Typische mof. Jatten allesquote:Op zondag 19 november 2006 23:06 schreef Soul79 het volgende:
Ha, was dus niet de enige die bij die goal van die Duitser gelijk aan Cruijff moest denken..... Leek wel een kopie van die goal.
Hij zal vast niet de enige zijn die het wel is roept hoor, ik zie Danny Buijs er al helemaal voor aan om te roepen k*anker Mocro oidquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een sukkel is die Perez zeg.![]()
Wanneer het in dezelfde spelsituatie gebeurd, zou ik het ook sukkels noemen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:19 schreef Jasza het volgende:
Hij zal vast niet de enige zijn die het wel is roept hoor, ik zie Danny Buijs er al helemaal voor aan om te roepen k*anker Mocro oid![]()
Dat lijkt niemand te weten blijkbaar.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:39 schreef Dos37 het volgende:
Wat deed Redan nou eigenlijk.
heb geen id,quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:39 schreef Dos37 het volgende:
Wat deed Redan nou eigenlijk.
Hij kwam wel wat lomp in, dus het kan idd zijn dat ie iemand geraakt heeft. Maar dat was erg slecht op de beelden te zien wat er nu allemaal gebeurde...quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:45 schreef Herr_Munk het volgende:
VI beweerd dat hij iemand geslagen heeft... niets kunnen zien....
Minder geniaal dat ze het maar één keer doen en je middenin de nacht naar tekst-tv moet kijken i.p.v. voetbalherhalingen.quote:Op zondag 26 november 2006 00:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ah mooi, de herhaling begint. Wat een geniale zender is Talpa toch ook.
Gewoon alle voetbaluitzendingen herhalen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |