Een chocoladeletter is al leuk. Het gaat om het idee.quote:Op zondag 12 november 2006 13:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Ja hoi wat moet ik m'n moeder kopen.
Wat schrijf je wat ik wilde schrijven toen ik de OP las.quote:Op zondag 12 november 2006 14:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een chocoladeletter is al leuk. Het gaat om het idee.
Des te groter de varrassing. Ik denk niet dat je ouders zijn vergeten wie de goede oude Sint is en wat zijn mysterieuze wegen zijnquote:
quote:Op zondag 12 november 2006 15:47 schreef neo2000 het volgende:
Misschien een pocket-rocket of tarzan voor moeders..? En voor vaders een cd met ijsmeis.rar!Zit vol met goede ideeen hier! Als ze zo op het werk binnen komen met die cadeaus, lachen men!
Bwhehequote:Op dinsdag 14 november 2006 04:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik schuif mijn ouders ALLES in de schoenen!
Daar ben ik ook mee begonnen ooit. Sindsdien vieren we kerst en koopt iedereen cadeautjesquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:08 schreef JufJoop het volgende:
Wij krijgen met Sinterklaas wel altijd cadeaus, maar met kerstmis niet, dus daarom heb ik dat een aantal jaar geleden zelf maar gedaan!Gewoon voor iedereen een cadeautje onder de kerstboom en de hele familie vindt je voor de rest van het jaar (die hele 5 dagen
) een schat...
![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik schuif mijn ouders ALLES in de schoenen!
quote:Op maandag 20 november 2006 11:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Leuk plan om te doen, maar ik hou niet echt bij wanneer de goedheiligman weer in het land is. Dus als iemand mij dat kan vertellen.
Ah.quote:Op maandag 20 november 2006 11:36 schreef ijsmeis het volgende:.
Hij is in het land. Afgelopen zaterdag is ie aangekomen.
Dat probleem heb ik dus ookquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:26 schreef Ellatjuh het volgende:
leuk idee.
alleen moet wel erg stil zoiets in hun schoen doen,en hun schoen staat op de slaapkamer:(
En een smoes verzinnen waarom ze hun schoenen beneden moeten laten is ook al zo verdachtquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:14 schreef Ellatjuh het volgende:
ja ik zit dus ook al hevig te denken.
kan niet zomaar de slaapkamer in,zeker mn moeder is zo wakker.
ja idd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En een smoes verzinnen waarom ze hun schoenen beneden moeten laten is ook al zo verdacht.
Trouwens PeRi, leuk gedaan.
quote:Op maandag 27 november 2006 15:16 schreef dndiek het volgende:
Ik heb mijn ouders vorig jaar verrast met een cadeautje in hun schoen
Dit jaar kwam mijn moeder al met wat ideetjes aan zetten wat ze wilde hebben
Het zijn net kinderenquote:Op maandag 27 november 2006 15:16 schreef dndiek het volgende:
Ik heb mijn ouders vorig jaar verrast met een cadeautje in hun schoen
Dit jaar kwam mijn moeder al met wat ideetjes aan zetten wat ze wilde hebben
ja denk dat ik zoiets ga doenquote:Op maandag 27 november 2006 15:11 schreef tonja het volgende:
Kan je dan overdag niet even een schoen jatten?
een verwenstaaf!quote:Op zondag 12 november 2006 13:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Ja hoi wat moet ik m'n moeder kopen.
Date rape drugs..?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:32 schreef Ellatjuh het volgende:
[..]
ja idd.
maargoed ben der nog niet uit.
kan misschien bij mn moeder wel de kamer insluipen als ze slaapt,al slaapt ze vrij licht.
maarja ze gaat wel op tijd naar bed,dus dan kan ik mn kans grijpen
Enquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:01 schreef Ellatjuh het volgende:
heb net toen ze weg waren alvast een kadootje in hun schoen gedaan.
schoenen onder het bed gezet al stonden ze daar niet.
maargoed daar letten ze nu toch niet meer op.
morgen zullen ze het wel zien
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ha! Ik kwam thuis en mijn ouders waren er niet. Dus ik dacht "nu is mijn kans!"
Want mijn moeder gaat vaak laat naar bed (lees: 1-2 uur) terwijl mijn vader vroeg opstaat (lees: 5-6 uur) dus ik heb maar weinig kans om het te doen terwijl ze slapen.
Dus:
[afbeelding]
Mijn kat vond de schoen en slipper (<- ik kon geen schoen vinden van mijn moeder, wtf!) erg interessant.
[afbeelding]
Ja, sorry, hij is wazig maar wel leesbaar. En hij is kort, maar ik was bang dat mijn ouders elk moment thuis kwamen.. al zijn ze er nu nog steeds niet, nu ik dit bericht typ.
[afbeelding]
En de cadeautjes zelf.
Ik doe uiteraard alsof ik van niets weet.
Toch wel in het Limburgs hequote:Op vrijdag 1 december 2006 22:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik hoorde gelach, een "KIJK EENS!" en een paar keer "Dat is van Anne denk ik, denk je niet"..
quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik hoorde gelach, een "KIJK EENS!" en een paar keer "Dat is van Anne denk ik, denk je niet"..
Neeeeee, dan weten ze zeker dat ik het gedaan hebquote:
quote:Vader van Anne says:
Anne ?
Anne says:
Ja?
Vader van Anne says:
zeg maar bedankt Sinterklaasje
Anne says:
Okay, ik zal het doorgeven!
quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:16 schreef Djep het volgende:
[..]
Vanmiddag belde eerst mijn vader: Als ik sinterklaas tegen kwam, dan moest ik m maar bedanken, want t was errug leuk! Ik heb het spelletje meegespeeld en gezegd dat als ik m tegen zou komen, ik hem dan uiteraard zou bedanken
[..]
quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:28 schreef ijsmeis het volgende:
Vader van Anne says:
Anne ?
Anne says:
Ja?
Vader van Anne says:
zeg maar bedankt Sinterklaasje
Anne says:
Okay, ik zal het doorgeven
Dan douw je het in een kerstsok, ipv de schoenquote:Op woensdag 6 december 2006 10:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben al weken niet bij mijn ouders thuis geweest. Dat wordt dus later.
quote:Op woensdag 6 december 2006 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan douw je het in een kerstsok, ipv de schoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |