Dat is dus niet zo strikt... blijkbaarquote:Op maandag 13 november 2006 11:54 schreef D.Rose het volgende:
hoe zit dat met het 'gevangenschap' als de diva gewoon rijlessen mag nemn
niet overdrijven...quote:Op maandag 13 november 2006 11:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Toch wel héél erg knap van de regie dat ze het voor elkaar krijgen om regelmatig zeer saaie streams uit te zenden.. Terwijl er zoals het nu blijkt.. Regelmatig een bewoner door Natasia in een hoekje wordt genomen en of gedwongen.
![]()
Dat hele incident met Natasia werd ook verzwegen in eerste instantie door Talpa, pas toen de volgende ochtend bleek dat het op de blogs stond, en er filmpjes van waren... Kwam het op de Talpa site, uren later als normaal. Ik vermoed dat ze inzagen dat ontkennen geen nut meer had.. Dus de vraag is... wat houden ze nog meer achter ?quote:Op maandag 13 november 2006 11:54 schreef Gert het volgende:
Op de Talpa-site staat niets over dat Sylvia zou hebben gezegd dat Natasia haar heeft geprobeerd te zoenen. Wél staat er dat Illona vertelde dat Natasia haar een keer op de mond heeft geprobeerd te zoenen.
Wat zei Sylvia dan precies, iemand?
Ilona vertelde Sylvia die binnen kwam bij de kapper dat Nena dus met Natasia had gezoend..quote:Op maandag 13 november 2006 11:54 schreef Gert het volgende:
Wat zei Sylvia dan precies, iemand? Dit begint toch wel pikant te worden. Die Natasia steekt 'm overal in zodra ze de kans krijgt.![]()
(haar tong)
Zag je het clowntje niet ? ; -) Overigens had ik het meer over Sylvia dan Ilona..quote:Op maandag 13 november 2006 11:56 schreef avonne het volgende:
[..]
niet overdrijven...
Ilona zei dat ze een drankje teveel op had en met haar neus tegen de neus van Natasia gin ("neuzen"?) en dat Natasia haar toen een zoen gaf.
Allez, kun je dan verwachten
Hij zat al te gniffelen toen hij de meiden terug hoorde komen uit de private room, voor niets. Maar nena bleef heel serieus kijken en bracht Bart toch al wat in verwarring. Toen hij zei dat het allemaal een geintje was, zei Nena op haar beurt dat dat dan vreemd is aangezien ze wel gewoon een belletje hadden gehad van de regie. Bart snapt er helemaal niets meer van.quote:Op maandag 13 november 2006 11:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hoe?
( Streamloos is als fietsen zonder fiets..)
quote:Op maandag 13 november 2006 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zat al te gniffelen toen hij de meiden terug hoorde komen uit de private room, voor niets. Maar nena bleef heel serieus kijken en bracht Bart toch al wat in verwarring. Toen hij zei dat het allemaal een geintje was, zei Nena op haar beurt dat dat dan vreemd is aangezien ze wel gewoon een belletje hadden gehad van de regie. Bart snapt er helemaal niets meer van.
lijkt BigBrother wel, dat is ook steeds soepelerquote:Op maandag 13 november 2006 11:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo strikt... blijkbaar
Eerst stond er de hele tijd dat ze rondjes om de fontijn zou gaan rijden
Maarja... Eveline ging gister ook naar het ziekenhuis..
Ik snap de houding van Talpa in deze nog steeds niet.quote:Op maandag 13 november 2006 11:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik vermoed dat ze inzagen dat ontkennen geen nut meer had.. Dus de vraag is... wat houden ze nog meer achter ?
Natasia wel onder begeleiding en aangelijnd graagquote:Op maandag 13 november 2006 12:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
...
nog ff en ze mogen met weekendverlof
Andersom net zo goed hoor. Nena maakt Bart soms ook voor alles uit.quote:Op maandag 13 november 2006 12:01 schreef 2live het volgende:
bart is hard tegen nena ........maar wel eerlijk, echt een toffe gozer!
Wat ik denk is dat de mensen die de website bijwerken sommige dingen moeten overleggen voordat ze het mogen publiceren. Dat zal vast ook met kritieken op het programma te maken hebben.quote:Op maandag 13 november 2006 12:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap de houding van Talpa in deze nog steeds niet.
Aan de ene kant zenden ze van álles uit, bijvoorbeeld het ranzige gedoe van Natasia tegenover Brian, toen ze erover begon dat haar tepels stijf waren en dat ze nog stijver zouden worden als er iemand aan zou likken.
Aan de andere kant lijken ze Natasia soms in bescherming te nemen, zoals zaterdagnacht en ook blijkbaar met andere voorvallen.
Beetje dubbelhartig dus. Wat willen ze nou eigenlijk?
Of zouden ze Natasia gewoon af en toe in bescherming nemen om later niet het verwijt te kunnen krijgen dat ze haar kapot hebben gemaakt
Ze blijft 3 dagen.quote:Op maandag 13 november 2006 12:10 schreef 2live het volgende:
blijft wilma slapen?
Je brengt het leuk... Maar wat je eigenlijk zegt is censuur en waarheidskleuring.quote:Op maandag 13 november 2006 12:14 schreef 2live het volgende:
nena heeft het nu gehad met de toespelingen
maakt ze nu toch wel duidelijk aan Bart, dus ik snap je nietquote:Op maandag 13 november 2006 12:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Je brengt het leuk... Maar wat je eigenlijk zegt is censuur en waarheidskleuring.![]()
Huh? Nena vond de geintjes gewoon niet leuk meer. Wat heeft dat met censuur te maken?quote:Op maandag 13 november 2006 12:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Je brengt het leuk... Maar wat je eigenlijk zegt is censuur en waarheidskleuring.![]()
door de manier waarop ilona reageerde dacht ik dat ze opdracht had om nena te halen, maar dus toch nietquote:Op maandag 13 november 2006 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh? Nena vond de geintjes gewoon niet leuk meer. Wat heeft dat met censuur te maken?
Nena zegt inmiddels ook dat ze niet snapt waarom ze met zoveel haast bij de kapper weg moest. FHM is er nog niet. Ilona zegt dat ze werd gebeld door de regie. Dat is vreemd, aangezien de stem tegen Nena zei dat ze nog wel even een beetje tijd had. Inderdaad een belachelijke zaak dit.
Goeie vraag ja. Heel vaag dit. Ilona zegt dat ze is gebeld. Heeft iemand dat op een stream gehoord?quote:Op maandag 13 november 2006 12:27 schreef Gert het volgende:
Zit llona dus gewoon te liegen?
Of is de regie aan het stoken?
Die had al gezegd dat de regie haar gebeld had, dus als dat waar is kan zij er ook niets aan doen.quote:Op maandag 13 november 2006 12:33 schreef 2live het volgende:
toch zegt ze er niks over tegen ilona
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |