quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:12 schreef worldpimber het volgende:Ach, ... de 1 koopt gouden wielen...
![]()
quote:
Het was dan ook Le-vens-ge-vaar-lijkquote:Op zondag 12 november 2006 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
2 KTM rijders, die op achterwiel weg reden bij verkeerslichtwas jij daar 1 van?
Zo ja, dan ben je nu afgeschilderd als "topcrimineel"
Oja, bij een van "jullie" ging het bijna mis
En ze werden niet staande gehouden?quote:Op zondag 12 november 2006 14:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het was dan ook Le-vens-ge-vaar-lijk
Lieten ze niet zienquote:Op zondag 12 november 2006 14:51 schreef hicham het volgende:
[..]
En ze werden niet staande gehouden?
Correctie.. nu pas (weer) uit bed.. zonder eerder genoemd item.quote:Op zondag 12 november 2006 12:43 schreef koffiekoekje het volgende:
Ah!Dingen die ik altijd al niet had willen weten
Nu moeten die oude, dubbele 592 en 593 nog even geedit worden en alles klopt weerquote:
Wablief, zonder je croisantjequote:Op zondag 12 november 2006 15:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Correctie.. nu pas (weer) uit bed.. zonder eerder genoemd item.
Alleen de Red Bull Air race gemist.. maja.. toch geen weer vandaag.![]()
Ben er amper 3 kilometer van vandaan..kan ze nog net niet horen..![]()
quote:
Globetrekkerquote:Op zondag 12 november 2006 16:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey zeg eens, heb je al een keer met Globetrekker gemailed??
Stoor je je er aan dan !quote:Op zondag 12 november 2006 16:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nu moeten die oude, dubbele 592 en 593 nog even geedit worden en alles klopt weer
Alexxxx!!!!
Dat is die gozer uit het MF-opstapdagtopic die je probeerde te verleiden. Het woord gaat rond dat hij Rietvaerder is, een oude bekende van de Fok!MC (maar daar moet je niet over beginnen als je hem spreektquote:Op zondag 12 november 2006 16:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Globetrekker? kan wel
? wie is dat!
Ik krijg soms mailtjes van iemand wtf whos that![]()
...met een flinke korrel zout nemenquote:Op zondag 05 november 2006 16:38 schreef Globetrekker het volgende:
[...]
En dan heeft ie nog niet eens echt voluit gereden..
Hij noemde het zelfs geen racen, dus
[me=Globetrekker is collega van Barry Veneman]
OMGGGG die heb ik ooit...heel lang geleden in mijn msn gehad maar omdat hij gigantisch irritant was heb ik hem verwijrderdquote:Op zondag 12 november 2006 16:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is die gozer uit het MF-opstapdagtopic die je probeerde te verleiden. Het woord gaat rond dat hij Rietvaerder is, een oude bekende van de Fok!MC (maar daar moet je niet over beginnen als je hem spreekt). Derhalve zul je veel dingen die hij post zoals...
[..]
...met een flinke korrel zout nemen
(Heeft ook een keer in je fotoboek gereageerd hier op Fok)
DE Nurburgring-expert!!!!quote:Op zondag 12 november 2006 16:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is die gozer uit het MF-opstapdagtopic die je probeerde te verleiden. Het woord gaat rond dat hij Rietvaerder is, een oude bekende van de Fok!MC (maar daar moet je niet over beginnen als je hem spreekt). Derhalve zul je veel dingen die hij post zoals...
[..]
...met een flinke korrel zout nemen
(Heeft ook een keer in je fotoboek gereageerd hier op Fok)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |