wordt het erger als zeg dat ik ook een australian heb en dat ik als kleine Homdeck eens de po van mijn broer half heb leeggeslurpt?quote:Op zondag 12 november 2006 01:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog érger? Er moet toch ergens een grens zijn?
Australianquote:Op zondag 12 november 2006 01:23 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wordt het erger als zeg dat ik ook een australian heb en dat ik als kleine Homdeck eens de po van mijn broer half heb leeggeslurpt?
Nu kan het hopelijk echt niet ergerquote:Op zondag 12 november 2006 01:23 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wordt het erger als zeg dat ik ook een australian heb en dat ik als kleine Homdeck eens de po van mijn broer half heb leeggeslurpt?
Helemaal CORRECT! Vreselijk lekker nummer trouwens....quote:Op zondag 12 november 2006 01:32 schreef Gatalin het volgende:
Underworld - Born Slippy .NUXX
Eerste versie was zonder vocalenquote:Op zondag 12 november 2006 01:34 schreef wyccie het volgende:
Huhh, is de tekst aangepast in de B-versie?
Zou een goede vraag wezen, ware het niet dat ik het antwoord zelf niet weet. Vraag komt dus over een paar minutenquote:Op zondag 12 november 2006 01:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Helemaal CORRECT! Vreselijk lekker nummer trouwens....
Gatalin +1
Wat betekent dat .NUXX erachter trouwens?
quote:Op zondag 12 november 2006 01:45 schreef Homdeck het volgende:
die vraag is al eens geweest. White album van de beatles en black album ban jay-z geloof ik
Inderdaadquote:
Ik ben er even een tijdje uitgeweest, dus dat kan best. Ik ben echter doodop en had geen zin om een moeilijke vraag te verzinnen.quote:Op zondag 12 november 2006 01:45 schreef Homdeck het volgende:
die vraag is al eens geweest. White album van de beatles en black album ban jay-z geloof ik
Jaja, vraag goed beantwoorden en hem dan perenquote:Op zondag 12 november 2006 01:49 schreef Homdeck het volgende:
weltrusten. ik zit hier ook niet lang meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |