Omdat ze 7-1 verloren van FC Twentequote:Op zondag 19 november 2006 19:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Waar ging die actie van de harde kern van Groningen eigenlijk om? Heb het even gemist.
ze hadden ook een keer verlorenquote:Op zondag 19 november 2006 19:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Waar ging die actie van de harde kern van Groningen eigenlijk om? Heb het even gemist.
Omdat daar vorig seizoen zoveel werd overgeklaagd he, mensen willen voetbal zien en geen analyticiquote:Op zondag 19 november 2006 19:17 schreef tong80 het volgende:
Nou snel naar Groningen.Waar is Kesler ? Waarom Jan Mulder niet tegenspreken als ie zegt dat het ael meevalt ? Waarom doen alsof we weer lekker doorgaan ? Waarom Gullit nioet laten zeggen wat ie er echt van vindt ?
Verloren met te grote cijfers. Maar FC Groningen suporters moeten blij zijn met zo'n trainer. Jans is en held. Koester zo iemandquote:Op zondag 19 november 2006 19:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Omdat ze vorige week met 7 - 1 verloren uit tegen Twente.quote:Op zondag 19 november 2006 19:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
nee, als feyenoord met 7-1 zou verliezen bij ajax ging ik ook ff actie voerenquote:Op zondag 19 november 2006 19:19 schreef gitaarsnaar het volgende:
worden ze uitgefloten![]()
[en terecht natuurlijk]
Ook iemand die maar één been had Cruijff gaf ze links en rechts perfect voor.quote:
Zo zou je het inderdaad ook kunnen omschrijven.quote:Op zondag 19 november 2006 19:20 schreef Smeich het volgende:
meer een zeer trieste actie...
Ik vind de situatie verschillendquote:Op zondag 19 november 2006 19:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee, als feyenoord met 7-1 zou verliezen bij ajax ging ik ook ff actie voeren
Klopt, bij Groningen is het een uitzonderingquote:Op zondag 19 november 2006 19:25 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Ik vind de situatie verschillend
quote:Op zondag 19 november 2006 19:29 schreef pascalheister het volgende:
beetje kansloos die actie van de z-side![]()
Nogal, ja.quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verloren met te grote cijfers. Maar FC Groningen suporters moeten blij zijn met zo'n trainer. Jans is en held. Koester zo iemand
Trieste supporters.quote:Op zondag 19 november 2006 19:29 schreef pascalheister het volgende:
beetje kansloos die actie van de z-side![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |