Ja je kan idd ook beargumenteren dat als er in het heelal geen leven mogelijk was geweest, er ook geen leven was geweest om zich af te vragen waar ze vandaan komen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:15 schreef dvr het volgende:
[..]
Dat is net zo iets als in een blauwe kamer staan en zeggen "goh, als de verf op deze muren rood was, zou er geen blauwe kamer zijn". Terwijl het feit dat jij in die blauwe kamer staat al veronderstelt dat de verf blauw was. Het zegt niets over het al dan niet toevallig zijn van die kleur.
'Intelligent design', een zoveelste wanhoopspoging van corrupte christenfundamentalisten om hun oud-testamentische uitgangspunten met de wetenschap te rijmen.
Nee - ik heb daar simpelweg géén gedachten over. Honderden generaties mensen hebben zich al het hoofd gebroken over die vraag. Ik heb niet de illusie dat iemand hem tijdens mijn leven zal ontraadselen, laat staan dat ik dat zelf zal doen. Ik vraag me ook niet af wat er achter de verste ster ligt, waar de grens van energie en materie ligt, wie Kennedy vermoord heeft of wat vrouwen beweegt. Met sommige mysteries hebben we maar te leven.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:44 schreef Blazkowich het volgende:
Dus jij denkt dat het puur toeval is dat er leven mogelijk is in het universum?
sarcas.. enzoquote:Op zondag 19 november 2006 00:34 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Leer het eerst maar eens fatsoenlijk te spellen.
succesquote:Op zondag 19 november 2006 00:57 schreef El_Rolando het volgende:
TVP.
Interessant!quote:Op maandag 13 november 2006 00:37 schreef matjas het volgende:
veruit de beste, en zet je toch wat aan het denken:
http://video.google.nl/videoplay?docid=6104300253381448501&q=%22are+we+real%22
Zeker het bekijken waard, en een 8,3 is zeker terecht.quote:Op zondag 19 november 2006 16:18 schreef -Angelus- het volgende:
The Fog of War: Eleven Lessons from the Life of Robert S. McNamara (2003).
Jaaaaa.quote:Op maandag 20 november 2006 16:37 schreef Isabeau het volgende:
Het programma "Bullshit" van Penn en Teller is ook wel leuk om te zien. In dat programma gaan ze op zoek naar oplichterij: bullshit dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |