Jan bedoel je?quote:Op zondag 12 november 2006 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat vonden jullie van de reactie van Juri Mulder ? Volgens hem was het een wedstrijd om niet aan te zienHet zal wel aan mij liggen dat ik het er totaal niet mee eens ben....
Jan heeft altijd wel iets te zeiken, zo ook nu weer.quote:
Hij laat zich een beetje kennen. Maar ik vind het juist wel oke, zo'n reactiequote:Op zondag 12 november 2006 20:59 schreef PyTh het volgende:
Wel een beetje een zielige reactie van Henk of vinden jullie van niet?
Kon er ook wel een beetje om lachen, hij kan gewoon absoluut niet tegen zijn verlies en dat is ook wel een goed teken natuurlijk.quote:Op zondag 12 november 2006 21:09 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hij laat zich een beetje kennen. Maar ik vind het juist wel oke, zo'n reactie
Voor de neutrale toeschouwer was het niet om aan te zien. Niet gescoord, geen serieuze kansen.quote:Op zondag 12 november 2006 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat vonden jullie van de reactie van Juri Mulder ? Volgens hem was het een wedstrijd om niet aan te zienHet zal wel aan mij liggen dat ik het er totaal niet mee eens ben....
Dat deed ie dus later ook.quote:Op zondag 12 november 2006 21:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alleen vind ik dat hij ook wel bij zichzelf te raden mag gaan, z'n wisselbeleid was niet heel lekker.
Agh, frustraties net na de match, als ze mij iets hadden gevraagd dan had ik al geroepen kk boerenquote:Op zondag 12 november 2006 20:59 schreef PyTh het volgende:
Wel een beetje een zielige reactie van Henk of vinden jullie van niet?
Die over een paar maandjes gratis de deur uit looptquote:Op zondag 12 november 2006 23:14 schreef Pritt het volgende:
Leonardo op rechts zou super zijn. Die kerel beschikt over ontzettend veel kwaliteit en dreiging.
Hij kost inverhouding erg weinig, Henk moet het aankunnen gezien zijn status bij Barca.
Trouwens Grygera toont op dit moment bij Ajax tot waartoe hij in staat is. Top gozer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |