Haha nee hoor, toeval. Zag het blaadje liggen in de winkel en ben gaan kijken op de site, ben benieuwd..quote:Op maandag 18 februari 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
Je hebt je speciaal geregistreerd om even reclame te komen maken Binger?
Hoeft niet hoor, we zijn toch al fan
vanavond wordt beter, ik weet 't zeker.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:47 schreef DaMart het volgende:
Het optreden in Tivoli was tof gisteren. Alleen jammer dat ik voor de toegift al weg moest om mijn laatste treinverbinding nog te halen.
Favoriet van het nieuwe album is bij mij trouwens 'Nothing between us'.
hier ook en die was live zooo gaaffff en beter dan gister kan nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:40 schreef desub het volgende:
[..]
vanavond wordt beter, ik weet 't zeker.....![]()
mijn favo van het nieuwe album is Thinking of You....
Ik hoop dan ook dat ze bij het concert in de 013 wel dat soort nr's gaan spelen, anders wordt het een beetje een ingekakt zooitje. Jammer, want ze waren ooit zo vrolijk en energiek qua nummers. Maar het lijkt wel omdat de singles veelal ballads waren en die aansloegen dat ze de nieuwe cd dan maar vol hebben gepropt met balladsquote:Op zondag 9 maart 2008 14:07 schreef morgane het volgende:
Ik sluit me aan bij Angel, wat ballads is wel leuk maar dit is me toch een beetje té sloom allemaal.
whehe over de rustige nummers van racoon zeuren? bij milow flikker je pas in slaapquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook dat ze bij het concert in de 013 wel dat soort nr's gaan spelen, anders wordt het een beetje een ingekakt zooitje. Jammer, want ze waren ooit zo vrolijk en energiek qua nummers. Maar het lijkt wel omdat de singles veelal ballads waren en die aansloegen dat ze de nieuwe cd dan maar vol hebben gepropt met balladsSommige best mooi hoor, maar ene hele cd vol van dat soort nr's vind ik eeuwig zonde,.
Ben wel heel benieuwd naar het voorprogramma (milow). Eigenlijk is het steeds meer Milow in concert met als naprogramma Racoon voor mij aan het worden
De 2e cd nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
whehe over de rustige nummers van racoon zeuren? bij milow flikker je pas in slaapMilow is mooi daar niet van maar wel heeeeeeeel rustig en allemaal een beetje hetzelfde.
Live rovkt meestal wel meer dan op cd, dat sowieso ja.quote:Enne over racoon kan ik zeggen no worries, de nummers van die nieuwe platen rocken live echt wel en het wordt zeker afgewisseld met ouder werk
net zo goed dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hier ook en die was live zooo gaaffff en beter dan gister kan niet
quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:42 schreef silmarillia het volgende:
Ehm volgens mij de volgende: (op willekeurige volgorde)
The Ride, Canada, Stephanie, One Of It, Born In The Eighties, You Don't Know, Ayo Technology (50 cent cover)
En nog eentje, dat zou The Priest wel kunnen zijn geweest, maar dat weet ik niet zeker...
Maar hij is echt![]()
Hallelujah als in:quote:Op woensdag 5 november 2008 14:06 schreef Memento-Mori het volgende:
En Bart zingt Hallelujah en the whatever song en thinking of you is geweldig
heb de eerste echte show in Veenendaal gezien
Ga ook nog naar Amsterdam 23 nov en Utrecht 20 dec
Ik heb het nieuwe album bijna.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:50 schreef Xilantof het volgende:
Mag deze een schop krijgen? Vast wel.
Sinds een week nu het nieuwe album in m'n bezit. En er zitten echt prachtige parels bij.
Vooral "don't hold me down" komt bij mij goed binnen steeds.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |