was wat minder niks lekkers vandaag .... ach ja morgen weer een dag, helaas geen wilde sex vandaagquote:Op zondag 12 november 2006 04:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
lekker gestapt?
Nee die houdt niet van uitgaan.quote:Op zondag 12 november 2006 05:01 schreef Nuno_G het volgende:
was de portugees er ook ?
keurig - ok kerk - kan me niet schelen zolang ik maar kan uitslapen geheelonthouder - dat zou de eerste portugees zijn die ik ken en geen glas wijn drinkt en geloof me ik ken er veelquote:Op zondag 12 november 2006 05:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die houdt niet van uitgaan.
Het is echt een hele keurige geheelonthoudende rustige kerkganger
Heel af en toe een borreltje. Tenminste, toen ie hier was 1x, was een fles die hij me kado had gedaan. maar normaal drinkt ie niet nee.quote:Op zondag 12 november 2006 05:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
keurig - ok kerk - kan me niet schelen zolang ik maar kan uitslapen geheelonthouder - dat zou de eerste portugees zijn die ik ken en geen glas wijn drinkt en geloof me ik ken er veel![]()
Ik zoen überhaubt niet zo vaak op stap.quote:Op zondag 12 november 2006 05:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
je zoent nooit als ik er bij ben
ok dan kan ik hem toch een beetje omturnen in een "wild thing" mag dat ? stuur hem maar naar Utrechtquote:Op zondag 12 november 2006 05:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel af en toe een borreltje. Tenminste, toen ie hier was 1x, was een fles die hij me kado had gedaan. maar normaal drinkt ie niet nee.
Ik denk niet dat je dat gaat lukkenquote:Op zondag 12 november 2006 05:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok dan kan ik hem toch een beetje omturnen in een "wild thing" mag dat ? stuur hem maar naar Utrecht![]()
Leuk lekker flirten in het portugees is veel leuker dan in het nederlandsquote:Op zondag 12 november 2006 05:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat gaat lukken
Hij is wel eenenorme flirt met woorden. heerlijk. Hou ik wel van
Ik spreek geen Portugees, dus tussen ons gaat dta in het half engels, half spaans en half nederlands *LOL*quote:Op zondag 12 november 2006 05:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Leuk lekker flirten in het portugees is veel leuker dan in het nederlands![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |