Jahaaa! Dat ontken ik toch nergens?quote:Op zondag 12 november 2006 20:58 schreef tong80 het volgende:
Als Bart er voor was gegaan had ze heus wel haar benen gespreid.
Nee maar je zei dat ze Bart spannend vindt omdat ie afwijzend/terughoudend is.quote:Op zondag 12 november 2006 21:01 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jahaaa! Dat ontken ik toch nergens?
Wat? De gedachte dat Natasia aan je zit te frunniken?quote:
nee de gedachte aan vingerende vrouwen ...quote:Op zondag 12 november 2006 21:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat? De gedachte dat Natasia aan je zit te frunniken?![]()
http://rapidshare.com/fil(...)11-11-2006_kitek.asfquote:Op zondag 12 november 2006 21:04 schreef Joeriii het volgende:
Zijn er nog ergens filmpjes van dit voorval? Ik weet dat er voor een deel een lock opzat, maar het gedoe ervoor ben ik wel benieuwd naar.
Ik ga je slaan, hoor.quote:Op zondag 12 november 2006 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee maar je zei dat ze Bart spannend vindt omdat ie afwijzend/terughoudend is.
Het maakt bij haar niet uit. Ze zoekt het zelf wel op.
Absoluut NIET. Maar kijk het filmpje zelf. Als je echt blijft volhouden dat het slapende mensen zijn die zo hijgen, dan geef ik het op.quote:Op zondag 12 november 2006 21:08 schreef Day het volgende:
Met 'zo ongeveer' bedoelde Nena dus dat Natasia zich opdrong aan haar en niet dat er meer is gebeurd dan zoenen.
Bart is ook smoorverliefd op Lesley. Maar kan dat niet duidelijk maken. Dus dat ie niet onder de indruk lijkt te zijn van Nena kan gewoon schijn zijn. Reken maar dat Nena onzeker is over het feit dat Bart haar kleine teen niet wil likken.quote:Op zondag 12 november 2006 21:28 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik ga je slaan, hoor.
Ik zei: Ik denk dat ze daarom ook zo erg aan Bart hangt, die is verder niet zo onder de indruk van haar uiterlijk (al vindt ie haar natuurlijk wel gewoon lekker), maar neemt haar voor wie ze is, en zo te merken vindt ze dat echt een verademing.
Terwijl Natasia staat te springen om haar voet eraf te bijten.quote:Op zondag 12 november 2006 21:32 schreef tong80 het volgende:
Reken maar dat Nena onzeker is over het feit dat Bart haar kleine teen niet wil likken.
Op de link klikken en dan naar beneden scrollen op die pagina en op FREE klikken (rechtsonder)quote:Op zondag 12 november 2006 21:29 schreef shmoopy het volgende:
Scan, ik snap dus de ballen van dat rapidshare, waar moek nou op klikken?
Ah, tnx, ik heb 'm tig x geopend zonder dat dat tellertje in beeld kwam, maar nu wel.quote:Op zondag 12 november 2006 21:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de link klikken en dan naar beneden scrollen op die pagina en op FREE klikken (rechtsonder)
Dan gaat er een teller lopen die terug telt naar 0.
Zodra het op 0 staat verschijnt er achter "No premium-user. Please enter ..." een code die je moet invullen (3 cijfers/letters). Als je die hebt ingevuld klik je daarnaast op "download from.... enz"
Ik begin er niet eens aanquote:Op zondag 12 november 2006 21:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de link klikken en dan naar beneden scrollen op die pagina en op FREE klikken (rechtsonder)
Dan gaat er een teller lopen die terug telt naar 0.
Zodra het op 0 staat verschijnt er achter "No premium-user. Please enter ..." een code die je moet invullen (3 cijfers/letters). Als je die hebt ingevuld klik je daarnaast op "download from.... enz"
Wat bedoel je met aftreksel ?quote:Op zondag 12 november 2006 21:46 schreef LoggedIn het volgende:
oh.. ik hoopte op wat leukers dan een of andere slap big brother aftreksel
Vergeet niet het geluid wel vrij hard te zettenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |