quote:
laten we over ons hebbenquote:
begin jij maarquote:
fijn voor jequote:Op zondag 12 november 2006 20:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming hoger gezet
je kunt ook vriezen, kost je nietsquote:
weet je dat je veel klaagt?quote:
mensen die steeds klagen..ik word er niet goed vanquote:
moet jij niet vasten inhalen ofzo?quote:Op zondag 12 november 2006 20:28 schreef Emel het volgende:
[..]
mensen die steeds klagen..ik word er niet goed van![]()
moet jij je mond niet houden?quote:Op zondag 12 november 2006 20:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
moet jij niet vasten inhalen ofzo?
vrijheid van meningsuiting enzoquote:
kaaskopquote:Op zondag 12 november 2006 20:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting enzo
Typische reactie van een moslim, hebben jullie niet he, vrijheid van meningsuiting
marokkaanquote:
rot op manquote:
zegt kaaskopquote:
boeiendquote:
bemoei je niet met mijquote:Op zondag 12 november 2006 20:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee met welke zaken ik me bemoei,
bemoei je meet je eigen zaken
wat een misselijk mannetje ben jij zegquote:Op zondag 12 november 2006 20:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken man
Nou zelf ben je wel een haartje beter wou je zeggen, ga toch vasten ofzo manquote:Op zondag 12 november 2006 20:54 schreef Emel het volgende:
[..]
wat een misselijk mannetje ben jij zeg![]()
![]()
precies, je bent ongewenst hier, dagquote:Op zondag 12 november 2006 20:55 schreef Emel het volgende:
ik ga weg hier
quote:Op zondag 12 november 2006 20:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou zelf ben je wel een haartje beter wou je zeggen, ga toch vasten ofzo man
je bent een eikelquote:Op zondag 12 november 2006 20:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
precies, je bent ongewenst hier, dag
laat me met rustquote:Op zondag 12 november 2006 20:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je schrikt nog van je eigen schaduw man, wil je mij slaan?
mensen die iets willen opleggenquote:Op zondag 12 november 2006 21:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedoeling is wel dat je vast voor de volgende Ramadan he?
Ben je nou al onderhand begonnen met vasten?quote:Op zondag 12 november 2006 21:03 schreef Emel het volgende:
[..]
mensen die iets willen opleggen![]()
ben je moslim? prima. Wil je vasten en bidden? prima. Drink je geen alcohol? ook goed. Heb je wat te zeggen wat anderen doen? NEE
neequote:Op zondag 12 november 2006 21:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je nou al onderhand begonnen met vasten?![]()
morgen ben ik ongesteldquote:Op zondag 12 november 2006 21:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hup geen smoesjes, morgen vast je gewoon.
ik zweer voor 99%quote:
Slechte ervaring mee gehad?quote:Op zondag 12 november 2006 03:38 schreef MSD het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |