Nope, ik ben straks geen collega meer. Én ik loop het kerstpakket misquote:Op dinsdag 14 november 2006 07:18 schreef Rewimo het volgende:
Ow, dus je bent straks geen collega meer
Ojee, klinkt niet best. Waar/wanneer hebben ze je fiets weggehaald?quote:
Vannacht, voor mijn huis onder de lantaarnpaal. Het is mijn enigste vervoermiddel, was een vrij nieuwe mooie fiets.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ojee, klinkt niet best. Waar/wanneer hebben ze je fiets weggehaald?
Fietsendieven![]()
Is echt kl*te als iemand je enige vervoermiddel jat.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vannacht, voor mijn huis onder de lantaarnpaal. Het is mijn enigste vervoermiddel, was een vrij nieuwe mooie fiets.
Ik had eindelijk na maanden sparen geld voor een nieuwe computer. Maar helaas, jammer de bammer enzo
ikiskoel gefeliquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:20 schreef Martineke het volgende:
zeg, ik wil dit topic graag bijbenen zodat ik goed "inburger"maar het is niet bij te benen joh, zo veel praten tikken jullie.
Wat heerlijk Teiganquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:00 schreef teigan het volgende:
O ja, en waarom ik hier eigenlijk binnen kwam stormen..
Ik ben blij
Mijn ontwikkelingsverslag 1 is af!!!
En ik ben zo opgelucht, wat een rotwerk om te schrijven, zoiets...
quote:Op woensdag 15 november 2006 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Whehehe!
Ja ik ken dat. Ik hoor sommigen al over mensen van 80-90 kilo roepen dat dat walgelijk dik is. En dan zeg ik dat ik ook in die categorie val en dan krijg je: ja maar bij jou is het anders. Bij jou kloppen de verhoudingen...
(persoonlijk denk ik dat mensen dat heel snel beginnen te roepen om jou vooral niet te beledigen)
Ik dacht al, dan begin je toch de pil anders te slikkenquote:Op woensdag 15 november 2006 09:29 schreef freecell het volgende:
[..]![]()
"Jamaar bij jou kloppen de verhoudingen gewoon heel goed"
Dat heb ik inderdaad al zo vaak moeten aanhorenBij sommige mensen is dat trouwens wel zo, dan lijken ze 20 kilo lichter dan ze zijn, bij mij is dat niet zo
![]()
En Isa: je hebt een keer heel hard tegen mij geroepen dat zelf vers eten maken veeeeeel lekkerder is dan halen en snacken en dat je niet snapte waarom je vroeger ging snacken en halen, snap je het nu weer wel?
(ik ben ook weer het bokje, zelfs mijn trouwjurkmaakmevrouw riep dat ik aangekomen was)
Ik ben trouwens nog niet vaak zo blij geweest met mijn ongesteldheid als nu!Normaal altijd rond de 20e of 21e en daar baalde ik al behoorlijk van, omdat ik over vier maand op de 21e ga trouwen, en nu is het dus braaf uit zichzelf verplaatst
De meeste mensen van mijn leeftijd wel denk ik, dus ik snap je puntquote:Op woensdag 15 november 2006 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik dacht al, dan begin je toch de pil anders te slikken
Maar niet iedereen gebruikt dat ding natuurlijk
Je bent een beetje vreemdquote:Op woensdag 15 november 2006 15:32 schreef Levitation het volgende:
Stilletjes hier. Iedereen druk aan het werk?
Ik heb al de hele dag een snoepkick. Voel me niet 100%, beetje half grieperig en dan ga ik altijd enorm snoepen. Zou beter zijn als ik naar huis ging en op bed ging liggen, maar zit nu op mijn werk en hou me met "grote hoeveelheden" suiker op de been.![]()
![]()
Weet 't: ik ben een beetje vreemd.![]()
Ik weet wie het zegt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |