abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43527651
Allemaal bedankt voor de felicitaties
Ik word consultant bij een uitzendbureau. Samen met de vestigingsmanager ga ik de vestiging runnen. Erg stoer, vind ik zelf haha. Het zal pittig worden omdat ik, naast werving en selectie van uitzendkrachten, ook nog bij bedrijven langs moet gaan om orders binnen te halen. Maar die uitdaging vind ik heerlijk!

En Bubsel, wat stoer dat je gaat figureren. Ik durf het bijna niet te bekennen, maar ik kijk erg vaak naar Lotte. Dat prinsje en de 'lelijke' prinses- idee vind ik leuk om naar te kijken!
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 november 2006 @ 07:18:07 #202
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43533353
Ow, dus je bent straks geen collega meer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 november 2006 @ 07:24:42 #203
13151 crew  Rewimo
pi_43533381
Ik kwam, op zoek naar iets anders, deze tabel tegen: http://www.voedingswaarde(...)bwxYgCFU9jMAodnTLoBg

Het leuke ervan is dat als je het product aanklikt, je extra info krijgt over bijvoorbeeld vitamines en zo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 14 november 2006 @ 09:20:12 #204
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43534498
zeg, ik wil dit topic graag bijbenen zodat ik goed "inburger" maar het is niet bij te benen joh, zo veel praten tikken jullie.

IkisKoel gefeliciteerd lijkt me leuke baan.
pi_43534547
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 07:18 schreef Rewimo het volgende:
Ow, dus je bent straks geen collega meer
Nope, ik ben straks geen collega meer. Én ik loop het kerstpakket mis
  dinsdag 14 november 2006 @ 09:24:13 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_43534566
Alle fietsendieven moeten dood
disclaimer
  dinsdag 14 november 2006 @ 09:25:23 #207
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43534590
en Christan zijn eerste rapport dat lijkt me echt cool om mee te maken straks, dat mijn zoontjes met hun eerste rapporten thuiskomen
fijn dat Christan het zo goed doet
pi_43534603
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Alle fietsendieven moeten dood
Ojee, klinkt niet best. Waar/wanneer hebben ze je fiets weggehaald?
Fietsendieven
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 14 november 2006 @ 09:27:19 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_43534616
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:26 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ojee, klinkt niet best. Waar/wanneer hebben ze je fiets weggehaald?
Fietsendieven
Vannacht, voor mijn huis onder de lantaarnpaal. Het is mijn enigste vervoermiddel, was een vrij nieuwe mooie fiets.
Ik had eindelijk na maanden sparen geld voor een nieuwe computer. Maar helaas, jammer de bammer enzo
disclaimer
pi_43534657
Ikiskoel, gefeliciteerd met je droombaan!

Rewimo, gaaf dat 't zo goed gaat met Christan!!

Bubsel, veel plezier met het figureren!

Vergeet ik nu nog iemand te feliciteren?
***Levi was here***
  dinsdag 14 november 2006 @ 09:29:04 #211
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43534658
jatten is niet cool
pi_43534669
Tsss, wat een eikels, Stormqueen!
pi_43534678
Wat leuk dat jullie allemaal zo met me meeleven! Dank jullie wel!
pi_43534712
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Vannacht, voor mijn huis onder de lantaarnpaal. Het is mijn enigste vervoermiddel, was een vrij nieuwe mooie fiets.
Ik had eindelijk na maanden sparen geld voor een nieuwe computer. Maar helaas, jammer de bammer enzo
Is echt kl*te als iemand je enige vervoermiddel jat.
Hmmm... volgens mij wonen wij niet zo ver van elkaar... ik zal eens informeren of nog iemand een fiets 'over heeft'.
***Levi was here***
  dinsdag 14 november 2006 @ 09:36:37 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_43534781
Dankjewel Levitation
Ik ga ook proberen om hier op mijn werk iets te regelen... Fietsplan is officieel wel alleen voor werknemers met een vast contract, maar misschien willen ze dat geld wel voorschieten, en dat het dan wordt kwijtgescholden als ik mijn contract krijg in april...
disclaimer
pi_43534838
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:20 schreef Martineke het volgende:
zeg, ik wil dit topic graag bijbenen zodat ik goed "inburger" maar het is niet bij te benen joh, zo veel praten tikken jullie.
ikiskoel gefeli
En bijbenen is soms helemaal niet moeilijk, het gaat nu ook wel heel erg snel hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 november 2006 @ 10:19:11 #217
13151 crew  Rewimo
pi_43535590
Da's balen, Stormqueen
  dinsdag 14 november 2006 @ 10:20:02 #218
35189 Troel
scherp en bot
pi_43535607
Ik heb mijn oude fiets helaas voor je net verkocht aan een collega van
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43535611
Vervelend Stormqueen, dat gebeurt altijd als je het het minst kan gebruiken..

Maareh, in V&A staat een damesfiets te koop he?
Ik weet alleen niet of het echt in de buurt is...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 14 november 2006 @ 10:26:06 #220
35189 Troel
scherp en bot
pi_43535760
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43536027
Je kunt ook even op Marktplaats kijken, staat ook vanalles te koop in allerlei prijsklasses...
Voorbeeldje:
Marktplaats: Goed onderhouden damesfiets
***Levi was here***
  dinsdag 14 november 2006 @ 12:01:41 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_43538015
Tof dat jullie zo meedenken
Een fiets met een terugtraprem is echter geen optie. Ik fiets 150 kilometer per week, dus ik moet wel echt iets goeds hebben. Een nieuwe fiets dus eigenlijk. En Breda vind ik een beetje te ver weg voor een fiets Ik mag die van mijn moeder gelukkig lenen tot zaterdag, dus dan kan ik van 't weekend rustig alle fietsdiscounters af, en misschien krijg ik deze week wel een regelingetje losgepeuterd bij de baas
disclaimer
pi_43542047
Nou, ik ben dr ook weer ff!
Mijn internet thuis is kapot, dankjewel InternetPlusBellen... dus nu ff snel op school een berichtje droppen.
Met de kilo's gaat t niet goed, er wil gewoon niks meer af! Zo flauw!
Maar we gaan door
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
pi_43547851
Zo, ik heb ook de competentietest voor mn nieuwe baan gehaald. Ik dacht dat ik het niet goed had gemaakt, maar ik scoorde op alle onderdelen boven gemiddeld!

Ontopic: een doos Leonidas chocolade als cadeautje voor mezelf... hmmzz... dieettechnisch niet echt verantwoord Gelukkig houdt vriendlief ook van chocolade, dus ik zal hem niet helemaal in mn eentje opeten.
pi_43551136
Vandaag kwamen we zomaar bij de Mac terecht. Waarom weet ik niet, maar daar hebben we dus ons avond eten genuttigd. Ik herinner me ook direct weer waarom we daar nooit aten Echt lekker was het niet. Maar goed. Ik ken het allemaal niet zo goed, dus ik wilde wel een Big Tasty proberen. Vraagt de Mcvrouw of ik gewoon of groot wil. Ik vraag wat het verschil is (weet ik veel). Zegt zij een beetje schamper "Oh, groot kan jij wel op!".

Toch maar weer fanatiek gaan lijnen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 november 2006 @ 18:40:46 #226
13151 crew  Rewimo
pi_43551197
Hier ook Mac na Christans zwemles
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 18:53:50 #227
43556 miss_dynastie
pi_43551629
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Toch maar weer fanatiek gaan lijnen?
Je had haar ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard kunnen slaan
pi_43551743
En deze week bij de chinees (ja, ook al chinees gehaald ) begon het meisje achter de kassa heel enthousiast te vertellen over china en dat ze daar gemiddeld maatje 32-34 hebben en 38 is al dik en dat hebben de meeste winkels niet eens. En zij had 40 en was dus heel dik en kon geen kleren krijgen in china. En dik was ongezond, dus op zich was het niet raar en blah blah blah. Ik vond het niet zo tactisch om de hele wachttijd van mij over dikke mensen te gaan babbelen. Over een mevrouw die ooit eens was komen eten en dat ze bang was dat de stoel in het restaurant het zou begeven en dat ze amper door de deur kon en etc. Vreemd gesprek.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43553498
Raar is dat he?

Ik heb ook wel eens dat mensen gaan praten over dikke mensen, terwijl ik er gewoon bij sta alsof ik onzichtbaar dik ben. Alsof ik niet tot die groep behoor waar over gepraat wordt.

Mensen die zichzelf ook veeeeeeeeeeeeeeeeeels te dik vinden met maatje 40 vind ik gewoonweg beledigend. Wat ben ik dan in hun ogen, een zeecontainer ofzo? En dan denk ik weer: ik moet dit soort dingen niet op mezelf gaan betrekken. Soms helpt het
pi_43553728
Jeetje, bij zoiets vergaat je eetlust je toch ook bijna?

Laatst zat ik een keer bij een werkles als docent, en die leerlingen hadden het ook over gewicht, en dat was ergens wel raar.. Die hadden echt ook zoiets van als je 100 kilo weegt, dan is dat toch wel zoveel, en zulk soort dingen. Soms denk ik wel eens: "Ze zouden eens moeten weten..."

toen ik nog in de eetgroep zat heb ik het wel eens gevraagd aan de meiden met anorexia: "Als jullie jezelf al zo walgelijk dik vinden, wat ben ik dan wel niet?" Maar dat is iets waar ze heel anders tegenaan kijken, ze bekijken/beoordelen zichzelf heel anders dan dat ze naar anderen kijken... Ik denk dat dat voor de meeste mensen wel een beetje geldt.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_43553820
O ja, en waarom ik hier eigenlijk binnen kwam stormen..

Ik ben blij

Mijn ontwikkelingsverslag 1 is af!!!

En ik ben zo opgelucht, wat een rotwerk om te schrijven, zoiets...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 november 2006 @ 20:08:25 #232
13151 crew  Rewimo
pi_43554110
Goed zo teigan
pi_43566052
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:00 schreef teigan het volgende:
O ja, en waarom ik hier eigenlijk binnen kwam stormen..

Ik ben blij

Mijn ontwikkelingsverslag 1 is af!!!

En ik ben zo opgelucht, wat een rotwerk om te schrijven, zoiets...
Wat heerlijk Teigan Ik ken trouwens maar bar weinig mensen die het leuk vinden om verslagen te schrijven (op journalisten na), van mij mogen we in Nederland wel eens wat minderen met de verslagen en rapporten. Toch niet interessant
pi_43568122
Gefeliciteerd ikiskoel. Spannend, een nieuwe baan.

Wat een verschrikkelijk mens bij de mac. Toch hoor je het vaak. Ik heb (toen ik in het andere topic postte) regelmatig vol verbazing naar gesprekken zitten luisteren. Na een tijdje zei ik dan 'en bedankt hoor'. En dan kijken ze verbaasd, maar ik voelde me zeker aangesproken als ze het over die dikzakken met maat 44 hadden. Ook al zat ik daar toen niet meer in. Ik denk dat als 'anderen' niet zo denigerend zouden praten dat het vaak makkelijker is om af te vallen. Dat je het ook durft te vertellen dat je daar mee bezig bent en niet bang hoeft te zijn voor gemene opmerkingen. En meer steun krijgt. Dat heb ik nu wel als voordeel. Ik ben om een voor anderen logische reden veel aangekomen, dus dan zijn de reacties meteen anders.

Dat is mooi teigan.

Ik mag hier weer helemaal legaal meedoen. Eergisteravond heb ik uit frustratie stroopwafelijs (gehad van m'n schoonmoeder) zitten eten terwijl dat spul niet eens lekker is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 15 november 2006 @ 08:10:49 #235
79550 Ymke
your ghost
pi_43568321
Ik heb nog nooit van stroopwafelijs gehoord. Wat is dat? Gelukkig ben ik geen zoetekauw

Zo een stuk met de hond wandelen en daarna zwemmen
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_43568340
Het was in de aanbieding bij ah geloof ik.

Vind je dat niet leuk dan?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_43569026
Geen wonder dat Chinezen kleine maatjes hebben... gemiddeld kunnen ze ook onder mijn oksel door zonder te bukken. Ze zijn gewoon ontzettend klein, in alle richtingen.

In Hong Kong moest ik een t-shirtje kopen (koffer was een dag vertraagd) en dat was best een uitdaging. Uiteindelijk in een Amerikaanse winkel (Bubba Gump Company) het grootste dames shirt gekocht... en dat ging echt net... eigenlijk was het nog een beetje krapjes. Maar, ach, het was vakantie, dus het interesseerde me bar weinig dat mijn rolletjes wat zichtbaar waren.

Het gekke met mensen die van die lompe kortzichtige gesprekken voeren is dat als je je aangesproken voelt, het nooit over jou gaat. "Nee, ik bedoel niet jou met vette mensen, ik bedoel mensen van 100kg! Jij bent niet dik, jij bent gewoon stevig."

Mijn zusje noemde me vroeger "Walvis"... Niet zo gek op zich, ze vind dat zij met 58kg een dikke kont heeft, dan val ik inderdaad wel in de categorie "walvissen en zeecontainers".
***Levi was here***
  woensdag 15 november 2006 @ 09:18:17 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_43569202
Whehehe!
Ja ik ken dat. Ik hoor sommigen al over mensen van 80-90 kilo roepen dat dat walgelijk dik is. En dan zeg ik dat ik ook in die categorie val en dan krijg je: ja maar bij jou is het anders. Bij jou kloppen de verhoudingen...
(persoonlijk denk ik dat mensen dat heel snel beginnen te roepen om jou vooral niet te beledigen )
disclaimer
pi_43569456
quote:
Op woensdag 15 november 2006 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Whehehe!
Ja ik ken dat. Ik hoor sommigen al over mensen van 80-90 kilo roepen dat dat walgelijk dik is. En dan zeg ik dat ik ook in die categorie val en dan krijg je: ja maar bij jou is het anders. Bij jou kloppen de verhoudingen...
(persoonlijk denk ik dat mensen dat heel snel beginnen te roepen om jou vooral niet te beledigen )

"Jamaar bij jou kloppen de verhoudingen gewoon heel goed"
Dat heb ik inderdaad al zo vaak moeten aanhoren Bij sommige mensen is dat trouwens wel zo, dan lijken ze 20 kilo lichter dan ze zijn, bij mij is dat niet zo

En Isa: je hebt een keer heel hard tegen mij geroepen dat zelf vers eten maken veeeeeel lekkerder is dan halen en snacken en dat je niet snapte waarom je vroeger ging snacken en halen , snap je het nu weer wel?
(ik ben ook weer het bokje, zelfs mijn trouwjurkmaakmevrouw riep dat ik aangekomen was )

Ik ben trouwens nog niet vaak zo blij geweest met mijn ongesteldheid als nu! Normaal altijd rond de 20e of 21e en daar baalde ik al behoorlijk van, omdat ik over vier maand op de 21e ga trouwen, en nu is het dus braaf uit zichzelf verplaatst
  woensdag 15 november 2006 @ 09:36:59 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_43569613
quote:
Op woensdag 15 november 2006 09:29 schreef freecell het volgende:

[..]

"Jamaar bij jou kloppen de verhoudingen gewoon heel goed"
Dat heb ik inderdaad al zo vaak moeten aanhoren Bij sommige mensen is dat trouwens wel zo, dan lijken ze 20 kilo lichter dan ze zijn, bij mij is dat niet zo

En Isa: je hebt een keer heel hard tegen mij geroepen dat zelf vers eten maken veeeeeel lekkerder is dan halen en snacken en dat je niet snapte waarom je vroeger ging snacken en halen , snap je het nu weer wel?
(ik ben ook weer het bokje, zelfs mijn trouwjurkmaakmevrouw riep dat ik aangekomen was )

Ik ben trouwens nog niet vaak zo blij geweest met mijn ongesteldheid als nu! Normaal altijd rond de 20e of 21e en daar baalde ik al behoorlijk van, omdat ik over vier maand op de 21e ga trouwen, en nu is het dus braaf uit zichzelf verplaatst
Ik dacht al, dan begin je toch de pil anders te slikken
Maar niet iedereen gebruikt dat ding natuurlijk
disclaimer
pi_43569833
quote:
Op woensdag 15 november 2006 09:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik dacht al, dan begin je toch de pil anders te slikken
Maar niet iedereen gebruikt dat ding natuurlijk
De meeste mensen van mijn leeftijd wel denk ik, dus ik snap je punt
pi_43578885
Stilletjes hier. Iedereen druk aan het werk?

Ik heb al de hele dag een snoepkick. Voel me niet 100%, beetje half grieperig en dan ga ik altijd enorm snoepen. Zou beter zijn als ik naar huis ging en op bed ging liggen, maar zit nu op mijn werk en hou me met "grote hoeveelheden" suiker op de been.
Weet 't: ik ben een beetje vreemd.
***Levi was here***
pi_43579177
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:32 schreef Levitation het volgende:
Stilletjes hier. Iedereen druk aan het werk?

Ik heb al de hele dag een snoepkick. Voel me niet 100%, beetje half grieperig en dan ga ik altijd enorm snoepen. Zou beter zijn als ik naar huis ging en op bed ging liggen, maar zit nu op mijn werk en hou me met "grote hoeveelheden" suiker op de been.
Weet 't: ik ben een beetje vreemd.
Je bent een beetje vreemd
Ik ben zelf sowieso al niet zo'n fan van zoet, meer van zout en zuur
Maar als ik ook maar enigzins grieperig ben hoef ik echt geen zoet meer!

Ik ben nu net weer thuis, behoorlijk wat gedaan op school vandaag. Ik was erg chagrijnig en dat heb ik omgezet in een heel goed cynisch artikel voor een vakblad wat we moeten schrijven
Ik heb nu dus én een goed humeur terug én dat stomme artikel af
pi_43579639
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Je bent een beetje vreemd
Ik weet wie het zegt.
***Levi was here***
pi_43580191
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:52 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik weet wie het zegt.
Weet je wel dat ik mijn ondertitel al sinds het begin voer?
* freecell koprolt
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 november 2006 @ 17:26:26 #246
13151 crew  Rewimo
pi_43581300
Helleu! Wij hebben gratis koffie gedronken bij Ikea Hoewel die bij de kassa ineens niet meer zo heel gratis lijkt dan... Wel weer een paar leuke dingetjes uit de koopjeshoek gesleept
pi_43582278
Ik heb een grote zak pepernoten van een patiënt gekregen En ik ben die dingen na 1 handje al zat Ach ja...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 november 2006 @ 18:23:28 #248
13151 crew  Rewimo
pi_43582663
Wees blij, ik zou er moeilijk vanaf kunnen blijven Als het kruidnootjes zijn dan hè
pi_43582789
Het zijn niet de lekkerste kruidnootjes, maar een beetje van die grote.
pi_43583007
Zo, ik heb vandaag een boswandeling van 2,5 uur gemaakt, een volleybaltoernooi gespeeld (vét verloren) en ca 20 km gefietst. Goed bezig, dacht ik zo

Nu heb ik een pizza besteld, dat heb ik wel verdiend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')