Ja, dat weet ik nog wel. Ik zat toen in de brugklas, en onze conrector heette meneer Reeder. Echt balen dat het toen in Twix veranderde, konden we geen flauwe grapjes meer maken.quote:Op zondag 12 november 2006 23:43 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de naamsverandering van Raiders ook nog meegemaakt, maar zeker TSE ook. Dat was nog niet zo heel lang geleden. Ik zat toen op de basisschool.
Hier geeft vraagsteller aan op zoek te zijn naar een volledig goed antwoord...quote:Op zondag 12 november 2006 23:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
bijna goed! een letter is fout. lees mijn tweede hint/cryptodeel nog n keer heel goed
Vraagsteller had een ander antwoord in gedachten dan het juiste. Dat kan gebeuren als je geen Google gebruikt, maar enkel je eigen brein.quote:Op zondag 12 november 2006 23:45 schreef Jayhawk het volgende:
Hier geeft vraagsteller aan op zoek te zijn naar een volledig goed antwoord...
quote:Op zondag 12 november 2006 23:45 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Hier geeft vraagsteller aan op zoek te zijn naar een volledig goed antwoord...
quote:Op zondag 12 november 2006 23:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Peter-Jan Rens?
Overigens is dit in principe een goed antwoord, dus wat wilde jij doen met dat tweede deel van mijn hints dan, dat heb je in je antwoord niet gebruikt......quote:Op zondag 12 november 2006 23:34 schreef Jayhawk het volgende:
twiki
quote:Op zondag 12 november 2006 23:50 schreef macondo het volgende:
Klaas Bruinsma
je usericon doet raarquote:Op zondag 12 november 2006 23:51 schreef BrandX het volgende:
was dat niet de pa van bruinsma?
ik zie een kruisjequote:Op zondag 12 november 2006 23:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oh? ik heb nergens last van, wat doet mijn kerstdraak?
quote:Op zondag 12 november 2006 23:54 schreef doeka het volgende:
Hier ook een kruisje.
Hier doet-ie het weer!quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 23:58 schreef doeka het volgende:
Pim Fortuyn?
Jayhawk +1quote:Op zondag 12 november 2006 23:59 schreef Jayhawk het volgende:
balkenende
ik niet ..quote:Op maandag 13 november 2006 00:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zie hem wel hoor
Jeejquote:Op maandag 13 november 2006 00:02 schreef Jayhawk het volgende:
Yurithemaster +1
Some mothers do 'ave themquote:Op maandag 13 november 2006 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Oh moeder wat is het heet
Maar engelse naam weet ik niet
quote:Op maandag 13 november 2006 00:05 schreef BrandX het volgende:
tik een eitje, oftewel, Carpe Diem van Horatius!
Mooi, heb hem even ergens anders gehoost. Raar, stond gewoon op mijn eigen site. naja, hij had waarchijnlijk geen zin meer in boksenquote:Op maandag 13 november 2006 00:06 schreef doeka het volgende:
Plaatje is weer top; BrandX.
bijna goed. Woordje teveel heb je, en een verkeerd woord er nog tussen (hoewel de gedachtegang logisch is) zodra iemand het juiste woord erbij noemt, ga ik het goedkeuren, maar ik zoek nog een woord.quote:Op maandag 13 november 2006 00:15 schreef doeka het volgende:
Bond Van Auto-Garagebedrijven
Doeka +1quote:Op maandag 13 november 2006 00:18 schreef doeka het volgende:
Garagehouders?
wat met een a kan er dan voor in de plaats?quote:Op maandag 13 november 2006 00:17 schreef BrandX het volgende:
ik wil helemaal niets te maken hebben met de bedrijven.... maar met de ............... van die bedrijven
Oh en het woord auto mag er ook uit.
Het is:Bond VAn Garagehoudersquote:Op maandag 13 november 2006 00:19 schreef doeka het volgende:
[..]
wat met een a kan er dan voor in de plaats?
Ik zal niet antwoorden, wordt te makkelijk puntje scoren. die weet ik ookquote:Op maandag 13 november 2006 00:21 schreef doeka het volgende:
Oh! maar dat is een moeilijke afkorting!
Wat betekend de afkorting SRV( van de SRV-man)?
Yep! dacht dat-ie veel moeilijker was.quote:Op maandag 13 november 2006 00:22 schreef Jayhawk het volgende:
samen rationeel verkopen
Netjes.quote:Op maandag 13 november 2006 00:22 schreef BrandX het volgende:
Ik zal niet antwoorden, wordt te makkelijk puntje scoren. die weet ik ookgame on voor de volgende!
quote:Op maandag 13 november 2006 00:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik zal niet antwoorden, wordt te makkelijk puntje scoren. die weet ik ookgame on voor de volgende!
Nietes, It ain't half hot mum!quote:
Klopt, je hebt gelijk. Was in de war met: "Daar komen de schutters"quote:Op maandag 13 november 2006 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nietes, It ain't half hot mum!
...en dat heet weer Dad's Armyquote:Op maandag 13 november 2006 00:28 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Klopt, je hebt gelijk. Was in de war met: "Daar komen de schutters"
Stom natuurlijk.
Is ook al laat, ik ga maar gauw slapen.
Tot morgen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |