Ja, dat weet ik nog wel. Ik zat toen in de brugklas, en onze conrector heette meneer Reeder. Echt balen dat het toen in Twix veranderde, konden we geen flauwe grapjes meer maken.quote:Op zondag 12 november 2006 23:43 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de naamsverandering van Raiders ook nog meegemaakt, maar zeker TSE ook. Dat was nog niet zo heel lang geleden. Ik zat toen op de basisschool.
Hier geeft vraagsteller aan op zoek te zijn naar een volledig goed antwoord...quote:Op zondag 12 november 2006 23:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
bijna goed! een letter is fout. lees mijn tweede hint/cryptodeel nog n keer heel goed
Vraagsteller had een ander antwoord in gedachten dan het juiste. Dat kan gebeuren als je geen Google gebruikt, maar enkel je eigen brein.quote:Op zondag 12 november 2006 23:45 schreef Jayhawk het volgende:
Hier geeft vraagsteller aan op zoek te zijn naar een volledig goed antwoord...
quote:Op zondag 12 november 2006 23:45 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Hier geeft vraagsteller aan op zoek te zijn naar een volledig goed antwoord...
quote:Op zondag 12 november 2006 23:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Peter-Jan Rens?
Overigens is dit in principe een goed antwoord, dus wat wilde jij doen met dat tweede deel van mijn hints dan, dat heb je in je antwoord niet gebruikt......quote:Op zondag 12 november 2006 23:34 schreef Jayhawk het volgende:
twiki
quote:Op zondag 12 november 2006 23:50 schreef macondo het volgende:
Klaas Bruinsma
je usericon doet raarquote:Op zondag 12 november 2006 23:51 schreef BrandX het volgende:
was dat niet de pa van bruinsma?
ik zie een kruisjequote:Op zondag 12 november 2006 23:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oh? ik heb nergens last van, wat doet mijn kerstdraak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |