abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43501542
Ik verneder, ik geniet?
Houd van een lijntje.
pi_43501549
Wat hoorde ik nou Leonardo misschien naar Ajax?
  maandag 13 november 2006 @ 11:09:32 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43501556
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:09 schreef Chadi het volgende:
Wat hoorde ik nou Leonardo misschien naar Ajax?
moet niet te gek worden .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_43501626
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

moet niet te gek worden .
Zo slecht vind ik hem niet... beter dan wat wij hebben aan vleugel spelers
pi_43501657
Diba zou ook geen slechte vervanger van Rosales zijn. Zijn voorzetten komen tenminste aan en hij heeft altijd nog de actie naar binnen.
  maandag 13 november 2006 @ 11:14:35 #131
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43501695
Iedereen die 1 redelijke voorzet kan geven per wedstrijd is al beter dan Rosales, das waar .

Ach, als hij niets kost verder, kwaad kan het niet. Tegen Ajax scoren zal hij dan niet meer .
Get woke, go broke!
pi_43501717
Ik krijg spontaan weer die beelden van een jankende naar dugout rennende leonardo in de arena

Maar gelukkig hadden we Machlas
Houd van een lijntje.
pi_43502079
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen die 1 redelijke voorzet kan geven per wedstrijd is al beter dan Rosales, das waar .

Ach, als hij niets kost verder, kwaad kan het niet. Tegen Ajax scoren zal hij dan niet meer .
En ze kunnen zeggen wat ze willen maar er gaat enorme dreiging van hem uit omdat hij altijd voor de actie gaat.
pi_43502110
Ja, en vervolgens is hij iedere keer de bal kwijt.
Houd van een lijntje.
pi_43502167
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja, en vervolgens is hij iedere keer de bal kwijt.
Ja zijn we nu ook.. die komt ergens bij de corner vlag neer of in de tweede ring... zonder dat er dreiging vanuit gaat.
pi_43502191
Dat is een stuk minder risicovol.
Houd van een lijntje.
pi_43502238
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is een stuk minder risicovol.
Is echt onzin. Hij zou daar stukken meer waarde voor Ajax kunnen hebben als 3 rosalessen bij elkaar. Hij heeft de actie.. hij heeft een goede voorzet... is wat ego maar dat kan eruit gehaald worden.
  maandag 13 november 2006 @ 11:37:07 #138
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_43502324
tvp
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_43502415
Als je De Mul een beetje bijschaaft heb je een geweldige speler op rechts. Stukken beter dan die prutser leonardo. En als ik moet kiezen tussen Rosales en die papoea dan kies ik nog voor Rosales.
Houd van een lijntje.
pi_43502521
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Als je De Mul een beetje bijschaaft heb je een geweldige speler op rechts. Stukken beter dan die prutser leonardo. En als ik moet kiezen tussen Rosales en die papoea dan kies ik nog voor Rosales.
De Mul is stukken beter en volgens mij het beste wat Ajax nu heeft voor op rechts. Rosales kan ook heel goed worden maar dan moeten die voorzetten eens in zoveel tijd wel goed op d eplek komen. Dat is eigenlijk het enige wat ie hoeft te doen.. een bal goed in de 16 brengen.

Ik vind niet dat je objectief kijkt naar Leonardo. Je haat hem vanwege zijn verleden .
pi_43502523
Kutzooi.
  maandag 13 november 2006 @ 11:44:06 #142
54636 Eb
Le Big Mac
pi_43502563
Gaan we nu alweer paniekaankopen doen?
De Mul doet het echt niet slecht hoor. En met Mitea terug bij de groep en Manu en Babel zitten we niet slecht in de vleugelspitsen.

Ten Cate wisselde onthutsend zwak gisteren.
Het was direct na de aftrap van de 2e helft al duidelijk dat het niveau van de eerste helft niet werd gehaald. Hij heeft veel te laat ingegrepen. Nu kon Pau Es Vau teveel in de wedstrijd komen. Destijds tegen Austria was ook duidelijk dat een Perez op 10 veel meer gevaar sticht dan op links. Vraag was alleen: wie moet eruit? Ik vermoed dat je Manu of Mitea voor De Mul had moeten brengen. De Mul was leeg. Dan zet je Manu of Mitea op links, Perez op tien, Gabri rechtsbuiten en Sneijder rechts op het middenveld. Dan had je de pressing een nieuwe impuls gegeven, nu bleef die uit en kreeg Pau Es Vau hoop.
pi_43502623
Leonardo is bij NAC een egotripper omdat hij ook ziet dat als hij de balafspeelt zijn teammaten het toch verprutsen. Beetje zoals bij kleutervoetbal ("lever maar in ik los het wel op"). Als hij grotere jongens om zich heen heeft en een trainer die hem bij de klote pakt wordt het volgens mij echt wel een productive jongen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_43502708
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:46 schreef Pritt het volgende:
Leonardo is bij NAC een egotripper omdat hij ook ziet dat als hij de balafspeelt zijn teammaten het toch verprutsen. Beetje zoals bij kleutervoetbal ("lever maar in ik los het wel op"). Als hij grotere jongens om zich heen heeft en een trainer die hem bij de klote pakt wordt het volgens mij echt wel een productive jongen.
Dat denk ik ook. Hij heeft alle ingredienten die een Ajax vleugelspeler moet hebben. En is voor een zakcent op te halen in Breda.
pi_43502812
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:44 schreef Eb het volgende:
Gaan we nu alweer paniekaankopen doen?
De Mul doet het echt niet slecht hoor. En met Mitea terug bij de groep en Manu en Babel zitten we niet slecht in de vleugelspitsen.

Het was direct na de aftrap van de 2e helft al duidelijk dat het niveau van de eerste helft niet werd gehaald. Hij heeft veel te laat ingegrepen. Nu kon Pau Es Vau teveel in de wedstrijd komen. Destijds tegen Austria was ook duidelijk dat een Perez op 10 veel meer gevaar sticht dan op links. Vraag was alleen: wie moet eruit? Ik vermoed dat je Manu of Mitea voor De Mul had moeten brengen. De Mul was leeg. Dan zet je Manu of Mitea op links, Perez op tien, Gabri rechtsbuiten en Sneijder rechts op het middenveld. Dan had je de pressing een nieuwe impuls gegeven, nu bleef die uit en kreeg Pau Es Vau hoop.
Het is geen paniek aankoop maar een versterking.

Verder ben ik het met je eens kwa wisselbeleid. . Nog een vleugelspeler erbij en Perez op 10 om Huntelaar te ontlasten. Ik had dan Gabri gewisseld ipv De Mul. In ieder geval er hadden 2 echte vleugelspelers moeten komen tegen 10 man en Perez had centraal er achter gemoeten om voetballend door de defensie van PSV te komen.

Nu kreeg je van die lange ballen erin terwijl er een jochie van 1.60 in de spits stond van Ajax.
pi_43502898
Over Gabri gesproken, die man moet echt eens schiet training krijgen. Hij komt vaak genoeg voor de keeper, maar zn schoten lijken helemaal nergens op.
Houd van een lijntje.
  maandag 13 november 2006 @ 12:12:08 #147
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43503407
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Over Gabri gesproken, die man moet echt eens schiet training krijgen. Hij komt vaak genoeg voor de keeper, maar zn schoten lijken helemaal nergens op.
Tja, ik had vorige week al een beetje kritiek op hem, maar toen werd ik weer finaal afgefikt .

Ik vind hem echt niet slecht, maar had er wel meer van verwacht. En hij pakt veels te veel kaarten.
Get woke, go broke!
  maandag 13 november 2006 @ 12:31:57 #148
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43504011
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:44 schreef Eb het volgende:
Thomas Vermaelen eruit en Nicolae Mitea erin, dan had Urby Emanuelson linksback geworden en Johnny Heitinga centraal naast Jaap Stam (of eventueel rechtsback, zodat Zdenek Grygera centraal kwam te spelen). Dan had je Kenneth Perez op tien kunnen posteren, met Wesley Sneijder als linkshalf en Gabri als rechtshalf. Twee échte vleugelspelers en een échte spits, die vorig seizoen genoeg heeft bewezen in de slotfase vaak op de juiste plaats te staan.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 13 november 2006 @ 12:31:57 #149
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_43504012
Leonardo in de winter kopen voor 750k en in de zomer verkopen voor 2 M o.i.d. aan een engelse club. Da's goed zakendoen lijkt me
Life is what you make it.
  maandag 13 november 2006 @ 12:33:03 #150
82589 S-Two
barba macacu
pi_43504037
Leonardo, ik weet het niet. Het is wel een hele goeie voetballer, en ik denk dat Ten Cate wel goed met zulke jongens om kan gaan. Maar het is wel Leonardo; de jankende, irritante oud-Feyenoorder.

En we zitten helemaal niet ruim in de vleugelspelers, totaal niet. Ja, we zitten er wel ruim in, maar geen enkele voldoet aan de eisen van echte buitenspeler.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')