precies wat ik ook dacht ...Nena krijgt niet eens de kans om te atnwoorden !quote:Op maandag 13 november 2006 12:56 schreef Day het volgende:
Jezus Ilona. Die mensen komen voor Nena, hoor!
ik weet niet of nena dat nou echt erg vindt, ze voelt zich hartstikke onzeker,quote:Op maandag 13 november 2006 13:02 schreef elsie het volgende:
[..]
precies wat ik ook dacht ...Nena krijgt niet eens de kans om te atnwoorden !
Ze krijgt ook gewoon de kans niet...quote:Op maandag 13 november 2006 13:03 schreef 2live het volgende:
[..]
ik weet niet of nena dat nou echt erg vindt, ze voelt zich hartstikke onzeker,
die staat gewoon op deze pagina hoorquote:Op maandag 13 november 2006 13:04 schreef scanman01 het volgende:
De poll op de vorige pagina is niet hoopgevend voor de FHM trouwens
Ze ziet er toch echt heel goed uit zo...quote:Op maandag 13 november 2006 13:06 schreef scanman01 het volgende:
Er wordt nog een foto voor de cadillac gemaakt. En da terwijl de bij de kapper is weggetrokken
Maar goed dat ze later zelf nog is gaan föhnen.quote:Op maandag 13 november 2006 13:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze ziet er toch echt heel goed uit zo...
Je zou niet zeggen dat ze zo bij de kapper vandaan geplukt is
Ja zeker..! Wel slechte organisatie zo..quote:Op maandag 13 november 2006 13:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar goed dat ze later zelf nog is gaan föhnen.
Misschien was dat wel een evil plan van Ilona ! ( Wat dus mislukt is... )quote:Op maandag 13 november 2006 13:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze ziet er toch echt heel goed uit zo...
Je zou niet zeggen dat ze zo bij de kapper vandaan geplukt is
ik vind ilona ook een muts, maar ze was wel de enige die echt leuk reageerde [ ik weet niet of het gemeend is]quote:Op maandag 13 november 2006 13:10 schreef Tamaartje het volgende:
Ilona... die denkt weer te weten wat goed is..
Ik denk ook dat het niet zo goed met haar gaat.. anders had ze wel even uit bed gekomen denkquote:Op maandag 13 november 2006 13:27 schreef avonne het volgende:
De huishoudster Yvonne maakt zich behoorlijk zorgen over Eveline, geloof ik
hahaquote:Op maandag 13 november 2006 13:33 schreef scanman01 het volgende:
Waren ze ook allemaal zo uitgebreid gaan kijken als het de Playboy was geweest?
Was toch wel héél wat lulliger geweestquote:Op maandag 13 november 2006 13:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hahaeerlijk gezegd denk ik van wel...
![]()
Dat is ze toch eigenlijk nog welquote:Op maandag 13 november 2006 13:40 schreef scanman01 het volgende:
Ilona: "Ik vind het echt niet leuk tegenover dat kind"
Dat kind??????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |