oh dat hihi..tuurlijkquote:
en anders?quote:Op zondag 12 november 2006 00:51 schreef Emel het volgende:
[..]
oh dat hihi..tuurlijk
vrijdag heb ik niet eens gedronken
ik doe mijn bestquote:
om te stoppenquote:
ik heb je lang niet gesprokenquote:Op zondag 12 november 2006 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
had allang al afgebouwd kunnen zijn![]()
komt goedquote:
daarom..dus zwijgquote:
ik wilde netjes blijvenquote:
Typischquote:Op zondag 12 november 2006 00:59 schreef Emel het volgende:
[..]
ik wilde netjes blijvenm.a.w. bemoei je met je eigen zaken
![]()
ik laat vooral een onbekende niet zeggen wat ik niet mag doenquote:
Was een wederzijds projectquote:Op zondag 12 november 2006 01:02 schreef Emel het volgende:
[..]
ik laat vooral een onbekende niet zeggen wat ik niet mag doen![]()
-was-quote:
nou boeit je lichaam je niet meer, the hell with it?quote:Op zondag 12 november 2006 01:04 schreef Emel het volgende:
[..]
-was-toen was alles anders hihi..toen wilde ik naar je luisteren
![]()
popcorn is gezondquote:Op zondag 12 november 2006 01:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
*Vind troost in popcorn = veel calorieën
ik geloof eerder dat jij me niet meer boeitquote:Op zondag 12 november 2006 01:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nou boeit je lichaam je niet meer, the hell with it?
Wat heeft het met mij te maken dan?quote:Op zondag 12 november 2006 01:06 schreef Emel het volgende:
[..]
ik geloof eerder dat jij me niet meer boeit![]()
jah, heb je daar ook over te klagen?quote:Op zondag 12 november 2006 01:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, omdat het gezond is ga jij het naar binnenwerken
ik luister niet naar jequote:Op zondag 12 november 2006 01:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat heeft het met mij te maken dan?
niets is goed he?quote:
jij kon me overtuigen met bepaalde dingenquote:Op zondag 12 november 2006 01:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
D8 dat je het voor je zelf deed..?
dat het ongezond is, weet je zelf niet?quote:Op zondag 12 november 2006 01:09 schreef Emel het volgende:
[..]
jij kon me overtuigen met bepaalde dingen![]()
daarom...dus bespaar je moeitequote:Op zondag 12 november 2006 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
geen nut om iets te zeggen, je gaat toch niet naar me luisteren
tis ook enigszins gezond hoorquote:Op zondag 12 november 2006 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dat het ongezond is, weet je zelf niet?
dankjewelquote:Op zondag 12 november 2006 01:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nou hoop maar niet dat je er in stikt.
ach ik ga jou niet overtuigenquote:Op zondag 12 november 2006 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja, met erg nadruk op enigzins.
wat heeft het met overtuigen te maken?quote:Op zondag 12 november 2006 01:12 schreef Emel het volgende:
[..]
ach ik ga jou niet overtuigen
ik bemoei me niet met jouw keuzes
persoonlijke dingen ga ik niet hier bespreken.quote:Op zondag 12 november 2006 01:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat heeft het met overtuigen te maken?
Ik vroeg alleen of je er nog achter stond.
Maar we bespraken het toch niet op een persoonlijk niveau?quote:Op zondag 12 november 2006 01:14 schreef Emel het volgende:
[..]
persoonlijke dingen ga ik niet hier bespreken.
als we er mee doorgaan, gaat het persoonlijk worden.quote:Op zondag 12 november 2006 01:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar we bespraken het toch niet op een persoonlijk niveau?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |