Bij Snoopy-pantoffels?quote:Op maandag 13 november 2006 00:40 schreef wyccie het volgende:
"suffocate" als zoekwoord?
waarvoor heb je die nodig?quote:Op maandag 13 november 2006 00:39 schreef Gooitzen het volgende:
De tekenaar?
Mensch, wat is een windows acteveringscode moeilijk te vinden. Snap er niets van.
Ik had een legale versie van een makker van me gekregen, maar die blijk je te moeten activeren, en daar gaat het mis. Dus nu kan ik niet meer op mijn pc.quote:
Kan je toch de code van je makker gebruiken? anders weet ik nog wel waar je gecrackte codes vandaan kan halenquote:Op maandag 13 november 2006 00:43 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik had een legale versie van een makker van me gekregen, maar die blijk je te moeten activeren, en daar gaat het mis. Dus nu kan ik niet meer op mijn pc.
Ja, maar volgens Gates is die code al te vaak gebruikt. Waar vindt je zulke codes in vredesnaam?quote:Op maandag 13 november 2006 00:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Kan je toch de code van je makker gebruiken? anders weet ik nog wel waar je gecrackte codes vandaan kan halen
1. Een ander woord voor pantoffels?quote:Op maandag 13 november 2006 00:50 schreef wyccie het volgende:
Pantoffels (met Snoopy)
Vlieg
Man die naar zijn keel grijpt (hij stikt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |