6 browsers op 2 computersquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:23 schreef Fuszy het volgende:
probeer het anders in meerdere browsers. IE, firefox, chrome etc.
Oef das kut man!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:49 schreef Brammie1 het volgende:
Eindelijk kaarten kunnen bestellen, weigert m'n telefoon het smsje met code voor iDeal betaling te ontvangen
Kut, anders had ik wel wat meer kaarten besteld, voor jou erbij.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:49 schreef Brammie1 het volgende:
Eindelijk kaarten kunnen bestellen, weigert m'n telefoon het smsje met code voor iDeal betaling te ontvangen
Mooi, kan je ze blackmailen met de unieke code op je afschrift.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:57 schreef Brammie1 het volgende:
thanks, maar ik heb toch nog een code gesmst gekregen. Geld is afgeschreven, maar de livenation site wil nu niet mijn transacties weergeven, 'technische fout'.
Dat moet wel goed komen =))quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:57 schreef Brammie1 het volgende:
thanks, maar ik heb toch nog een code gesmst gekregen. Geld is afgeschreven, maar de livenation site wil nu niet mijn transacties weergeven, 'technische fout'.
Of iDeal moet op de schop.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:00 schreef Brammie1 het volgende:
Ik moet wel echt een nieuwe telefoon halen, dit soort geintjes vind ik niet grappig
SPOILER: Ondertussen bij TicketmasterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.
Feel the lovequote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:24 schreef Brammie1 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n superschraal mailtje gehad van ticketmaster? Er staat alleen
++Thank you Bram for booking your tickets with us.++
K'heb nog helemaal niets.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:24 schreef Brammie1 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n superschraal mailtje gehad van ticketmaster? Er staat alleen
++Thank you Bram for booking your tickets with us.++
quote:
Dobbelsteenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:30 schreef Vincpod het volgende:
Even een vraagje, omdat ik de enige ben die kaartjes wilde/kon halen. Ben ik dan ook diegene die beslist welke 2 ongelukkigen er niet mee kunnen?Die keuze is echt kut te maken
I aim to please.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |