Hoi Majoquote:Op zondag 12 november 2006 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dart![]()
Klik jij ook nog even?
Sorry nog geen tijd gehad om terug te mailen
Ik ook niet. Ik heb al bijna driekwart jaar geen tentamens meer gehad.quote:Op zondag 12 november 2006 01:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben ik eigenlijk die enige die geen temtamens heeft gehad?
Dart
Je bent een schatquote:Op zondag 12 november 2006 01:02 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Hoi Majo![]()
Heb al geklikt
maakt niet uit. Heb je net even een mailtje gestuurd
Ik ook niet. Voor mij zijn die al een jaar of 8 geleden gestoptquote:Op zondag 12 november 2006 01:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Dart
Ik ook niet, ik moet aan mijn onwijsch boeiende scriptie werken enzoquote:Op zondag 12 november 2006 01:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Dart
Maar dat is heul geen yuri vraagquote:Op zondag 12 november 2006 01:04 schreef Mark_V het volgende:
Hoe heet deze prachtmuziek?
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=3443mozart.mp3
ik ben niet zo snelquote:
Same herequote:Op zondag 12 november 2006 01:06 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik moet aan mijn onwijsch boeiende scriptie werken enzo
Ohquote:Op zondag 12 november 2006 01:06 schreef Mark_V het volgende:
Ik bedoel dus de uitvoerende en het nummer....
Het is inderdaad gabber
ow dat had ik niet gezienquote:Op zondag 12 november 2006 01:06 schreef Mark_V het volgende:
Ik bedoel dus de uitvoerende en het nummer....
Het is inderdaad gabber
die cd was een jeugdzonde. ik vond het toen eigenlijk ook al takkeherrie, maar het was wel stoer natuurlijkquote:Op zondag 12 november 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
Oh mijn god, er zijn mensen die dit echt (her)kennen?
Ik reeg zowat migraine, bedankt Mark
Ik heb het liedje ook nog noit gehoord maar ik was/ben dan gelukkig ook geen gabberquote:Op zondag 12 november 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
Oh mijn god, er zijn mensen die dit echt (her)kennen?
Ik reeg zowat migraine, bedankt Mark
"huuu peerd, Kijk daar heb je dmitrie, heeeej dmitri, ik hep un houseplaetje gemaekt en da ken jij vast riemixen"quote:Op zondag 12 november 2006 01:09 schreef MaJo het volgende:
Het begon toch met "Rotterdam, Amsterdam, ik weet allebei niet waar dat ligt? Of dat het bestaat" of zoietsdeed ik altijd met klasgenootjes na
je vraag is overigens wel wat onduidelijk. Eigenlijk moet je vragen "welk nummer van wie?" want technisch gezien heb ik gelijk...
Nummah is goed, nu de naam nogquote:Op zondag 12 november 2006 01:07 schreef Homdeck het volgende:
Alles naar de klote toch?
Ik heb Hollands Hakkuh![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |