Konmar?quote:Op zondag 12 november 2006 13:29 schreef RoodWitBlauw het volgende:
BBQ sausen van Kraft??? Kan je volgens mij bij de Konmar halen in het buitenlandse pad....
Konmar, bestaat (binnenkort) niet meer.quote:Op zondag 12 november 2006 13:36 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ja Konmar..
das een supermarkt ( persoonlik vind ik het een klotesupermarkt, maar was de enige in de buurt)
Klopt, gisteren was de laatste dagquote:Op zondag 12 november 2006 13:39 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Konmar, bestaat (binnenkort) niet meer.
Sterker nog, ik lees net dat alle filialen, op Katwijk na, gisteren dicht zijn gegaan.
Naaldwijk is gewoon nog open hoor tot minimaal 1 januariquote:Op zondag 12 november 2006 13:39 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Konmar, bestaat (binnenkort) niet meer.
Sterker nog, ik lees net dat alle filialen, op Katwijk na, gisteren dicht zijn gegaan.
Die BBQ saus van de Nuggets? Die met die té chemische houtskool smaak?quote:Op zondag 12 november 2006 13:23 schreef Roscoo het volgende:
Ik vindt de bbq saus van de Mac altijd zo lekker
Je hoeft het niet te kopenquote:Op maandag 13 november 2006 09:55 schreef klaarover het volgende:
Yep, die eetlustbedervende gecondenseerde crematoriumrook in een kuipje.
1 likje daarvan en ik hoef 3 uur lang geen voedsel meer.
Daar ben ik ook benieuwd naar ja, en of die zoet zure saus er ook in flesvorm is.quote:Op zondag 19 november 2006 17:46 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Zijn die rimboe sausen ergens ook in een winkel te koop?
In een toko ofzo??
Iemand adresje centrum utrecht?
Jeetje, hoe klein kan je wereld zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 13:23 schreef Roscoo het volgende:
Ik vindt de bbq saus van de Mac altijd zo lekker
Ja maar ik wil niet allermaal van die kleine kuipjes, ik wil een grote fles. Ik gebruik sowieso al veel saus.quote:Op maandag 10 november 2008 15:57 schreef nimarad het volgende:
Ga naar de Mc en zeg dat je heel veel dingetjes barbecuesaus wilt. Je bent heus de eerste niet, ik heb wel vaker zulke mensen gehad.
Welk merk is dat dan? Ben zelf ook wel benieuwd namelijk.quote:Op zondag 12 november 2006 13:23 schreef Roscoo het volgende:
Ik vind de bbq saus van de Mac altijd zo lekker en ben altijd op zoek geweest naar dezelfde saus in een grote fles. Hier in Nederland lukte me dat nooit maar in Frankrijk heb ik 'm gevonden. Daar kun je 'm gewoon kopen bij Geant en Lecrerc supermarkten. Je begrijpt dat ik een paar van die flessen mee heb genomen.
Die komt voor geen meter in de buurt!! De zoveelste 'heinz' saus..quote:Op woensdag 29 december 2010 20:32 schreef Erasmo het volgende:
Deze komen ook goed in de buurt en zijn redelijk goed verkrijgbaar:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:34 schreef MotorCitySoul het volgende:
Mensen, vergeet dergelijke sauzen. Probeer zo snel mogelijk overal en altijd piccalilly sambal te gebruiken.
verkooppunten?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef Enchanter het volgende:
Wij hebben deze thuis [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:17 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb 'm eindelijk gevonden: Yildriz Amerikaanse BBQ saus, te koop bij de Jumbo en het smaakt precies zoals de BBQsaus van de Mac![]()
[ afbeelding ]
http://www.yildriz.nl/
Smaakt ie ook echt naar JD?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb die met honing, heerlijk om op een mooi stuk vlees te doen en dan te grillen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef Enchanter het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |