lol, ik merk het ja....quote:Op zondag 12 november 2006 23:28 schreef macondo het volgende:
generatiekloof.
quote:Op zondag 12 november 2006 23:28 schreef macondo het volgende:
generatiekloof.
(verrek, BrandX is een vrouw!)
bijna goed! een letter is fout. lees mijn tweede hint/cryptodeel nog n keer heel goedquote:Op zondag 12 november 2006 23:33 schreef doeka het volgende:
twieki
hoe oud?quote:Op zondag 12 november 2006 23:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
BrandX voelt zich in eens wel heeeeeeeeeeel oud hoor!![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 23:35 schreef macondo het volgende:
BrandX is nog van de generatie die is opgegroeid met de Raiders in plaats van de Twix
in de tijd dat cola, sinas en seven-up de enige frisdrank was die er bestond, zondags de winkels nog dicht waren en alleen op woensdag en een enkele verdwaalde zaterdagmiddag er kindermatinée op TV was!quote:Op zondag 12 november 2006 23:36 schreef doeka het volgende:
[..]
![]()
doeka ook; en met bonito's ipv m&m's en ook snor.
quote:Op zondag 12 november 2006 23:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
in de tijd dat cola, sinas en seven-up de enige frisdrank was die er bestond, zondags de winkels nog dicht waren en alleen op woensdag en een enkele verdwaalde zaterdagmiddag er kindermatinée op TV was!
Of naar Doeka, want als je bij Wyccie met een fonetisch gezien correct antwoord genoegen neemt, moet je dat bij Doeka ook doen.quote:Op zondag 12 november 2006 23:39 schreef BrandX het volgende:
Ships! je hebt gelijk.... In dat geval gaat het punt naar Jayhawk....
quote:Op zondag 12 november 2006 23:40 schreef doeka het volgende:
[..]
met frisdrank van 3-es en herschi; en knutselwim op de tv.
doeka is nog ouder dan BrandX![]()
Je hebt gelijk... Ik maak er wel een zooitje van zo... .Doeka, punt is voor jou!quote:Op zondag 12 november 2006 23:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Of naar Doeka, want als je bij Wyccie met een fonetisch gezien correct antwoord genoegen neemt, moet je dat bij Doeka ook doen.
Oh,quote:Op zondag 12 november 2006 23:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Of naar Doeka, want als je bij Wyccie met een fonetisch gezien correct antwoord genoegen neemt, moet je dat bij Doeka ook doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |