met 1 punt verschil.quote:
Met nog twintig wedstrijden te gaanquote:
Dat doen met mooi voetbal. Laten zien dat je echt de beste bent. Maar je geeft al aan dat niet te snappen, doe geen moeite, dat zul je dan ook nooit begrijpen.quote:Op zondag 12 november 2006 17:33 schreef PrinceSL het volgende:
Wat is er mooier nl. dan uit in de Arena Ajax verslaan? (in jullie geval dus, PSV straks in eigen huis in Eindhoven verslaan)
jaja, pure jaloezie.quote:Op zondag 12 november 2006 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat doen met mooi voetbal. Laten zien dat je echt de beste bent. Maar je geeft al aan dat niet te snappen, doe geen moeite, dat zul je dan ook nooit begrijpen.
Alsof de beste zijn met mooi voetbal te maken heeftquote:Op zondag 12 november 2006 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat doen met mooi voetbal. Laten zien dat je echt de beste bent. Maar je geeft al aan dat niet te snappen, doe geen moeite, dat zul je dan ook nooit begrijpen.
quote:Op zondag 12 november 2006 17:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hertog Jan, ben je woensdag in amsterdam?
Yep.quote:Op zondag 12 november 2006 16:49 schreef Robocock het volgende:
Echt een mooi doek indd.
Was dit het doek waar zo'n 1000 manuren in zit? (Parool)
Een hoopquote:
Jaloers op wat?quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 17:22 schreef twi het volgende:
[..]
maar iedereen roept al maanden dat ze Mitea zo graag terug zien op links.
Efficiente van PSV. Dat PSV bijna altijd wint van Ajax. En de laatste jaren de absolute top is van Nederland.quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 17:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Na vandaag ben ik extra trots dat ik Ajacied ben. Niet door heel dat gebeuren op het videoscherm, maar door het schijtvoetbal van psv. Henk overdreef niet met zijn 7 man achter de bal![]()
Laffe honden met afbraakvoetbalquote:Op zondag 12 november 2006 17:50 schreef valek het volgende:
[..]
Efficiente van PSV. Dat PSV bijna altijd wint van Ajax. En de laatste jaren de absolute top is van Nederland.
Ach, als je in de laatste 23 ontmoetingen in de competittie slechts 1 maal van Ajax hebt verloren, moet je dan nog bewijzen dat je onderling de laatste jaren beter bent?quote:Op zondag 12 november 2006 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad weer eens tijd dat Ajax de club van Nederland gaat worden, en dan bedoel ik met prestaties. PSV is inderdaad erg effectief, kon Ajax af en toe maar zo spelen. Maar elke wedstrijd zo spelen? Nee bedankt, wij willen mooi voetbal, wij willen Ajax.quote:Op zondag 12 november 2006 17:50 schreef valek het volgende:
[..]
Efficiente van PSV. Dat PSV bijna altijd wint van Ajax. En de laatste jaren de absolute top is van Nederland.
Is het echt zo erg?quote:Op zondag 12 november 2006 17:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, als je in de laatste 23 ontmoetingen in de competittie slechts 1 maal van Ajax hebt verloren, moet je dan nog bewijzen dat je onderling de laatste jaren beter bent?
Maar jullie bereiken er niets mee.quote:Op zondag 12 november 2006 17:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad weer eens tijd dat Ajax de club van Nederland gaat worden, en dan bedoel ik met prestaties. PSV is inderdaad erg effectief, kon Ajax af en toe maar zo spelen. Maar elke wedstrijd zo spelen? Nee bedankt, wij willen mooi voetbal, wij willen Ajax.
Kan Ajax ook wel hoor, kijk Heerenveen uit maar bijvquote:Op zondag 12 november 2006 17:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad weer eens tijd dat Ajax de club van Nederland gaat worden, en dan bedoel ik met prestaties. PSV is inderdaad erg effectief, kon Ajax af en toe maar zo spelen. Maar elke wedstrijd zo spelen? Nee bedankt, wij willen mooi voetbal, wij willen Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |