quote:Op zondag 12 november 2006 14:49 schreef cultheld het volgende:
Ten Cate: "Als wai zo foetballen als PEE ES FEE, dan worde wai ook kampioen!!!! Met 7 man achter de bal kan iedereen winne!!!!!! Wai spele alleen mooi foebal!!!!!"
Wij staan gewoon vierde hoor en jullie tweedequote:Op zondag 12 november 2006 14:49 schreef gday het volgende:
[..]
Oh ahah, dan had ik het verkeerd.
Maar goed, Feyenoorders staan een heel stuk lager op de rang, dus dan hoeven we het sowieso nergens over te hebben.
Best zielig trouwens.. bij totaal gebrek aan succes van Feyenoord ga je dan maar een zeldzame verliespartij van je grootste rivaal vieren.
Ja, ik kan me nog herinneren dat toen Ajax vorig jaar in dezelfde situatie zat 'de Feyenoorders' zich daar ziek om lachten. Maar oh, nu staat Feyenoord 'gewoon vierde' ...quote:Op zondag 12 november 2006 14:50 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Wij staan gewoon vierde hoor en jullie tweede
Ten Cate: "Als wai zo foetballen als PEE ES FEE, dan worde wai ook kampioen!!!! Met 7 man achter de bal kan iedereen winne!!!!!! Wai spele alleen mooi foebal!!!!!"
En toch had PSV die huilie hoger op het verlanglijstje staan dan Koemanquote:Op zondag 12 november 2006 14:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ten Cate wat een uber huilie, ik hoop dat ze nog vele doelpunten uit dooie spelmomenten tegenkrijgen. Waarom zou Ten Cate er op trainen, ze tellen toch niet mee bij Ajax.![]()
Geenstijl staat daar op die bordenquote:Op zondag 12 november 2006 14:50 schreef MIster911 het volgende:
[..]
word mijn nieuwe achtergrond denk ik
Koeman bleef rustig op de bank zitten, wil je zeggen?quote:Op zondag 12 november 2006 14:55 schreef AminBen het volgende:
Ten Cate is wel een beetje te pro-Ajax in zijn doen en laten. Dat juichen bij doelpunten soms wat genant![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 14:56 schreef toma het volgende:
godverdomme wat een kut overwinning weer van dat stelletje laffe italiaanse ps-gay. Ik degradeer nog liever met mooi aanvallend voetbal dan dat ik op zo'n manier kampioen moet worden
Ik vind het mooi dat je blij kunt zijn met het resultaat van een wedstrijd tussen twee ploegen die enkele klasses beter zijn dan jouw clubje.quote:
ik nietquote:Op zondag 12 november 2006 14:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kut natuurlijk, maar ik denk dat we niet uit het oog moeten verliezen dat dit ajax nog een hele tijd nodig heeft voordat ze optimaal kunnen presteren, dit psv is een team wat enorm op elkaar is ingespeeld en ik feliciteer bij deze PSV met de overwinning.
Och, genoeg PSV'ers in mijn omgeving die wél normaal doen hoor en waar je normaal mee kunt praten over voetbal, en die feliciteer ik ook graag.quote:
Ik moet zo lachen om alle frustraties hier.quote:Op zondag 12 november 2006 14:57 schreef gday het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat je blij kunt zijn met het resultaat van een wedstrijd tussen twee ploegen die enkele klasses beter zijn dan jouw clubje.![]()
Geniet ervan zou ik zeggen!
Leuke grap hoor. Haha. Ha.quote:Op zondag 12 november 2006 14:59 schreef cultheld het volgende:
Cruijff vanavond tegen Henk: "Die boeren kennen niet van jou winnen, maar jij kunt wel van hun verliezen"
Ik ben een ajacied in hart en nieren maar voetbal is nou eenmaal survival of the fittest! Helaas voor ajax, moeten ze maar beter voetballen.quote:
Het is geen grap, zo redeneert die man echt.quote:
Ja ach, je moet toch ERGENS van kunnen genieten als Feyenoorder.quote:Op zondag 12 november 2006 15:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik moet zo lachen om alle frustraties hier.Ook deze post weer, genieten.
Bij mij in de buurt ook veel Ajacieden, ik ga er gewoon normaal mee om, alleen na een wedstrijd als dit wel een beetje stangen, maar verder zijn mijn vrienden overwegend Ajacieden. Wel lekker pesten na dit soort wedstrijden, maar na wedstrijden als de Bekerfinale of de Cruijff-schaal dan is het andersom. Dat is vind ik de manier hoe supporters met elkaar om moeten gaan!quote:Op zondag 12 november 2006 14:59 schreef gday het volgende:
[..]
Och, genoeg PSV'ers in mijn omgeving die wél normaal doen hoor en waar je normaal mee kunt praten over voetbal, en die feliciteer ik ook graag.
PSV heeft anders ook weer een aardige omschakeling gehad begin dit seizoen en dat was de eerste wedstrijden bijzonder goed merkbaar (Twente uit bijv.).quote:Op zondag 12 november 2006 14:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kut natuurlijk, maar ik denk dat we niet uit het oog moeten verliezen dat dit ajax nog een hele tijd nodig heeft voordat ze optimaal kunnen presteren, dit psv is een team wat enorm op elkaar is ingespeeld en ik feliciteer bij deze PSV met de overwinning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |