Nou, bomen steken niet zo snel de weg over.quote:Op zondag 12 november 2006 16:36 schreef CodeCaster het volgende:
Volgende keer wat groters raken zodat je zelf de pineut bent?
Kom op man, huilen om musjes is zoooo 2005.
quote:Op zondag 12 november 2006 16:47 schreef Friek_ het volgende:
Alcohol. Alles wegdrinken om dit te vergeten.
Beide goede optiesquote:Op zondag 12 november 2006 16:47 schreef CodeCaster het volgende:
Neem je kat mee, heb je er nog een goede daad van gemaakt ook.
Absoluut. Misschien ligt het lijkje er nog!quote:Op zondag 12 november 2006 16:46 schreef Mojave het volgende:
Ik dank jullie hartelijk.
Nu ben ik aan het overwegen om de plek des onheils te gaan bezoeken.
Denken jullie dat dit positieve invloed zal hebben op het verwerkingsproces? of dat ik er misschien nog beter even mee kan wachten?
Mijn probleem niet serieus nemen?quote:Op zondag 12 november 2006 17:06 schreef Snoepie85 het volgende:
hoort dit niet in ONZ?
Fijn dat je me steunt, ik ga kijken.quote:Op zondag 12 november 2006 17:08 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Absoluut. Misschien ligt het lijkje er nog!
Dan kun je het musje een waardig afscheid gunnen door middel van een begravenis.
en uiteraard een Darwin award voor de mus, omdat hij niet weg vloogquote:Op zondag 12 november 2006 18:09 schreef RealZeus het volgende:
Ik zou de politie bellen met dit verhaal.Misschien kunnen zij je doorsturen naar bureau Slachtofferhulp.
En,natuurlijk zoals het hoort op Fok! : RIP aan de nabestaanden.![]()
Reed er toen een andere auto over die rouwende kindereendjes heen?quote:Op zondag 12 november 2006 18:43 schreef NiGeLaToR het volgende:
Dat was wel sneu, echt zo van 'mama maamaaaa... *splut*'
Dat heb ik ook wel eens gehad.quote:Op zondag 12 november 2006 18:44 schreef nozem het volgende:
Zo heeft mijn vader een tijdje terug een kolonne overstekende eendjes platgereden op een drukke provinciale weg. Als hij halsoverkop op de rem was gaan staan was ons hele gezin nu morsdood geweest. Tja.. soms gebeuren dat soort dingen.
Doet me denken aan de eerste aflevering van Alfred J. Kwak, zijn pappa, mamma en broertje + zusjes zijn ook doodgereden!quote:Op zondag 12 november 2006 18:43 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik 'n eend. Maakte een flinke vlek+ deuk voor op 'n busje.
Daarbij zag ik op de terugweg dat z'n familie zich bij 'm gevoegd had
Dat was wel sneu, echt zo van 'mama maamaaaa... *splut*'
Inderdaadquote:Op zondag 12 november 2006 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doet me denken aan de eerste aflevering van Alfred J. Kwak, zijn pappa, mamma en broertje + zusjes zijn ook doodgereden!![]()
we organiseren wel een stille tocht voor je musjequote:Op zondag 12 november 2006 19:38 schreef Mojave het volgende:
Ik weet het![]()
Beide musjes renden voor hun leven, helaas mocht het niet zo zijn...
Graag zou ik even een minuutje stilte willen voor het musje wat het niet gered heeft.![]()
Dat vind ik fijnquote:Op zondag 12 november 2006 19:40 schreef Muck het volgende:
[..]
we organiseren wel een stille tocht voor je musje
Gozer..quote:Op zondag 12 november 2006 18:20 schreef Bob-B het volgende:
Echt te bruut als je met 130 over een landweg gaat en zo'n musje vliegt over de weg en wordt zo onder je wagen doorgezogen... en kijk je in je achteruitkijk spiegel en zie je zo'n hoopje ellende liggen en wat veertje ronddwarrelen
Nah, ik zag iig nog resten van mama nadat ik paps verreden had.. en nog wat zooi.quote:Op zondag 12 november 2006 18:44 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Reed er toen een andere auto over die rouwende kindereendjes heen?
Dat is sneu, ja.
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 09:11 schreef buzzer het volgende:
Vanmorgen Gister morgen vloog ze nog...
De natuur heet heul geen Harry.quote:Op maandag 13 november 2006 09:31 schreef PPAUL het volgende:
je moet zorgen dat je een musje maakt anders is de natuurlijke balans harry in de warry
quote:Op maandag 13 november 2006 09:40 schreef biz_lip het volgende:
ik heb al eens zo'n beest tegen mn voorruit gehad,
volgens mij was die zwanger want er zat een beetje eigeel bij, was best smerig!!
Beetje een dominoeffect dus..quote:Op maandag 13 november 2006 12:27 schreef Bob-B het volgende:
en misschien mist een nest met 8 jonkies nou hun vader en zijn ze afhankelijk van het voer dat papa ze brengt en zullen zijn ook afsterven. Dus indirect heb je nog 8 doden op je geweten
quote:
ik vind hem nietquote:
quote:Op maandag 13 november 2006 09:11 schreef buzzer het volgende:
Vanmorgen Gister morgen vloog ze nog...
Ik verdien niets andersquote:Op maandag 13 november 2006 13:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor mensen als mojave mogen ze van mij de doodstraf invoeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |