Helemaal CORRECT! Vreselijk lekker nummer trouwens....quote:Op zondag 12 november 2006 01:32 schreef Gatalin het volgende:
Underworld - Born Slippy .NUXX
Eerste versie was zonder vocalenquote:Op zondag 12 november 2006 01:34 schreef wyccie het volgende:
Huhh, is de tekst aangepast in de B-versie?
Zou een goede vraag wezen, ware het niet dat ik het antwoord zelf niet weet. Vraag komt dus over een paar minutenquote:Op zondag 12 november 2006 01:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Helemaal CORRECT! Vreselijk lekker nummer trouwens....
Gatalin +1
Wat betekent dat .NUXX erachter trouwens?
quote:Op zondag 12 november 2006 01:45 schreef Homdeck het volgende:
die vraag is al eens geweest. White album van de beatles en black album ban jay-z geloof ik
Inderdaadquote:
Ik ben er even een tijdje uitgeweest, dus dat kan best. Ik ben echter doodop en had geen zin om een moeilijke vraag te verzinnen.quote:Op zondag 12 november 2006 01:45 schreef Homdeck het volgende:
die vraag is al eens geweest. White album van de beatles en black album ban jay-z geloof ik
Jaja, vraag goed beantwoorden en hem dan perenquote:Op zondag 12 november 2006 01:49 schreef Homdeck het volgende:
weltrusten. ik zit hier ook niet lang meer
heel close maar net niet close genoegquote:Op zondag 12 november 2006 01:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Of hij moet ook Richie met z'n achternaam heten natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |