Ik heb nog heel veel nummers. Roep er maar gewoon één. 28 is door Aventura al gedaan.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:56 schreef Chris.nl het volgende:
UIO_AMS heb je nog een nummertje voor mij?
Omdat ik 28 ben en m'n mams me nog steeds regelmatig nieuwe boxers meegeeft zou ik ook een setje voor haar kunnen kopen...
UIO is onderweg, maar gezien je postingtijd zit je er al ff op te wachten en wil ik je niet langer in spanning houden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 04:58 schreef Chris.nl het volgende:
Toch maar een nummertje..![]()
Nr.133 nog vrij?
Hmm... maak daar maar eens een mooi topic van. Het leukste is natuurlijk als je je RAOK bij een compleet vreemde uitvoert. Champagneontbijtje maken, bij een wildvreemde aanbellen, camera mee, moet lukken toch?quote:Make sure someone doesn't skip breakfast
Een mooie, mits je een auto hebt.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
nummer 80?
Eén van de leukere.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:17 schreef DJKoster het volgende:
Gewoon een nummer roepen en hopen dat je niets iets heel moeilijks krijgt?
Doe 250 dan maar, met als reservegetal 300
Autorijden, lachen, zwaaien én snel een foto maken Karrel. Volgens mij is het moeilijker dan je denktquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wanneer moet ik dat doen dan en hoe kan ik bewijzen dat ik dat gedaan heb?
Is vrij makkelijk nl.
He mede eilander!quote:Op woensdag 7 februari 2007 06:29 schreef Faat het volgende:
[..]
Autorijden, lachen, zwaaien én snel een foto maken Karrel. Volgens mij is het moeilijker dan je denkt![]()
Schaf zo'n lichtkrant-ding aan, plaats er alleen maar smilies op en ga daarmee rondrijden. Kun je vast wel een foto van maken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wanneer moet ik dat doen dan en hoe kan ik bewijzen dat ik dat gedaan heb?
Is vrij makkelijk nl.
Is te doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:40 schreef nogal het volgende:
Ik ga gewoon een keer een poging wagen, heb genoeg vrije tijd om een keer iets
te doen. Doe maar nummer.. 133 en als die niet te doen is 150 als reserve
Je kunt het natuurlijk zo moeilijk maken als je zelf wilt. De ochtend begint om 06.00 uur, dus je zou klokslag zes uur het ontbijt klaar kunnen hebben staan en dan al je huisgenoten wakker maken. Weet je zeker dat niemand zijn ontbijt mist en het is gezamenlijk dus dat kan best gezellig zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:51 schreef nogal het volgende:
Of voor het hele huis ontbijt op bed maken!
of zou dat te simpel zijn?
RAOK nr 104:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:05 schreef Maidzjel het volgende:
heb nog niet alles gelezen dus ik weet niet of ie al geweest maar ik wil wel nummertje 104
En vergeet niet om ze vervoglens op de foto te zetten!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
RAOK nr 104:
Make a stranger laugh.
Durf je het aan? Wildvreemden aanspreken en ze laten lachen?
Tuurlijk! Gewoon plaatsen op youtube.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:43 schreef Maidzjel het volgende:
video mag dat ook? ben van plan verkleed als steve irwin door een supermarkt te gaan lopen
Don't foget the crock's and stingrays mate!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:43 schreef Maidzjel het volgende:
video mag dat ook? ben van plan verkleed als steve irwin door een supermarkt te gaan lopen
Dat zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:20 schreef Maidzjel het volgende:
en dan maak ik er een topic van toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |