welke gedeelte van mijn tekst, lees je niet?
Ik vind Brian als man totaal niet aantrekkelijk. Zou er zelf niet voor vallen. Ik heb een botte boer zoals Bart
Maar ik geef hem wel het voordeel van de twijfel wat Nena betreft.

En dat hij de camera's vergeet tijdens een woede-uitbarsting maakt hem wat mij betreft alleen maar menselijker.
I am gonna shine
pi_43498140
Dit gaat eigenlijk meer over wat jullie vinden van de bewoners en gaat niet over de streams

Wat een moderatie
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_43498473
Mijn visie op Nena - Bart - Brian;

Bart is er voor de EHBO; als ze zelf een beetje wankel staat emotioneel gezien gaat ze naar Bart, door de humor raakt ze weer wat gesterkt en ziet ze het weer wat positiever in. In die zin haalt ze haar hart bij hem op.
Maar ze heeft ook persoonlijke aandacht nodig, ze wil begeert en gekoesterd worden, vooral dat koesteren, veilig voelen. Intimiteit kan al snel verward worden met seks, en dan gebeuren er dingen die ze eigenlijk niet wilt, ze wil gewoon een hug, heel veel hugs, daarvoor is brian er. Ze heeft er zelf nog niet echt vat op wat ze nu eigenlijk wilt en verwart de intimiteit met de seks, maar seks geeft haar niet wat ze wilt, dat weet ze voor een deel zelf al maar lijkt er nog geen vat op te hebben, het geeft haar alleen maar meer pijn en meer het gevoel dat ze stom en dom is.
En ja, Brian kan haar emotioneel dan ook weer verwarren. Gelukkig is bart daar dan weer de volgende ochtend, en kan ze die verwarring weer van zich afzetten en zich weer sterker voelen en weer iets dichter tot haarzelf.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_43498519
quote:
Op maandag 13 november 2006 03:41 schreef moowriece het volgende:

[..]

Hehe, goed gezegd Day. Ben het met je eens. Ik ben ook eerder het gevoelige en luisterende type dan de botte boer. Dus het spreekt mij ook aan wat Brian doet. Ja, uiteindelijk willen we allemaal (man en vrouw dus) ook eens sex. Maar dat is de natuur! Al miljoenen jarenlang. Dus ...
Ik zou eerder vallen voor de botte boer dan, al teveel ervaring met de brians, die brengen je in verwarring

Nah ik heb nu een gevoelige 'botte boer' aan de haak geslagen en dat is een super keuze geweest

Het ligt puur aan hoe jezelf bent, je moet emotioneel en geestelijk erg sterk staan om iets met iemand als brian aan te kunnen gaan, want hij kan erg goed praten en daarmee ook manipuleren. Iemand als Bart kan dat ook maar die heeft een gevoel van eer daarin.
Daarmee ben ik niet anti-brian, want ik het ook sympathie voor brian voor zijn rol, alleen op het gebied van relatie is het niet voor iedereen geschikt materiaal.
Slaan weet ik niet, ik denk niet dat hij snel slaat, maar ik denk wel dat het afentoe veelste heet onder de voeten kan worden.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  maandag 13 november 2006 @ 08:58:36 #172
128350 GlamourGirl
Future Celebrity
pi_43498968
Ik denk dat Nena op lange termijn toch gevoelens gaat ontwikkelen voor Brian. Ik bedoel, ze geniet wel degelijk van zijn aandacht. Ik denk dat ze alleen verward is dat hij echt wat in haar ziet ipv alleen maar de 'schoonheid'. Hier weet ze geen raad mee en dus doet ze zo afstandelijk.

Bart ziet Nena echt als kleine zusje die hij wil beschermen. Nena daarentegen vindt Bart leuker dan Brian, waarschijnlijk omdat ze weet dat hij onbereikbaar is (gezien zijn relatie met Lesley).

Tot zover mijn analyse....
  maandag 13 november 2006 @ 10:12:56 #173
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43500261
Praktijk les Natasia (mag ze nu wel het terrein af??)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_43500831
nena wil wel stewardess worden, totdat ze 22 is, dan heeft ze het wel weer gezien zegt ze

sylvia en de werksters lachen erom, niks vor haar
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_43500907
ze worden door de stem tot de orde geroepen; werksters moeten aan de slag,
en wilma nanninga en de kapper is in aantocht
ieder oordeel heeft zijn nadeel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')