Ik zal de laatste zijn om dat te ontkennen, maar het zegt niet dat Natasia nu uit de kast komt ofzo... Daar ging de opmerking over.quote:Op zondag 12 november 2006 04:29 schreef tipsch het volgende:
scanman, dit is ook onder vrouwen nog altijd redelijk ongewoon. ongewonder dan gezellig, zeg maar.
Dat zijn ze dus ook niet nee, dat is duidelijk. Maar het zegt ook niet dat ze lesbisch zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 04:31 schreef Zeehond het volgende:
Ik denk dat veel vrouwen in de pubertijd wel eens zoenen met een ander meisje en misschien zelfs eens iets meer proberen. Dit kwam op mij anders over, zolang tongen en gehijg. Dat doe je niet als je compleet hetero bent, lijkt me. Maargoed, ik ben geen vrouw.
Aan dat idee hou ik me ook altijd vast jaquote:Op zondag 12 november 2006 04:36 schreef moowriece het volgende:
Alle vrouwen zijn wel een beetje bi, toch??
Iets van "rot op uit deze kamer".quote:Op zondag 12 november 2006 04:43 schreef moowriece het volgende:
Wow, we hebben weer beeld!! Wat zei Brian nou??
ja zo zie ik het ook, dan te bedenken dat ze begin van de nacht al gesandwiched lag in bed tussen beiden. echte slechterikken die brian en nat!quote:Op zondag 12 november 2006 04:51 schreef moowriece het volgende:
Ah, Brian is weer verder gegaan met Nena! OMG Nena wordt nu dus sexueel lastig gevallen door zowel Brian als Natas!
Omdat het amper te zien was denk ik.quote:Op zondag 12 november 2006 04:48 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom zijn er geen caps van de zoen partij ?
Wat denk je? komt het wel in de uitzending?quote:Op zondag 12 november 2006 05:36 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Omdat het amper te zien was denk ik.
De dames hadden een strategische plek uitgezocht, we konden dus alleen afgaan op de geluiden.(die overigens duidelijk aangaven wat er zo ongeveer gaande was)
Na de paar tellen dat er eindelijk werd ingezoomd kregen we gelijk censuur, werd bij mij een cap van de tuin dus![]()
Geen idee, zou wel leuke beelden opleveren!quote:Op zondag 12 november 2006 05:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat denk je? komt het wel in de uitzending?
Ikke ook inderdaad. Ik las de COS titel en ik was er van overtuigd dat het een grapje wasquote:Op zondag 12 november 2006 09:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik ben geloof ik deze keer te vroeg naar bed gegaan ; -)
![]()
Ik denk echt dat ze erover zijn aangesproken door de regiequote:Op zondag 12 november 2006 11:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natasia verteld aan Stefan hoe de nacht verlopen is... Ze hint wel over Nena en Brian... Maar haar eigen geile opwelling is ze spontaan vergeten ; -)
Hmm ja.. Maar de doofpot gaat toch echt niet werken.. Ik vermoed wel een steek onder water dan bij RTL bloulevard of zoiets... ( En vlak ons Fokkers niet uit.. Wij hebben een goed geheugenquote:Op zondag 12 november 2006 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze erover zijn aangesproken door de regie
Scanman, in het filmpjes topic staan ook de bijbehorende video's.quote:Op zondag 12 november 2006 12:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb even op een ander forum gelezen. Daar staat zo ongeveer hetzelfde als hier.
Alleen is er nog een aanvulling van rond een uur of 5. Dit werd geschreven:
----------------------------------
De streams gaan aan, Brian luid vloeken in het Antiliaans, enkele woorden Nederlands. "Als jij dit niet wilt begrijpen, dan f*ck of uit mijn kamer, rot op !!!" en toen heel veel gevloek.
Even later: Brian loopt woest stampend zijn kamer uit, nog steeds riant Antiaanse kreten slakend. Vervolgens gaat hij naar de slaapkamer van Nena en begint zoete woordjes te fluisteren.
Brian : Ik weet dat ik fout zat
Nena : <niet te verstaan>
Brtian : Sorry, ik zat helemaal fout
Nena : Jammer, te laat dan
Nena : Je moet niet zo ???? tegen me doen
Brian : Nee, nee
Zo te horen huilt Nena, Brian zit naast haar, maar ze draait zich van hem weg.
Brian begint opnieuw met zoete woordjes. Ik kan het niet precies verstaan, maar Nena wijst hem heel duidelijk af en stuurt hem weg. "
---------------------------------------
Dat was het...
Welk forum is dat?quote:Op zondag 12 november 2006 12:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Scanman, in het filmpjes topic staan ook de bijbehorende video's.
Op http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=3097&postdays=0&postorder=asc&start=475quote:
Niet echt nee. Maar aan de andere kant: ze heeft zich vannacht heel kleurrijk gedragen.quote:Op zondag 12 november 2006 12:30 schreef happyme28 het volgende:
Gelukkig houdt Nena zich daar goed aan![]()
Het lijkt hun verhouding geen kwaad te hebben gedaan.quote:Op zondag 12 november 2006 12:33 schreef Gert het volgende:
Nou, N&N zijn in een prima stemming zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |