Je bent hier nog steeds verkeerd volgens mij. Je kan beter naar Pub.quote:Op zondag 12 november 2006 14:18 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Rustig maar joh, het is maar een spelletje !!![]()
Mendezquote:Op zondag 12 november 2006 14:20 schreef ikke_ook het volgende:
wie heeft er eigenlijk rood gehad?
Huntelaar is er al uitquote:Op zondag 12 november 2006 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opletten, extra tijd, Ajax goal is coming
gelukkig mag ie wegquote:Op zondag 12 november 2006 14:20 schreef Cheiron het volgende:
Tyfus Rosenberg. Als je zo kut invalt hou dan ook je bek dicht als je weer op de bank zit.
Nee trots zijn als je wint met zo'n laffe instelling de hele wedstrijd alquote:
mendez 2 keer geelquote:Op zondag 12 november 2006 14:20 schreef ikke_ook het volgende:
wie heeft er eigenlijk rood gehad?
Jij was toch een Feyenoord fan?quote:Op zondag 12 november 2006 14:20 schreef TC03 het volgende:
Hoera. Ajax.Succes in de play-offs, om de UEFA Cup.
Ik zou andersom blij zijn als Ajax op deze manier zou winnen..dus ik neem het de psv fans niet kwalijkquote:Op zondag 12 november 2006 14:21 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Nee trots zijn als je wint met zo'n laffe instelling de hele wedstrijd al.
2e geel voor het wegtikken van een balletje.quote:
Laten zien waarom ie de bank warm mag houdenquote:Op zondag 12 november 2006 14:21 schreef gday het volgende:
WTF Rosenberg, WAT DOE JE?
0-1 PSVquote:Op zondag 12 november 2006 14:21 schreef Snoesje_Rules het volgende:
wat is de stand nou, wie staat voor?
Met zo'n laffe wedstrijd-instelling gaat PSV 't gelukkig nog heel lastig krijgen.quote:Op zondag 12 november 2006 14:21 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Nee trots zijn als je wint met zo'n laffe instelling de hele wedstrijd al.
Tja dat is gewoon dom van die speler..want je weet dat je daar geel voor krijgt.quote:Op zondag 12 november 2006 14:22 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
2e geel voor het wegtikken van een balletje.
quote:Op zondag 12 november 2006 14:22 schreef troje het volgende:
einde. Ajax weggespeeld.
Probeer je daarom bewust zulke reacties uit te lokken met je opmerkingen? Omdat het maar een spelletje is? Laat me niet lachen, trieste gast.quote:Op zondag 12 november 2006 14:18 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Rustig maar joh, het is maar een spelletje !!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |