Had hem al gezien, maar wat een geniale clip. Hoop echt dat ze een hit scoren in de VS. In Nederland hebben we toch geen tv zenders die nog clips draaienquote:Op maandag 7 mei 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
wat een fucking geniale clip van rize of the fenix
Rise of the Penis iddquote:Op maandag 7 mei 2012 20:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een climaxLasers schieten met hun lul
Bazen
is dat nou dave grohl of ben ik scheel?quote:
Gisteren lag hij in de bus maar er zit geen cd bij. Wel een downloadcode maar die werkt niet in Nederland. Nog snel de album erbij besteld en dan wel de deluxe edition maar vandaag wel bellen met de Large.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:21 schreef chansadres het volgende:
LP vandaag verzonden dus morgen in de bus
Ja, daar baal ik ook van. Ik heb ze enkele keren gevraagd en ze beloofden dat hij er bij zou zitten. En als ik nu terugbel doen ze het af met "Ach, dan stuur je hem toch terug". Ik heb hem nu maar bij Bol.com de Deluxe Edition besteld. Daar heeft hij wel 24 uurs levering. En die van de Large is mooi geannuleerd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:22 schreef PimD het volgende:
Beetje jammer ja, dat de CD er niet bij zit. Ik had het ook nog via de mail nagevraagd, en zou er echt bij zitten. Maar ja... ik wil de LP toch hebben.
De CD/DVD koop ik binnenkort wel een keer bij Amazon ofzo.
Ze hebben van een aantal nummers clips gemaakt, deze zitten bij de deluxe versie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:26 schreef larry_flynt het volgende:
Maken ze van elk nummer een clip? Nu ook weer een clip van Low Hanging Fruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 22 nummers![]()
Ik heb al zin in volgende week
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |