Oke! Dank!quote:Op zondag 12 november 2006 13:27 schreef Remzz het volgende:
Andre Kuipers zit volgensmij nog steeds in Rusland bezig met de ruimtevaart en er zit een reele kans in dat hij nog een keer de ruimte in gaat.
O dan krijgt hij er ook een!quote:Op zondag 12 november 2006 18:04 schreef Tomsky het volgende:
En bij de Zuiderburen gaat Frank De Winne waarschijnlijk ook nog een keertje...
Foto van de kaartjes?quote:Op zondag 12 november 2006 22:09 schreef melonovy het volgende:
De kaartjes liggen klaar, ze zijn geschreven en worden zodra ik juiste adresgegevens heb verstuurd.
ja, komt goed, ik heb net wat foto's geschoten, ik ontlaad mijn camera van de week weer op mijn andere pcquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:37 schreef melonovy het volgende:
Ja gisteren zijn de kaartjes op de bus gegaan, allicht vandaag al bezorgd.
Vanavond kan ik eindelijk de foto's posten!
nee.quote:
ja.quote:En heb je ook een foto gemaakt van de tekst op de kaartjes?
Dat kan natuurlijk nog.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:54 schreef melonovy het volgende:
nee.
Zien.quote:ja.
Uiteraard. Ik zal de beste man eens opsporen, dan ga ik hem ook wat sturenquote:
Je wil weten wat ik heb geschreven?quote:[..]
Zien.
Dat zal hij leuk vinden.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:12 schreef melonovy het volgende:
Uiteraard. Ik zal de beste man eens opsporen, dan ga ik hem ook wat sturen![]()
Ja, natuurlijk. Is toch leuk om te weten.quote:Je wil weten wat ik heb geschreven?
quote:Het was zo'n dag als deze dat Marco Polo richting China vertrok, wat zijn uw plannen voor vandaag?
Zet u zich nog dagelijks in voor de verrijking van de wetenschap?
Ik wens u daarbij veel succes middels dit kaartje, ontstaan door een ludie actie op fok.nl.
Indien u niet van de aardbodem verdwenen bent, zie ik graag een reactie van u terug.
Yvonne
Leuke tekst.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |