Same herequote:Op zondag 12 november 2006 01:06 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik moet aan mijn onwijsch boeiende scriptie werken enzo

Ohquote:Op zondag 12 november 2006 01:06 schreef Mark_V het volgende:
Ik bedoel dus de uitvoerende en het nummer....
Het is inderdaad gabber

ow dat had ik niet gezienquote:Op zondag 12 november 2006 01:06 schreef Mark_V het volgende:
Ik bedoel dus de uitvoerende en het nummer....
Het is inderdaad gabber

die cd was een jeugdzonde. ik vond het toen eigenlijk ook al takkeherrie, maar het was wel stoer natuurlijkquote:Op zondag 12 november 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
Oh mijn god, er zijn mensen die dit echt (her)kennen?
Ik reeg zowat migraine, bedankt Mark

Ik heb het liedje ook nog noit gehoord maar ik was/ben dan gelukkig ook geen gabberquote:Op zondag 12 november 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:

"huuu peerd, Kijk daar heb je dmitrie, heeeej dmitri, ik hep un houseplaetje gemaekt en da ken jij vast riemixen"quote:Op zondag 12 november 2006 01:09 schreef MaJo het volgende:
Het begon toch met "Rotterdam, Amsterdam, ik weet allebei niet waar dat ligt? Of dat het bestaat" of zoietsdeed ik altijd met klasgenootjes na
je vraag is overigens wel wat onduidelijk. Eigenlijk moet je vragen "welk nummer van wie?" want technisch gezien heb ik gelijk...

Nummah is goed, nu de naam nogquote:Op zondag 12 november 2006 01:07 schreef Homdeck het volgende:
Alles naar de klote toch?
Ik heb Hollands Hakkuh![]()
![]()
![]()

Oud wijfquote:Op zondag 12 november 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:

oh ja dat wat hetquote:Op zondag 12 november 2006 01:13 schreef Gatalin het volgende:
Euromasters - Alles naar de klote!

Gatalin +1quote:Op zondag 12 november 2006 01:13 schreef Gatalin het volgende:

het kan altijd ergerquote:Op zondag 12 november 2006 01:16 schreef Soempie het volgende:
en jij dacht dat je reputatie al verschrikkelijke schade had opgelopen Hom?![]()

Kunnen we hier trouwens niet het officiele AKQ lied van makenquote:Op zondag 12 november 2006 01:13 schreef Gatalin het volgende:

Nee dit is zelf nog vele malen erger dan eisbärquote:Op zondag 12 november 2006 01:19 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Kunnen we hier trouwens niet het officiele AKQ lied van maken![]()

Dat blijkt. Benieuwd naar wat er nog gaat komenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |