VI.nlquote:Zojuist is bekend gemaakt dat Marinus Dijkhuizen is opgeroepen voor de interland van Nederland-Engeland. Dijkhuizen moet hierbij de geblesseerde Vennegoor of Hesselink opvolgen welke zijn kruisbanden heeft gescheurd. Nadat Sneijder ook al geblesseerd is afgevallen en Seedorf weer zijn rentree maakt sinds lange tijd, is Dijkhuizen de 22e speler die deel uitmaakt van de selectie
roflpwnagequote:Op maandag 13 november 2006 00:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je bij het Nederlands elftal bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar het veld waar zo'n kansloze bondscoach Seedorf voor 50 euro zit te verkopen.
Je gooi 50 euro naar dat mannetje en koopt een Seedorf voor dat geld.
Dan leg je dat ding op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Bondscoach helemaal flippen natuurlijk (mijn Seedorf wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Ik ging vi.nl nog checken ookquote:
jammerrrrrquote:Op maandag 13 november 2006 00:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je bij het Nederlands elftal bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar het veld waar zo'n kansloze bondscoach Seedorf voor 50 euro zit te verkopen.
Je gooi 50 euro naar dat mannetje en koopt een Seedorf voor dat geld.
Dan leg je dat ding op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Bondscoach helemaal flippen natuurlijk (mijn Seedorf wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Ben je weleens naar een wedstrijd van Oranje geweest? Het is echt erg hoor.quote:Op maandag 13 november 2006 00:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tja, dat hij werd uitgefloten was dramatisch, maar wees tenminste blij als ze van mening veranderd zijn.
En dat teletoeter gepraat wordt ik ook altijd zo moe van. Echt van dat typische arrogante "kijk mij eens een stoere ECHT voetbalfan zijn"-gelul.
Ja.quote:Op maandag 13 november 2006 00:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ben je weleens naar een wedstrijd van Oranje geweest? Het is echt erg hoor.
Nee nee, 4 keer scoren in 1 wedstrijd de zwaarste competitie van de wereld is niet indrukwekkend volgens Bassiequote:Op zondag 12 november 2006 23:14 schreef Klingon het volgende:
Als ie Ruudje dan ook meteen belt. Schijnt tegenwoordig meer te scoren dan iedere andere spits in de selectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |