Alleen willen voetballen is niet genoeg.quote:Op zondag 12 november 2006 14:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ach aan het einde staan de twee ploegen van de huidige top 3 die wel willen voetballen toch op 1 en 2.
En dan heb ik het dus over Ajax en AZ.
en zo wordt de overwinning weer wat mooierquote:
Iddquote:Op zondag 12 november 2006 14:29 schreef kollie het volgende:
[..]
Dit soort reacties maken de overwinning nog mooier![]()
Ik hoop het van harte, want met dit laffe spel gun ik PSV niks. Als ze ons wegspelen met 0-3 met oogstrelend voetbal en we zijn totaal kansloos, dán is het een ander verhaal.quote:Op zondag 12 november 2006 14:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ach aan het einde staan de twee ploegen van de huidige top 3 die wel willen voetballen toch op 1 en 2.
En dan heb ik het dus over Ajax en AZ.
quote:Op zondag 12 november 2006 14:28 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ga toch weg man, de beste ploeg wint zo simpel is het.
Mja dat boeit me niet. de gasten die zeggen dat ajax niks is zijn gewoon zielige aapjes.. PSV had het niet echt makkelijk vandaag hoor..quote:Op zondag 12 november 2006 14:31 schreef KansloosForEver het volgende:
En onze joodse broeders spreken nu vol afschuw over "Lucky PSV" terwijl ze zelf altijd zeer trots reagaren wanneer ze "Lucky ajax" worden genoemd![]()
![]()
quote:
Geboren en getogen Amsterdammer hier, blaatschaap.quote:Op zondag 12 november 2006 14:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jeemig, dit is echt beneden niveau.Als het daar zo leuk is waarom zit je je tijd dan te verspillen als mod op Fok? Of wacht, jij komt natuurlijk niet eens uit Amsterdam maar uit een of ander pisdorp waar je nog niet eens een normale voetbalclub hebt.
Sorry hoor, maar dat zijn echt typische uitspraken van fans van een club die er als een dief in de nacht onterecht vandoor gaat met 3 punten.quote:Op zondag 12 november 2006 14:28 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ga toch weg man, de beste ploeg wint zo simpel is het.
quote:Op zondag 12 november 2006 14:30 schreef Toewan het volgende:
[..]
Bwahaha, en dat noemt zich AC Milan fan, als er een club goed is in het spelen van anti-voetbal zijn het die stinkende Italianen wel..
niets onterecht, dan moet Ajax gvd maar eens scoren..quote:Op zondag 12 november 2006 14:32 schreef gday het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat zijn echt typische uitspraken van fans van een club die er als een dief in de nacht onterecht vandoor gaat met 3 punten.
Ja PSV heeft elke keer dat ze Ajax verslaan gewoon gelukquote:Op zondag 12 november 2006 14:28 schreef Shreyas het volgende:
Ajax was de betere ploeg, PSV de gelukkigste. Dat mag niemand verbazen, zo gaat het al jaren. Het punt is dat Ajax gewoon zoveel beter moet zijn dan PSV dat het geluk van PSV geen rol meer mag spelen. Het niveauverschil tussen Ajax en PSV is klein, Ajax is maar een klein beetje beter en daar moeten we aan werken. We zijn er nog niet. Ajax moet en kan veel beter worden dan PSV.
Het verschil tussen Ajax en PSV moet net zo groot worden als tussen Ajax en Feyenoord...ok, dat is wat overdreven want dat verschil is wel erg groot, maar goed, niet onmogelijk.
Dat lijkt me meer dan logischquote:Op zondag 12 november 2006 14:32 schreef Adidah het volgende:
Jammer, maar ik geloof nog steeds heilig in de kansen van Ajax om landskampioen te worden.
Geniet er maar van zolang het nog kan want ik gok dat jullie bijv tegen Utrecht of Heerenveen weer eens punten gaan morsen.quote:
Ze spelen nu een stuk anders dan onder Hiddink, maar dat wordt niet gezien.quote:Op zondag 12 november 2006 14:33 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weer zo'n typsiche reactie die iedereen overneemt omdat ie ook eens wat hoort.
Milan PROBEERT tenminste leuk te voetballen. itt Pisvee wat een schijt'club' is dat geworden zeg.
Maar als het andersom was dus ajax met baggerspel wint en psv goed speelt miep je ook niet of wel?quote:Op zondag 12 november 2006 14:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte, want met dit laffe spel gun ik PSV niks. Als ze ons wegspelen met 0-3 met oogstrelend voetbal en we zijn totaal kansloos, dán is het een ander verhaal.
quote:Op zondag 12 november 2006 14:33 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
![]()
![]()
Milan PROBEERT tenminste leuk te voetballen. itt Pisvee wat een schijt'club' is dat geworden zeg.
quote:Op zondag 12 november 2006 14:34 schreef SCH het volgende:
Ajax is met open ogen in de val gelopen en uit zo'n wedstrijd blijkt toch wel wie momenteel de sterkste maar vooral slimste ploeg is.
Anti voetbal bestaat niet jongen maar wel een sterke tactiekquote:Op zondag 12 november 2006 14:34 schreef keesjeislief het volgende:
Kan PSV niet verhuizen naar de Duitse competitie of zo. Daar passen ze een stuk beter thuis met hun anti-voetbal. Bah..
Mooi gezegdquote:Op zondag 12 november 2006 14:34 schreef SCH het volgende:
Ajax is met open ogen in de val gelopen en uit zo'n wedstrijd blijkt toch wel wie momenteel de sterkste maar vooral slimste ploeg is.
Hap hap hap.quote:Op zondag 12 november 2006 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geboren en getogen Amsterdammer hier, blaatschaap.
En JOUW reactie is lekker slim, omdat ik in een leuke stad woon zou ik niet op fok kunnen posten.. neem nog maar een pilletje en slaap lekker.
Stoere internet-hooliganquote:Op zondag 12 november 2006 14:35 schreef Kleine_Jelle het volgende:
bom op het psv-stadion!
Ze staan 1 punt achter, alles is nog open.quote:Op zondag 12 november 2006 14:32 schreef Adidah het volgende:
Jammer, maar ik geloof nog steeds heilig in de kansen van Ajax om landskampioen te worden.
En hier een voorbeeld van een zielige reactie. Mjaquote:Op zondag 12 november 2006 14:34 schreef Mister_YingYang het volgende:
PSV WORDT WEER KAMPIOEN![]()
we hebben az uit, ajax uit en fc twente uit al gehad
![]()
AJACIEDEN JULLIE ZIJN KEI HARD GEPWNT![]()
![]()
![]()
MUAHAHHAHAA![]()
![]()
![]()
Er zit maar 1 punt onderling verschil tussen de nummer 1, 2 en 3quote:
Man, klets toch niet zo slap met je "in de val gelopen". 1 tegengoal uit een standaarsituatie heeft daar niets mee te maken. 3-0 omdat je 3 counters om je oren krijgt, dat is in de val lopen.quote:Op zondag 12 november 2006 14:34 schreef SCH het volgende:
Jep, ik zou graag een applaus geven voor een voetbal-show van PSV in de ArenA, zoals ze bijv in Bernabeu wel eens doen. Helaas, PSV heeft daar geen behoefte aan gezien het spel.quote:Op zondag 12 november 2006 14:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte, want met dit laffe spel gun ik PSV niks. Als ze ons wegspelen met 0-3 met oogstrelend voetbal en we zijn totaal kansloos, dán is het een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |