Hey, ik ben nog niet gruwelijk bezet of zo!quote:
Daar ben ik eens aan begonnen, maar halverwege opgehoudenquote:Op zondag 12 november 2006 23:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l, heb je DVD profiler?
Ahhhhh ":)quote:Op zondag 12 november 2006 23:24 schreef Liyon het volgende:
*sugt*
alle leuke jongens zijn bezet, behalve andy.. maar het lot houd ons bescheiden..
*drama*
Ja moet er echt eens een dag voor gaan zitten of zoquote:Op zondag 12 november 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga namelijk ook beginnen aan Profilerwel tof
Lyon, misschien moet je eens kennis maken met tehrockstar, dat is ook al zo'n Andyfanquote:Op zondag 12 november 2006 23:53 schreef Liyon het volgende:
yap.. tis moeilijk, maar mik zal het onvermijdelijke accepteren..
andy, ik laat je vrij.. dan kun je iemand vinden die net zoveel van je houd als ik *snif*
GA! GA DOOR MET JE LEVEN.. EN LAAT MIJ HIER IN EENZAAMHEID!
kan ik al in een dramafilm jongens?
By your command.quote:Op zondag 12 november 2006 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nathan, klik ff op de Fanboys link
"Neemt Liyon op sleeptouw"quote:Op zondag 12 november 2006 23:53 schreef Liyon het volgende:
yap.. tis moeilijk, maar mik zal het onvermijdelijke accepteren..
andy, ik laat je vrij.. dan kun je iemand vinden die net zoveel van je houd als ik *snif*
GA! GA DOOR MET JE LEVEN.. EN LAAT MIJ HIER IN EENZAAMHEID!
kan ik al in een dramafilm jongens?
DVD-profiler is handy.quote:Op zondag 12 november 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga namelijk ook beginnen aan Profilerwel tof
Cylons zijn zo veel beter dan mensen!quote:
Sweet Dreams Ang3lquote:Op maandag 13 november 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.
Film-gek, leest veel, danst veel, donkere haren, kleed zich leuk, komt uit de plaats waar ik op de middelbare school heb gezeten, is ook enigst kind .... ik mis alleen dat Spaanse en die goede opleidingDAMN!
Stuur hem op een cursus Spaans?quote:Op maandag 13 november 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.
Film-gek, leest veel, danst veel, donkere haren, kleed zich leuk, komt uit de plaats waar ik op de middelbare school heb gezeten, is ook enigst kind .... ik mis alleen dat Spaanse en die goede opleidingDAMN!
* Liyon kruipt tegen stroekie aanquote:Op maandag 13 november 2006 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Neemt Liyon op sleeptouw"
niet hier eenzaam en alleen blijven treuren hoor![]()
Apollo is cute!quote:Op maandag 13 november 2006 00:08 schreef PhalanX het volgende:
Cylons zijn zo veel beter dan mensen!
Humor, ja. Maar wel enorm voer voor de dumpbakken bij FRS. Of downloaden.quote:
Geeft Liyon een nieuw pak tissues zodat hij nog even verder kan snotteren op m'n uithuilschouderquote:Op maandag 13 november 2006 00:09 schreef Liyon het volgende:
[..]
* Liyon kruipt tegen stroekie aan
mijn hunky![]()
Getverdemmequote:Op maandag 13 november 2006 00:15 schreef Liyon het volgende:
ow.. stroek.. k heb ze al ergens anders voor gebruikt
apollo IS cute idd naatje.,..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |