Thxquote:Op zondag 12 november 2006 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://rapidshare.com/fil(...)11-11-2006_kitek.asf
Begin is tussen Brian en Nena. Ook daar gebeurt al vrij veel. Wát precies zullen we nooit weten, maar ik denk zelf dat Brian dit keer ook bezig was met Nena, want die lag in het begin met de rug naar hem toe.
Na 8 minuten begint het in de badkamer, waar Nena aan het tandenpoetsen is en Natasia vanalles bij haar doet (geen zoenen neem ik aan, aangezien ze aan het tandenpoetsen is). Na 10 minuten gaat hij volgens mij nog een stapje verder. Maar oordeel zelf.
Nee, filmpje met eerst Brian, Nena en Natasia in bed en later Natasia en Nena in de badkamer.quote:Op zondag 12 november 2006 22:10 schreef Day het volgende:
Ik zal het filmpje nog een keer bekijken (je bedoelt toch die eerst met Bart, Nena en Natasia, toch Scan?). Morgen, want ik moet echt nog bijkomen van deze ontwikkeling.
Ja, bedoelde ik ookquote:Op zondag 12 november 2006 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, filmpje met eerst Brian, Nena en Natasia in bed en later Natasia en Nena in de badkamer.
Die gequote is in het bericht boven die van jou dus.
Waarschijnlijk een jaloers lelijk pukkelwijf dat nooit een jongen kon krijgen terwijl Nena ze voor het uitkiezen had.quote:Op zondag 12 november 2006 23:35 schreef moowriece het volgende:
Ik had trouwens gelezen op het talpa forum dat Nena op school ook nogal jongensgek was..ze was "easy" zeg maar..Dat zei een meisje die bij haar op school zat. of het waar is???
Dat kan natuurlijk..we zullen de waarheid wel noit kennen..quote:Op zondag 12 november 2006 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een jaloers lelijk pukkelwijf dat nooit een jongen kon krijgen terwijl Nena ze voor het uitkiezen had.
Dat vroeg ik me ook af toen ik het filmpje voor de eerste keer keek.quote:Op maandag 13 november 2006 00:43 schreef _superboer_ het volgende:
zit nena nou aan het begin al aan de titten van natiasia![]()
Je mag er maar 1 per uur downloaden hè. Misschien ligt het daaraan. Dan moet je dus gewoon even wachten.quote:Op maandag 13 november 2006 00:52 schreef Equinix het volgende:
Kan iemand die filmpjes ergens anders online gooien ? Rapidshare doet weer eens ***.
dat dacht ik eerst ook, maar het kan ook nog natasia's eigen rechterhand zijn geweestquote:Op maandag 13 november 2006 00:43 schreef _superboer_ het volgende:
zit nena nou aan het begin al aan de titten van natiasia![]()
3quote:Op maandag 13 november 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Je mag er maar 1 per uur downloaden hè. Misschien ligt het daaraan. Dan moet je dus gewoon even wachten.
Wat 3? 3 per uur? Ik krijg na 1 al de melding dat ik een uur moet wachten.quote:
Ik heb het even opgezocht. Het ligt dus aan de grootte.quote:Op maandag 13 november 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Wat 3? 3 per uur? Ik krijg na 1 al de melding dat ik een uur moet wachten.
quote:RapidShare has a download limit of 30 MB per hour for free user.
Ik krijg de melding dat ik al iets aan het downloaden ben en dat ik maar één connectie tegelijk mag hebben. Beetje vreemd aangezien ik niks aan het downloaden ben.quote:Op maandag 13 november 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je mag er maar 1 per uur downloaden hè. Misschien ligt het daaraan. Dan moet je dus gewoon even wachten.
Aha.. vandaar dus. Deel 1 is 100 mb, dus dan ben je meteen de klos. Normaal downloadde ik alles via rapidshare.de , maar die heeft de servers vol. Ik ben lid van die site (een jaar lang), dus kon zoveel downloaden als ik wilde. Nu de servers vol zijn upload dus niemand daar nog nieuwe clips en zit ik met rapidshare.com opgescheept.quote:Op maandag 13 november 2006 01:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Het ligt dus aan de grootte.![]()
[..]
Vreemd. Kan het aan een download manager liggen ofzo? Heb je die geinstalleerd?quote:Op maandag 13 november 2006 01:17 schreef Equinix het volgende:
[..]
Ik krijg de melding dat ik al iets aan het downloaden ben en dat ik maar één connectie tegelijk mag hebben. Beetje vreemd aangezien ik niks aan het downloaden ben.
Heb al mijn cookies + cache verwijdert maar krijg het berichtje nog steeds.
Ik las alleen op een andere site dat weer 50MB per uur was.quote:Op maandag 13 november 2006 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Aha.. vandaar dus. Deel 1 is 100 mb, dus dan ben je meteen de klos. Normaal downloadde ik alles via rapidshare.de , maar die heeft de servers vol. Ik ben lid van die site (een jaar lang), dus kon zoveel downloaden als ik wilde. Nu de servers vol zijn upload dus niemand daar nog nieuwe clips en zit ik met rapidshare.com opgescheept.
Van hun F.A.Q.quote:Op maandag 13 november 2006 01:17 schreef Equinix het volgende:
[..]
Ik krijg de melding dat ik al iets aan het downloaden ben en dat ik maar één connectie tegelijk mag hebben. Beetje vreemd aangezien ik niks aan het downloaden ben.
Heb al mijn cookies + cache verwijdert maar krijg het berichtje nog steeds.
quote:Your system complaints about that I am already downloading files or that I have already downloaded too much. But I did not download anything! Whats wrong there?
Our system checks your IP-address in order to count the downloads. If you are getting this message and you really did not download anything, then you are using a proxy-server, which is used by other people as well. Even if you have no proxy-server set up in your configuration, there are many providers who force a transparent proxy-servers between you and the net. If you do not believe us, go to other pages telling you your IP-address (for example http://www.myipaddress.com.) But what can you do? You have to disable this proxy-server. If you are not able to disable the proxy-server, the only solution IS a Premium-account. Premium-users are recognized by cookies, not by IP-address. Unfortunately we cannot disable our IP-check, else people would download so much that we would have to close down this service completely. I hope you understand our situation in this matter.
Ik heb er al een hele zooi geprobeerd. megaupload is vrij langzaam. Veel andere sites hebben maximum files van 20 of 30 mb...quote:Op maandag 13 november 2006 01:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik las alleen op een andere site dat weer 50MB per uur was.![]()
Je hebt ook nog http://www.yousendit.com alleen daar kan het bestand maar 20x gedownload worden
En http://www.megaupload.com daar heb ik geen ervaring mee, maar download wel eens van anderen wat er af
Wie vroeg wie nu watquote:Op zondag 12 november 2006 20:22 schreef tong80 het volgende:
Volgens Scanman :
Ik weet het voor 95% zeker. Natasia en Nena waren buiten zicht van de camera aan het zoenen. Opeens begon Nena ook vrij heftig te hijgen. En niet een paar seonden maar echt wat langer. Vanmorgen vroeg Bart aan Nena of het zoenen het enige was wat er is gebeurd tussen Natasia en haar, waarop zij zei: "ja, zo ongeveer".
Later kwam Natasia naar Nena toe en vroeg of het zoenen het enige was wat de camera's hadden opgevangen, waarop Natasia instemmend antwoordde. Later volgden er nog meer aanwijzingen waaruit je kon opmaken dat ze blij waren dat alleen het zoenen duidelijk was geworden op de streams.
Voor mij staat het zo goed als vast dat er meer is gebeurd. Eigenlijk kan ik wel gerust zeggen voor 100%
Misschien was ze wel geil geworden van Brian, kort daarvoor in bed (is ook heel wat gebeurd).quote:Op maandag 13 november 2006 10:55 schreef bb-millie het volgende:
van alle vrouwen in de gk uitgerekend geil worden van Natasia?
![]()
Too many users downloading right nowquote:Op maandag 13 november 2006 18:36 schreef tong80 het volgende:
Zullen we er iets van te zien krijgen ?
Bij jou ook alquote:Op maandag 13 november 2006 20:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Too many users downloading right now
![]()
![]()
Nena en Natasia is verteld dat het woensdag in de uitzending zou zitten.quote:Op maandag 13 november 2006 18:36 schreef tong80 het volgende:
Zullen we er iets van te zien krijgen ?
Pfff hoe vaak heb je die link al niet gepost op FOK!?quote:Op maandag 13 november 2006 22:21 schreef Tibo_GK het volgende:
Ik heb de meeste Nena filmpjes op YouTube gezet en die zijn dan weer te vinden op deze pagina van de Gouden Kooij wiki![]()
zou jij nee zeggen als zij jou wilt pijpen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:14 schreef jostariza het volgende:
Lol hoe kan je je nou laten vingeren door zon lelijke negerin :-P
Wat het antwoord ook moge zijn, de kans dat zij wie dan ook hier wil pijpen zit er dik in.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:01 schreef spandex het volgende:
[..]
zou jij nee zeggen als zij jou wilt pijpen?
Gatverdamme, ik zou ook nee zeggen hoor.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:01 schreef spandex het volgende:
[..]
zou jij nee zeggen als zij jou wilt pijpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |