Ik ga het eens proberen, bedankt!quote:Op zondag 12 november 2006 18:31 schreef HeyFreak het volgende:
als ik me het goed herinner ga spring je boven op die beesten. Als je er op gesprongen hebt kom je iets hoger dan je zelf hebt gesprongen en dan kun je over het muurtje heen klauteren...
maar ik kan er ook helemaal naast zitten
Vrij lastig. Je moet ze eerst kunnen lokken en dan erop springen.quote:Op zondag 12 november 2006 18:39 schreef HeyFreak het volgende:
en? en? en?
maar je komt wel iets hoger toch?quote:Op zondag 12 november 2006 18:41 schreef saban het volgende:
[..]
Vrij lastig. Je moet ze eerst kunnen lokken en dan erop springen.
Lukt me niet
Nee, je springt er dus niet hoger door.quote:Op zondag 12 november 2006 18:50 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
maar je komt wel iets hoger toch?
het is al minstens 8 jaar ofzo geleden dat ik dit spel heb gespeeldJe moet ze bijna tegen het muurtje aan krijgen, maar hoe het precies gaat weet ik ook niet meer zo. Kun je ze niet over je heen laten springen en dan er onderdoor en er op springen?
quote:Op zondag 12 november 2006 19:26 schreef febster het volgende:
Je moet ze je laten aanvallen, en ze dan ontwijken, na elke 1 of 2 aanvallen hijgen ze even (tong uit de mond) en dan moet je op ze springen. Dit moet je een aantal keer per hyena doen, en dan verdwijnt die muur van botten
.
kloptquote:Op zondag 12 november 2006 19:26 schreef febster het volgende:
Je moet ze je laten aanvallen, en ze dan ontwijken, na elke 1 of 2 aanvallen hijgen ze even (tong uit de mond) en dan moet je op ze springen. Dit moet je een aantal keer per hyena doen, en dan verdwijnt die muur van botten
.
Waarop staan, je kan nergens opstaan. Ze blijven je aanvallen.quote:Op zondag 12 november 2006 20:59 schreef borbit het volgende:
Ik heb dat spelletje ook:D voor de super nintendo.
Maar je moet op het dingetje gaan staan zodat ze je niet kunnen raken. Dan wachten tot ze hijgen en er dan bovenop springen en dit herhalen tot ze allemaal dood zijn.
Vandaar dat ik het weer allemaal speelquote:Op zondag 12 november 2006 22:30 schreef zquing het volgende:
wat een herinneringen komen er allemaal boven, pinkt een traantje weg
En dat lukt je gewoon?quote:Op maandag 13 november 2006 00:06 schreef HeyFreak het volgende:
ik heb het spel zelf ook even opgestart, er zijn in totaal 3 hyenas die je moet doden en dan stort het muurtje in
je moet ze gewoon uit laten razen en toeslaan als ze uithijgen.quote:Op maandag 13 november 2006 00:06 schreef saban het volgende:
[..]
En dat lukt je gewoon?
Ik krijg de eerste gedood en dan lig ik zelf ook om
Eenmaal ik daar bij ze ben, vallen ze tegelijk aan.quote:Op maandag 13 november 2006 00:33 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
je moet ze gewoon uit laten razen en toeslaan als ze uithijgen.
Ze springen meestal in een boog waar je makkelijk onder door kan lopenquote:Op maandag 13 november 2006 00:34 schreef saban het volgende:
[..]
Eenmaal ik daar bij ze ben, vallen ze tegelijk aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |