met 1 punt verschil.quote:

Met nog twintig wedstrijden te gaanquote:

Dat doen met mooi voetbal. Laten zien dat je echt de beste bent. Maar je geeft al aan dat niet te snappen, doe geen moeite, dat zul je dan ook nooit begrijpen.quote:Op zondag 12 november 2006 17:33 schreef PrinceSL het volgende:
Wat is er mooier nl. dan uit in de Arena Ajax verslaan? (in jullie geval dus, PSV straks in eigen huis in Eindhoven verslaan)

jaja, pure jaloezie.quote:Op zondag 12 november 2006 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat doen met mooi voetbal. Laten zien dat je echt de beste bent. Maar je geeft al aan dat niet te snappen, doe geen moeite, dat zul je dan ook nooit begrijpen.

Alsof de beste zijn met mooi voetbal te maken heeftquote:Op zondag 12 november 2006 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat doen met mooi voetbal. Laten zien dat je echt de beste bent. Maar je geeft al aan dat niet te snappen, doe geen moeite, dat zul je dan ook nooit begrijpen.

quote:Op zondag 12 november 2006 17:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hertog Jan, ben je woensdag in amsterdam?

Yep.quote:Op zondag 12 november 2006 16:49 schreef Robocock het volgende:
Echt een mooi doek indd.
Was dit het doek waar zo'n 1000 manuren in zit? (Parool)
Een hoopquote:

Jaloers op wat?quote:

quote:Op zondag 12 november 2006 17:22 schreef twi het volgende:
[..]
maar iedereen roept al maanden dat ze Mitea zo graag terug zien op links.

Efficiente van PSV. Dat PSV bijna altijd wint van Ajax. En de laatste jaren de absolute top is van Nederland.quote:

quote:Op zondag 12 november 2006 17:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Na vandaag ben ik extra trots dat ik Ajacied ben. Niet door heel dat gebeuren op het videoscherm, maar door het schijtvoetbal van psv. Henk overdreef niet met zijn 7 man achter de bal![]()

Laffe honden met afbraakvoetbalquote:Op zondag 12 november 2006 17:50 schreef valek het volgende:
[..]
Efficiente van PSV. Dat PSV bijna altijd wint van Ajax. En de laatste jaren de absolute top is van Nederland.

Ach, als je in de laatste 23 ontmoetingen in de competittie slechts 1 maal van Ajax hebt verloren, moet je dan nog bewijzen dat je onderling de laatste jaren beter bent?quote:Op zondag 12 november 2006 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]

Het wordt inderdaad weer eens tijd dat Ajax de club van Nederland gaat worden, en dan bedoel ik met prestaties. PSV is inderdaad erg effectief, kon Ajax af en toe maar zo spelen. Maar elke wedstrijd zo spelen? Nee bedankt, wij willen mooi voetbal, wij willen Ajax.quote:Op zondag 12 november 2006 17:50 schreef valek het volgende:
[..]
Efficiente van PSV. Dat PSV bijna altijd wint van Ajax. En de laatste jaren de absolute top is van Nederland.

Is het echt zo erg?quote:Op zondag 12 november 2006 17:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, als je in de laatste 23 ontmoetingen in de competittie slechts 1 maal van Ajax hebt verloren, moet je dan nog bewijzen dat je onderling de laatste jaren beter bent?

Maar jullie bereiken er niets mee.quote:Op zondag 12 november 2006 17:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad weer eens tijd dat Ajax de club van Nederland gaat worden, en dan bedoel ik met prestaties. PSV is inderdaad erg effectief, kon Ajax af en toe maar zo spelen. Maar elke wedstrijd zo spelen? Nee bedankt, wij willen mooi voetbal, wij willen Ajax.

Kan Ajax ook wel hoor, kijk Heerenveen uit maar bijvquote:Op zondag 12 november 2006 17:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad weer eens tijd dat Ajax de club van Nederland gaat worden, en dan bedoel ik met prestaties. PSV is inderdaad erg effectief, kon Ajax af en toe maar zo spelen. Maar elke wedstrijd zo spelen? Nee bedankt, wij willen mooi voetbal, wij willen Ajax.

Trots op je clubje zijn is frustratie?quote:

Jaloers op antivoetbal? Nooit.quote:Op zondag 12 november 2006 17:50 schreef valek het volgende:
[..]

Face it, om internationaal mee te willen doen, moet je gewoon zo spelen. Effectief, met een degelijke defensie en niet als dolle honden op de aanval gaan. In Italië spelen ze al jarenlang niet anders.quote:Op zondag 12 november 2006 17:52 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Laffe honden met afbraakvoetbal

Dus moet je dat hier ook maar doen. Triest.quote:Op zondag 12 november 2006 17:55 schreef Zwansen het volgende:
In Italië spelen ze al jarenlang niet anders.

Uhm, je bent trots op je club vanwege het voetbal van een andere club? En dan toevallig ook nog de club waarvan je verliest, pure frustratie.quote:Op zondag 12 november 2006 17:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Trots op je clubje zijn is frustratie?
Prachtige tifo trouwens. Ik kreeg er kippenvel van.

Ik weet het nog, psv-Milan, wat een reacties na die 3-1.quote:Op zondag 12 november 2006 17:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Face it, om internationaal mee te willen doen, moet je gewoon zo spelen. Effectief, met een degelijke defensie en niet als dolle honden op de aanval gaan. In Italië spelen ze al jarenlang niet anders.

Ach, het is niet meteen anti-voetbal, als je niet speelt zoals de clubwaarden van Ajax voorschrijven.quote:

Mooi hoor!!quote:Op zondag 12 november 2006 17:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik ben wel op meer dingen trots, maar dit verstevigd het alleen maar.quote:Op zondag 12 november 2006 17:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm, je bent trots op je club vanwege het voetbal van een andere club? En dan toevallig ook nog de club waarvan je verliest, pure frustratie.

Hoezo triest? Ik snap best dat je het niet leuk vindt om te zien, dat je er totaal niets mee hebt, maar om het triest te noemen vind ik echt ongelofelijk zielig. Hoezo is het triest? De club is er bij gebaat en de supporters zijn er tevreden mee, voor wie moet je het dan doen? Voor je tegenstander?quote:Op zondag 12 november 2006 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus moet je dat hier ook maar doen. Triest.

Klopt, opportunistisch vechtvoetbal van een Groningen bijvoorbeeld is geen anti voetbal. Dit afbraakvoetbal wel.quote:Op zondag 12 november 2006 17:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ach, het is niet meteen anti-voetbal, als je niet speelt zoals de clubwaarden van Ajax voorschrijven.

Lingoquote:Op zondag 12 november 2006 17:58 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik ben wel op meer dingen trots, maar dit verstevigd het alleen maar.
[afbeelding]
Wat moet dit trouwens voorstellen![]()

Omgquote:Op zondag 12 november 2006 17:58 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik ben wel op meer dingen trots, maar dit verstevigd het alleen maar.
[afbeelding]
Wat moet dit trouwens voorstellen![]()

Laatste 20 minuten met 10 man, was inderdaad anti-voetbal, en terecht. Maar dat is meer uitzondering dan regel. Normaal gesproken speelt PSV altijd voor de winst.quote:Op zondag 12 november 2006 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, opportunistisch vechtvoetbal van een Groningen bijvoorbeeld is geen anti voetbal. Dit afbraakvoetbal wel.

Dat is dan ook de KUTSTE competitie ter wereld. En dat zeg ik als feyenoorder (Kom ik nou op voor neuzen?quote:Op zondag 12 november 2006 17:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Face it, om internationaal mee te willen doen, moet je gewoon zo spelen. Effectief, met een degelijke defensie en niet als dolle honden op de aanval gaan. In Italië spelen ze al jarenlang niet anders.

Ik moest stiekem wel lachen over het hart van Kone.quote:Op zondag 12 november 2006 18:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Omg![]()
Tifo n00bs van nederland zijn ze over het algemeen toch daar dusja.

Als ze eenmaal een counter inzetten proberen ze nog wel te scoren inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2006 18:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Laatste 20 minuten met 10 man, was inderdaad anti-voetbal, en terecht. Maar dat is meer uitzondering dan regel. Normaal gesproken speelt PSV altijd voor de winst.

quote:Op zondag 12 november 2006 17:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
De tyfus aan Rosales zeg. Man man man. Wat een prutser. Geeeeeeeeen enkele normale voorzet uit de poten van hem.
Eerste helft prima voetbal, aardige combinaties. Geen kans weggegeven, maar uiteraard maak je het zelf weer niet af. Dan komt PSV met peper in de reet de kleedkamer uit, gaan ze een kwartier lang drukken en voel je het eigenlijk al aankomen. Na de 0-1 weet je dat je in ieder geval niet wint en dan speel je het laatste 20 min zo dramatisch slecht. Verschrikkelijk.

Je hebt het over dat lullige rolletje van Kuyt en voor de rest van de wedstrijd onder druk te hebben gestaan van PSV?quote:Op zondag 12 november 2006 18:03 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dat is dan ook de KUTSTE competitie ter wereld. En dat zeg ik als feyenoorder (Kom ik nou op voor neuzen?)
Trouwens, Kone brengt genoeg mooi voetbal i.p.v. efficiëntie, en die neuzen zijn echt triest dat ze zo lopen te zeiken op PSV. Ze voetballen dan wel efficiënt maar dat hoeft niets te betekenen, als goed voetbalteam kun je dat gewoon overklassen, vorig jaar feyenoord met winst en gelijkspel anyone?

quote:Op zondag 12 november 2006 17:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Na vandaag ben ik extra trots dat ik Ajacied ben. Niet door heel dat gebeuren op het videoscherm, maar door het schijtvoetbal van psv. Henk overdreef niet met zijn 7 man achter de bal![]()

PSV speelt vrijwel alleen zo in de topwedstrijden en geef ze eens ongelijk als je daarmee kampioen wordt. Verder wint PSV gewoon met 7-0 van Sparta, 4-0 van Vitesse etc. dus dat "elke wedstrijd" is natuurlijk zwaar overdreven.quote:Op zondag 12 november 2006 17:53 schreef S-Two het volgende:
[..]

leogaydance en inhoudelijk reageren? Kom op Erwtensoep, wel een beetje bij de les blijven.quote:Op zondag 12 november 2006 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Reageer anders eens inhoudelijk.

Tja, ik geef hem geen ongelijk. Zoals iemand hierboven al zegt, PSV wint met 7-0 van Sparta, uit met 4-0 van Vitesse, mensen willen toch doelpunten zien als ze naar stadion gaan? Niet dat de bal rond de middellijn 37x wordt rondgespeeld en dan wordt kwijtgespeeld.quote:Op zondag 12 november 2006 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]

Ik zal de stront uit me ogen wassen dan, want volgens mij zag ik vandaag een psv dat alleen maar verdedigde.quote:Op zondag 12 november 2006 18:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, ik geef hem geen ongelijk. Zoals iemand hierboven al zegt, PSV wint met 7-0 van Sparta, uit met 4-0 van Vitesse, mensen willen toch doelpunten zien als ze naar stadion gaan? Niet dat de bal rond de middellijn 37x wordt rondgespeeld en dan wordt kwijtgespeeld.
Maar, nee PSV speelt schijtvoetbal.

Ik vind een wedstrijd van PSV kijken gewoon doodsaai. Vaak genoeg zo'n CL-wedstrijd waarna ik denk van: wat een kutwedstrijd, ik ga iets anders doen.quote:Op zondag 12 november 2006 18:07 schreef kratovsk het volgende:
[..]
PSV speelt vrijwel alleen zo in de topwedstrijden en geef ze eens ongelijk als je daarmee kampioen wordt. Verder wint PSV gewoon met 7-0 van Sparta, 4-0 van Vitesse etc. dus dat "elke wedstrijd" is natuurlijk zwaar overdreven.

Diepe dalen, hoge pieken.quote:

Je praat over het schijtvoetbal van PSV. PSV heeft tenminste nog een hele goede kans gehad voor de 2-0, dat kun je over een gelijkmaker van AJAX niet zeggen. De verdediging maakte vandaag gewoon het verschil. En dat Farfan gewisseld wordt voor Culina, en zo meer verdedigend gaat spelen, is natuurlijk logisch met een rode kaart. Dat zou HTK ook gedaan hebbenquote:Op zondag 12 november 2006 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]

Tja, als je uit speelt bij de koploper is het gewoon slim om voorzichtig te spelen en geen onnodige risico's te spelen. PSV weet dat het een ijzersterkte defensie heeft en de kansen dus vanzelf wel komen. Gewoon niks proberen te forceren.quote:Op zondag 12 november 2006 18:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik zal de stront uit me ogen wassen dan, want volgens mij zag ik vandaag een psv dat alleen maar verdedigde.

Hoe noem jij die kansen van Sneijder dan die net naast gaan?quote:Op zondag 12 november 2006 18:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je praat over het schijtvoetbal van PSV. PSV heeft tenminste nog een hele goede kans gehad voor de 2-0, dat kun je over een gelijkmaker van AJAX niet zeggen. De verdediging maakte vandaag gewoon het verschil. En dat Farfan gewisseld wordt voor Culina, en zo meer verdedigend gaat spelen, is natuurlijk logisch met een rode kaart. Dat zou HTK ook gedaan hebben
PSV speelde met vlagen goed voetbal, maar AJAX ook. Een gelijkspel was misschien meer op zijn plaats geweest qua veldoverwicht en dergelijke. Dingen als 'mooi voetbal' gelden in het hedendaagse voetbal niet meer. Speelde AJAX nu echt zo'n mooi voetbal vandaag?
Ik snap ook wel dat ergens over geklaagd moet worden. Als het de scheidsrechter niet is, is het de tegenstander wel. Gelukkig zijn er nog wel sportieve ajacieden, die ons gewoon feliciteren

Kans op de 0-2 ja, uit een counter. Voor de rest heeft psv (buiten dat schijtdoelpunt) niet een kans gehad.quote:Op zondag 12 november 2006 18:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je praat over het schijtvoetbal van PSV. PSV heeft tenminste nog een hele goede kans gehad voor de 2-0, dat kun je over een gelijkmaker van AJAX niet zeggen. De verdediging maakte vandaag gewoon het verschil. En dat Farfan gewisseld wordt voor Culina, en zo meer verdedigend gaat spelen, is natuurlijk logisch met een rode kaart. Dat zou HTK ook gedaan hebben
PSV speelde met vlagen goed voetbal, maar AJAX ook. Een gelijkspel was misschien meer op zijn plaats geweest qua veldoverwicht en dergelijke. Maar dat soort dingen gelden in het hedendaagse voetbal niet meer
Ik snap ook wel dat ergens over geklaagd moet worden. Als het de scheidsrechter niet is, is het de tegenstander wel. Gelukkig zijn er nog wel sportieve ajacieden, die ons gewoon feliciteren

En zo'n mooi voetbal legde AJAX nu ook weer niet op de mat. Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 12 november 2006 18:17 schreef mcyodogg het volgende:
En laten we niet doen of Ajax zo verschrikkelijk goed was. Zo zenuwachtig werd ik (en PSV ook) er niet van.

Eerste helft heb ik anders goed staan genieten.quote:Op zondag 12 november 2006 18:17 schreef mcyodogg het volgende:
En laten we niet doen of Ajax zo verschrikkelijk goed was. Zo zenuwachtig werd ik (en PSV ook) er niet van.

Jullie UEFA-cup wedstrijden waren idd van een weergaloos niveau.quote:Op zondag 12 november 2006 18:14 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind een wedstrijd van PSV kijken gewoon doodsaai. Vaak genoeg zo'n CL-wedstrijd waarna ik denk van: wat een kutwedstrijd, ik ga iets anders doen.
Ik ben natuurlijk niet heel erg objectief![]()

Ja, een fucking counter. Vind je het gek wanneer Ajax gaat aanvallen en PSV met 1 snelle spits rondloopt. Eerste helft liepen er max 4 man van PSV voor de bal, Farfan en Kone stonden op een eiland. Prima dat je het leuk vindt hoe PSV speelt, maar ze spelen wel defensief en liever tegen grote clubs om niet te verliezen dan om te winnen. Vandaag in ieder geval. En je hebt het over een 7-0 tegen Sparta, maar er was ook een magere 1-2 of 0-1 bij ADO, dus zoveel zegt het ook weer niet.quote:Op zondag 12 november 2006 18:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja. Koop je weinig voor.quote:PSV speelde met vlagen goed voetbal, maar AJAX ook. Een gelijkspel was misschien meer op zijn plaats geweest qua veldoverwicht en dergelijke. Maar dat soort dingen gelden in het hedendaagse voetbal niet meer
Het is gewoon een constatering en een bijbehorende mening. Dat kan prima objectief. Verder was het meer de onkunde van Ajax aanvallend dan de goedheid van PSV in mijn optiek. Maar PSV had een goed kwartier na rust en profiteerde daar maximaal van en kon het daarna beheerst uitspelen, zoals ze altijd doen.quote:Ik snap ook wel dat ergens over geklaagd moet worden. Als het de scheidsrechter niet is, is het de tegenstander wel. Gelukkig zijn er nog wel sportieve ajacieden, die ons gewoon feliciteren

Met een rode kaart ga je natuurlijk meer verdedigen. Dat is logisch. En dat 1e doelpunt, ik weer zeker dat je blij was als KJH ofzo hem op dezelfde manier had gescoord. Niet zeuren dusquote:Op zondag 12 november 2006 18:19 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Kans op de 0-2 ja, uit een counter. Voor de rest heeft psv (buiten dat schijtdoelpunt) niet een kans gehad.
En de verdediging maakte zeker het verschil als je met 8 verdedigers speelt.
En mijn felicitatie kan je in je hol steken![]()

Moet je nagaan. Met 8 verdedigers en 1 doelman. Dan hou je 2 man over die op of over de middelijn staan, dan moet je wel heel goed zijn wil je dan uberhaubt kansen creeren.quote:Op zondag 12 november 2006 18:19 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Kans op de 0-2 ja, uit een counter. Voor de rest heeft psv (buiten dat schijtdoelpunt) niet een kans gehad.
En de verdediging maakte zeker het verschil als je met 8 verdedigers speelt.
En mijn felicitatie kan je in je hol steken![]()

Ja ze zongen dat Kluivert een jood is. Ow en FYI, Jaap Stam is er blijkbaar ook eenquote:Op zondag 12 november 2006 18:23 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, tussen al het gezeik door.
Zat Kluivert in de dug-out? En werd er nog iets over gezongen/gezegd?

Ook niet op de tribune?quote:Op zondag 12 november 2006 18:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Kluivert is een Ajacied werd er gezongen.
Maar hij was er niet.

Fantastisch was dat!quote:Op zondag 12 november 2006 18:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja ze zongen dat Kluivert een jood is. Ow en FYI, Jaap Stam is er blijkbaar ook een

Kopenhagen thuis was goed, alleen de uitslag nietquote:Op zondag 12 november 2006 18:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jullie UEFA-cup wedstrijden waren idd van een weergaloos niveau.

quote:Op zondag 12 november 2006 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stam stak zijn duim op naar 410. Fuckin briljant.
Doet pijn he?

Heheh dat kan er maar 1 zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 18:33 schreef StarGazer het volgende:
"O ja, Mister_Yingyang is ook weg. kloon van gebande "
Wat jammer

Heb je hem ook weer hoorquote:Op zondag 12 november 2006 18:36 schreef Zapper het volgende:
Grappig. Nu allemaal een grote bek over PSV (laf, anti-voetbal), maar wat jullie vorige week in Almelo lieten zien was vele malen schandaliger. En dat tegen een clubje als Heracles.
Eerst naar jezelf kijken voordat je naar een ander wijst.

Incidenten. Bij PSV is het geen incident maar een kenmerk.quote:Op zondag 12 november 2006 18:36 schreef Zapper het volgende:
Grappig. Nu allemaal een grote bek over PSV (laf, anti-voetbal), maar wat jullie vorige week in Almelo lieten zien was vele malen schandaliger. En dat tegen een clubje als Heracles.

Het is "jullie" goed recht om zo te spelen. Wij zijn alleen blij dat we niet voor psv zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 18:36 schreef Zapper het volgende:

In Almelo was er anders wel dé intensie om te voetballen. Dat is een groot verschil met PSV.quote:Op zondag 12 november 2006 18:36 schreef Zapper het volgende:

Onzin, zure praatjes van een gefrustreerde ajacied. PSV is in de meeste wedstrijden de ploeg die domineert en de meeste kansen krijgt.quote:Op zondag 12 november 2006 18:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Incidenten. Bij PSV is het geen incident maar een kenmerk.

Nee, maar ze scoren welquote:Op zondag 12 november 2006 18:54 schreef Chadi het volgende:
PSV heeft vandaag niks in te brengen gehad aanvallend en op het middenveld al helemaal niet.

had ik al gedaanquote:Op zondag 12 november 2006 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je mag Rosales tot op het bot afkraken vandaag.

Inderdaad ze winnen wel en dat is zo klote ervan......nou ja moeten ze hem er maar inschieten goed is het niet te praten straks is kijken wat ze ervan gebracht hebbenquote:Op zondag 12 november 2006 18:54 schreef Chadi het volgende:
PSV heeft vandaag niks in te brengen gehad aanvallend en op het middenveld al helemaal niet.

Vind hem waardeloos. Vond de wissel ook wardeloos... Huntelar had moeten blijven staan en e rhad een snelle vleugelspeler aan de andere kant bij moeten komen en Perez achter de spits als je met 10 tegen 11 speelt.quote:Op zondag 12 november 2006 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je mag Rosales tot op het bot afkraken vandaag.

Manucharyan had voor de Mul moeten komen, Rosenberg voor Vermaelen en Mitea uiteindelijk nog voor Gabriquote:Op zondag 12 november 2006 18:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vind hem waardeloos. Vond de wissel ook wardeloos... Huntelar had moeten blijven staan en e rhad een snelle vleugelspeler aan de andere kant bij moeten komen en Perez achter de spits als je met 10 tegen 11 speelt.

Manu zat niet bij de selectiequote:Op zondag 12 november 2006 19:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Manucharyan had voor de Mul moeten komen, Rosenberg voor Vermaelen en Mitea uiteindelijk nog voor Gabri![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |