Wat ik heb begrepen zullen ze met complete band komen en voorprogramma. Waarom doen The D dan onder van andere rockbands, die veeeeeel meer vragen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:02 schreef Bosbeetle het volgende:
nog geen 40 euro vind ik nog een enorm bedrag voor 'the D', Tenzij je met nog geen 40 euro 15 euro bedoeld.
Welke rockbands vragen veel meer dan? Ik betaal zelden die bedragen voor concerten. Als het al 40 euro of meer kost, zijn het toch zeker 3 vrij grote bands.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen zullen ze met complete band komen en voorprogramma. Waarom doen The D dan onder van andere rockbands, die veeeeeel meer vragen?
Een greepje uit de HMH agenda, die allemaal duurder zijn:quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Welke rockbands vragen veel meer dan? Ik betaal zelden die bedragen voor concerten. Als het al 40 euro of meer kost, zijn het toch zeker 3 vrij grote bands.
Ik vind het behoorlijk duur.
Hoe kom je nu al aan kaarten?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:35 schreef chansadres het volgende:
Zo kaarten voor de Heineken Music Hall zijn binnen!
Nog niet eens 40 euro. Dat zijn nog eens bedragen, had veel meer verwacht.
En dan ook nog eens een headline show. Ik ben benieuwd!
Presale via Facebook: http://www.ticketmaster.nl/event/TENACIOUS-D-tickets/TE030612quote:
de pre sale is uitverkocht schijntquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:22 schreef Felixa het volgende:
[..]
Presale via Facebook: http://www.ticketmaster.nl/event/TENACIOUS-D-tickets/TE030612
Wachtwoord: FENIX
Oh ja, zie het nu!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:26 schreef theclansman het volgende:
[..]
de pre sale is uitverkocht schijnt
Ik gok tussen de 5 minuten en een dag.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:34 schreef pugehenis het volgende:
Hoe snel zou dit uitverkocht zijn? Moet ik vrijdag om half 10 's ochtends al aan het F5en zijn?
Die zijn ook vandaag in de voorverkoop uitverkocht. Dus het zal nog sneller gaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:37 schreef Felixa het volgende:
Vrijdag gaan ook de kaarten voor Radiohead in de verkoop dus de site zal hoe dan ook wel vastlopen.
Ik had daar wel een grotere foto van gewild dan dat kleine blokje in de Persquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:33 schreef Bosbeetle het volgende:
ik zag een advertentie hiervoor in de pers...
dat plaatje
[ afbeelding ]![]()
![]()
Voornamelijk artiesten met een iets grotere staat van dienst dus die "veel meer" vragen. Of wilde je Tenacious D vergelijken met artiesten als Lou Reed, Paul Weller, James Taylor?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Een greepje uit de HMH agenda, die allemaal duurder zijn:
JAMES MORRISON ¤ 42,90
NIGHTWISH ¤ 44,00
SKRILLEX ¤ 38,50
THE AUSTRALIAN PINK FLOYD SHOW ¤ 60,50
JAMES TAYLOR ¤ 61,60
LAURA PAUSINI ¤ 54,00
LOU REED ¤ 72,60
PAUL WELLER ¤ 45,00
ROXETTE ¤ 67,10
INCUBUS ¤ 44,00
GLENNIS GRACE ¤ 39,50
KATIE MELUA ¤ 50,00
CHRIS DEBURGH ¤ 49,50
Dat is nou eenmaal de hype van het geheel. Omdat plaatverkoop tegen valt gaan artiesten gewoon veel vragen voor concertkaarten. Maar dit lijstje was puur HMH. Ik zie het in elke poppodia gebeuren.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Voornamelijk artiesten met een iets grotere staat van dienst dus die "veel meer" vragen. Of wilde je Tenacious D vergelijken met artiesten als Lou Reed, Paul Weller, James Taylor?
En nog wat artiesten in je lijstje waarbij het ook gewoon te veel is. En concerten met 2 bands in het voorprogramma, afterparty of iets dergelijks.
Ik niet. Ik ga doorgaans naar concerten die rond de 20 euro kosten (exclusief de servicekosten). En dat zijn toch echt geen kleine bandjes vergeleken met Tenacious D. Ook heb ik niet het idee dat de kaarten de afgelopen 10 jaar zo veel duurder geworden zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:26 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal de hype van het geheel. Omdat plaatverkoop tegen valt gaan artiesten gewoon veel vragen voor concertkaarten. Maar dit lijstje was puur HMH. Ik zie het in elke poppodia gebeuren.
Volgens mij wordt dat populaire onderschat. Ik denk juist dat ze enorm populair zijn en dat ze de HMH best snel uit kunnen verkopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:10 schreef Xrenity het volgende:
Lijkt mij eigenlijk niet dat dit binnen het uur uitverkoopt toch? Aardig grote zaal en het is niet echt een heel bekende band ofzo denk ik
Hoop het althans want kan om 10 uur zelf geen kaarten regelen
Het is nu kwart over 10 en ik zit op een kwart, wordt dus echt 11 uur...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:10 schreef Brammie1 het volgende:
bijna op 20%, misschien heb ik tegen 11 uur kaarten
Ongetwijfeld, in 2009 had ik hetzelfde bij het halen van kaartjes. Wachtrij site crasht, ging weer on, ik met 3 vensters 6 kaarten weten te scorenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:15 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Het is nu kwart over 10 en ik zit op een kwart, wordt dus echt 11 uur...
Zul je natuurlijk zien dat de site daarna crasht ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |