1 ding om te weten is, ga in server van Tjechie (CZ) en zoek de server op waar 100 man in kunnen, rij onzettend goed en verdien veel punten om te ranken.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:53 schreef WooZ het volgende:
Ik heb dit spel gister ook ff gedownload
Zijn er nog dingen die ik absoluut extra moet downloaden/weten als n00b?
Heb de beginner training al wel met alles goud en ben nu op 1/3 van de advanced training tot nu toe ook alles goud. Heb bij 2 trainingen ook een nadeo record, wat houdt dat in?
ga aub niet gelijk rank-boosten op zulke servers, kijk er gewoon eens een keer rond, als je het leuk vind, kijk er wat vakrer - verder gewoon leuke servers opzoeken, misschien krijg je dan niet zoveel punten, maar soms zijn ze leuker, en zijn er betere tracksquote:Op woensdag 20 december 2006 09:29 schreef Syd het volgende:
1 ding om te weten is, ga in server van Tjechie (CZ) en zoek de server op waar 100 man in kunnen, rij onzettend goed en verdien veel punten om te ranken.
www.nations.tm-exchange.comquote:Echt extra dingen downloaden is niet nodig.
in het BEGIN nog wel jaquote:Nadeo record betekend dat je sneller op die track was dan degene die bij Nadeo een record heeft neergezet (meestal zeer makkelijk te verslagen records)
Dus de gamemaker of een betatester :p
Wat voor reden geef je om niet naar rank boost te gaan? Die in CZ is 5min race tijd en de banen zijn niet al te proquote:Op woensdag 20 december 2006 12:04 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ga aub niet gelijk rank-boosten op zulke servers, kijk er gewoon eens een keer rond, als je het leuk vind, kijk er wat vakrer - verder gewoon leuke servers opzoeken, misschien krijg je dan niet zoveel punten, maar soms zijn ze leuker, en zijn er betere tracks
[..]
www.nations.tm-exchange.com
vind hier een asortiment van ~50000 custom track. je kunt ze downloaden, spelen, awarden, een tijd neerzetten en er zijn drie custom ladders
[..]
in het BEGIN nog wel jaals je alle nadeo records in bijvoorbeeld Advanced Training-E0 t/m Advanced Training-E9 hebt, ben je *kuch* best wel goed
![]()
nou vooral de reden dat ik drie maanden zelf alleen maar had geboost, en toch uiteindelijk tot de conclusie kwam dat ik dat niet echt leuk vond - het zijn maar puntenquote:Op woensdag 20 december 2006 12:57 schreef Syd het volgende:
[..]
Wat voor reden geef je om niet naar rank boost te gaan? Die in CZ is 5min race tijd en de banen zijn niet al te pro
Ik speel nu ongeveer klein jaartje en vanaf begin gespeeld om te kunnen ranken, heb ooit eens 2500 van wereld gestaan maar toen gingen de punten zeeeeeer langzaam ben toen ook maandje ongeveer gestopt speel nu weer ongeveer 1,5 maand maar echt om punten doe ik niet meer.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:15 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nou vooral de reden dat ik drie maanden zelf alleen maar had geboost, en toch uiteindelijk tot de conclusie kwam dat ik dat niet echt leuk vond - het zijn maar punten
probeer alleen maar aan te geven dat je voor de fun moet rijden, als je boosten leuk vind, ok, maar denk er wel ff over na of punten je idd zoveel kunnen schelen
??? wich problem then ???quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:14 schreef -tK- het volgende:
Hè is er nog helemaal geen tmu topique?
heb n probleempje met de editor :p
Well for some reason, if i put let's say trees in dirt (stadium), and after that also on the grass, for some reason it keeps the dirt under the trees in the grass.quote:
in the launcher by advanced options can you set the opponents to only 4 carsquote:Op donderdag 28 december 2006 17:51 schreef WooZ het volgende:
is er eigenlijk de optie ergens om gewoon uit te zetten dat je alle andere auto's ziet? En die namen van iedereen erboven?
want ik zie gewoon soms de track niet goed van de vele auto's
0 auto's:quote:Op donderdag 28 december 2006 17:51 schreef WooZ het volgende:
is er eigenlijk de optie ergens om gewoon uit te zetten dat je alle andere auto's ziet? En die namen van iedereen erboven?
want ik zie gewoon soms de track niet goed van de vele auto's
deze internetdownload is zo legaal als je maar kan denken (of heb je hem ergens anders vandaan gehaald?!quote:Op maandag 25 december 2006 13:14 schreef RipCore het volgende:
Wanneer komt United nou (LEGAAL) uit in Nederland? Begin volgend jaar toch?
better dont post such things m8quote:Op zondag 7 januari 2007 20:14 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Ik heb TMU met kleine deeltjes via RapidShare gedownload (heb ik abonnement op)
Edit: Ik ben alleen door de eerste sleutel heen, de tweede nog niet
Srry, I'll editquote:
Nee, United is niet gratis... Zou wat zijn dat ze alle versies gaan combineren en dat ineens gratis gaan maken..quote:Op maandag 5 februari 2007 19:14 schreef Nielz. het volgende:
Is die United nou ook gratis?
Oh ik heb een track gemaakt, zal em zo ff uploaden
zow zow, tackleberry is back in town...quote:Op maandag 5 februari 2007 19:27 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Nee, United is niet gratis... Zou wat zijn dat ze alle versies gaan combineren en dat ineens gratis gaan maken..
Kolere, dat je je die track nog herinnert...quote:
op die tackle had ik op Kree's server nog een record van 54.15!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:47 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Kolere, dat je je die track nog herinnert...
We heten nu F07, en we hebben zelf een server in NEDquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:19 schreef Tha_T het volgende:
Ik ben vorige week ook weer eens begonnen met Nations. Maar waarom is de Fok!-clan verdwenen? En hoe heet die clan waar alle actieve fokkers heen zijn,. Alleen een naam(geen link dus
)
Mochten jullie me zoeken dan zit ik op de Under The Minute server. Erg goede servers met echt lekkere moeilijke maps en zowaar onhaalbare banen
Die term heb ik wel al eens in een server opgevangenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
We heten nu F07, en we hebben zelf een server in NED.
Dit is een lekker baantjequote:
googleplex!! als je zo goed bent in TM als in gran turismo, mogen we zeker wat verwachten!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:56 schreef Googolplexian het volgende:
tvp-tje ... kom een beetje laat achter dit spel
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef JumperJack het volgende:
[..]
googleplex!! als je zo goed bent in TM als in gran turismo, mogen we zeker wat verwachten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |