Zulke?quote:Op zondag 12 november 2006 02:19 schreef wyccie het volgende:
Helikopters?
Bingo....quote:Op zondag 12 november 2006 02:23 schreef Mark_V het volgende:
treinstation?
Treinen zijn tofquote:Op zondag 12 november 2006 02:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bingo....
Mark_V +1
Ik geloof dat ik eens moet kappen met whiskydrinken op zaterdagavonden; ik merk dat het mijn duidelijkheid aantast.
Alsmede mijn gebrek aan tact jegens vrouwen ernstig bevordert.
Wedstrijdje?quote:Op zondag 12 november 2006 02:26 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Treinen zijn tof![]()
En ik ben toch een tactlozere lul dan jij als ik gezopen heb, dus wees niet bezorgd...
Die moeten wat koelvloeistof drinkenquote:mensen die warm lopen
Da's veel te vermoeiend....quote:voor treinen en vrachtwagens...![]()
Ok, jij wint, je hebt de officiele "AKQ Botte lul van het Jaar Award" gewonnenquote:Op zondag 12 november 2006 02:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wedstrijdje?
[..]
Die moeten wat koelvloeistof drinken
[..]
Da's veel te vermoeiend....
Een ontzettend warm gevoel. Ik moet derhalve even naar de vierkante meter. Seedorf uit de selctie zetten zal me goeddoen.quote:Op zondag 12 november 2006 02:30 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ok, jij wint, je hebt de officiele "AKQ Botte lul van het Jaar Award" gewonnen![]()
![]()
En wat gaat er nu door je heen?
Pff jij had net nog een Majovraag, niet zeuren....quote:Op zondag 12 november 2006 02:36 schreef MaJo het volgende:
Het zou fijn zijn als er ook weer een andere categorie behandeld zou worden dan alleen de mannenvragen
quote:Op zondag 12 november 2006 02:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
DeLorean-automobielen, Micheal J. Fox en Mr. Fusion?
Marinus +1quote:Op zondag 12 november 2006 02:40 schreef Marinus het volgende:
IJzer, nikkel en chroom?
Ok, wat DACHT jij te lezen dan?quote:Op zondag 12 november 2006 02:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
* Note to self: echt kappen met zuipen *
Das ook maar toeval dat ik die wistquote:Op zondag 12 november 2006 02:38 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Pff jij had net nog een Majovraag, niet zeuren....
FF serieus, dit is toch de eerste mannenvraag?
[..]
![]()
![]()
Dat dacht ik vanochtend ook toen ik voor de tweede dag op rij wakker werd met een katerquote:Op zondag 12 november 2006 02:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
* Note to self: echt kappen met zuipen *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |