Ik mis de logica.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:56 schreef SeaOfLove het volgende:
hij is 18+, dus ik moet hem met rust laten
of 2x18 toch?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:58 schreef remlof het volgende:
ow SOL is je doelgroep onder 18 tegenwoordig?
ik ga blaadjes van een madeliefje plukken...ipv van hij houdt wel van mij, hij doet niet van mij houden zeg ik: blauw, zwart, blauw, zwart, blauwquote:Op zondag 12 november 2006 00:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nee of mij helemaal adoreren of nietwant ik ben SUPER en dat vind SOL ook (denk ik
)
quote:Op zondag 12 november 2006 00:02 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je wil nu ook een goede beurt hebben lieverd?
![]()
Ojee en nu dan? Wat word er verwacht van me, ik heb je nog niet eens IRL gezienquote:
uhhh...gewoon jezelf zijn is toch wat er wordt verwachtquote:Op zondag 12 november 2006 00:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ojee en nu dan? Wat word er verwacht van me, ik heb je nog niet eens IRL gezienomda tik niet naar de meeting kon gaan
![]()
Hmm doe me best dan okequote:Op zondag 12 november 2006 00:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhhh...gewoon jezelf zijn is toch wat er wordt verwacht![]()
![]()
kom jij ook een vlgnd Xquote:Op zondag 12 november 2006 00:15 schreef Acryl het volgende:
Tok!
quote:Op zondag 12 november 2006 00:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kom jij ook een vlgnd X... of moet je te ver fietsen
![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 00:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als jij net zo een koele fiets hebt als Surveillance-Fiets![]()
dan ben je oshiroquote:Op zondag 12 november 2006 00:25 schreef Acryl het volgende:
[..]heb wel een Zündapp brommert uit 1972... telt dat ook
Kijk maar in het Delft-topicquote:Op zondag 12 november 2006 00:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oke kom iedereen, adoreer mij zoals je nog nooit iemand geadoreert heb, plaats hier mooie dames, bier en tieten en maak mij gelukkig met leuke voorstellen![]()
![]()
Waar is je tempel? Dan kan ik je vereren.quote:Op zondag 12 november 2006 00:25 schreef Acryl het volgende:
[..]heb wel een Zündapp brommert uit 1972... telt dat ook
Biogarde wil je biogarde@live.nl als emailadres want die heb ik namelijkquote:
quote:Op zondag 12 november 2006 02:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De surprise is er inmiddels al af met ons.... Dus nee, maar wel onwijs bedankt enzo
.
Pwntquote:
quote:Op zondag 12 november 2006 00:32 schreef oshiro het volgende:
[..]
Waar is je tempel? Dan kan ik je vereren.
Schaapievleeschquote:Op zondag 12 november 2006 02:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
De Tempel
[afbeelding]
Dus kom maar op met dat opofferen, wat hebben jullie![]()
![]()
Wil je mijn topic niet verknoeien met een TVP, meldt liever iets zinnigsquote:Op zondag 12 november 2006 02:56 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Piemel in oor @ je moederquote:Op zondag 12 november 2006 03:03 schreef opgebaarde het volgende:
tvp @ mijn moeder
mafdrol, moet ik jou soms spanken? Jij krijgt verdullekes nog 2 euro wisselgeld van mijn moederquote:
Vind ik die van ponyluvert leukerquote:Op zondag 12 november 2006 03:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding]
Piemel op kin @ Martijn.
Ik heb je al een sig gegevenquote:Op maandag 13 november 2006 21:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo nu weer allemaal lief doen voor mij
En kom eens wat offeren hier
quote:Op maandag 13 november 2006 22:26 schreef KansloosForEver het volgende:
Hij heeft wel een geniale naam![]()
![]()
Weinig inhoudquote:Op maandag 13 november 2006 22:27 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
verder wel vrij weinig inhoud, maar dat maakt niets meer uit
Lieve schat...ik was even tv kijkenquote:Op maandag 13 november 2006 22:25 schreef BeeDee het volgende:
SOL !!!!!!!!!!! Ik heb recht op antwoord ! Je hebt m'n FoBo ontmaagd..Ik wil je adoreren !
![]()
![]()
Jij bent de TS dus jij staat natuurlijk ook op de Wall of Famequote:Op maandag 13 november 2006 22:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lieve schat...ik was even tv kijken.
Maar dit is admiraal_anaal zijn topicje dus ik mag hier niet geadoreerd worden![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 22:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij bent de TS dus jij staat natuurlijk ook op de Wall of Famenaast mij
![]()
Ja, maar...maar...quote:Op maandag 13 november 2006 22:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lieve schat...ik was even tv kijken.
Maar dit is admiraal_anaal zijn topicje dus ik mag hier niet geadoreerd worden![]()
open er een topic overquote:Op maandag 13 november 2006 22:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, maar...maar...Echt niet ? Jij hebt 'm toch gemaakt ...
Jammer..
![]()
*stilletjes afdruipt*
Mmm... zou m'n eerste topic buiten MEN zijn..quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 23:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mmm... zou m'n eerste topic buiten MEN zijn..En volgens mij heb jij al een paar naamtopics versleten.
![]()
En op slot...was te verwachten. Iets met meer rechten als je langer geregisteerd bent enzo....quote:
Hoezo mij PM'enquote:Op maandag 13 november 2006 23:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En op slot...was te verwachten. Iets met meer rechten als je langer geregisteerd bent enzo....PM maar, en blablabla.....had jij admiraaltje al ge PM't ?
![]()
Lief topicquote:Op maandag 13 november 2006 23:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En op slot...was te verwachten. Iets met meer rechten als je langer geregisteerd bent enzo....PM maar, en blablabla.....had jij admiraaltje al ge PM't ?
![]()
Dank jequote:Op maandag 13 november 2006 23:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lief topic.
Ik msn nu met a_aIk doe niet aan PM
![]()
Doe eerst 's een foto van jezelf (pm, mail, inet), volgens ingewijden ben je lekkerquote:Op maandag 13 november 2006 23:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoezo mij PM'enen idd zat al snel een slotje op
Kom op mensen laat eens wat meer merken hoe lief jullie mij wel eigenlijk niet vinden, stuur mij eens fanmail met een foto van jezel met mijn naam eronder ofzo![]()
Hij is gewoon aan het MSN'en met 'r !quote:Op maandag 13 november 2006 23:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoezo mij PM'enen idd zat al snel een slotje op
Kom op mensen laat eens wat meer merken hoe lief jullie mij wel eigenlijk niet vinden, stuur mij eens fanmail met een foto van jezel met mijn naam eronder ofzo![]()
Van wie heb jij die info?quote:Op maandag 13 november 2006 23:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Doe eerst 's een foto van jezelf (pm, mail, inet), volgens ingewijden ben je lekker![]()
en ikke die jaloers is op al die vrouwen die naast mij met hem kleppenquote:Op maandag 13 november 2006 23:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hij is gewoon aan het MSN'en met 'r !
*Jaloers is*![]()
Niet doen joh...je kan beter krijgen..quote:Op maandag 13 november 2006 23:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en ikke die jaloers is op al die vrouwen die naast mij met hem kleppen![]()
Nee hoor niet doen, dat zal ik nooit doenquote:Op maandag 13 november 2006 23:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en ikke die jaloers is op al die vrouwen die naast mij met hem kleppen![]()
En wie zijn die ingewijdequote:Op maandag 13 november 2006 23:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Doe eerst 's een foto van jezelf (pm, mail, inet), volgens ingewijden ben je lekker![]()
Je hoeft z'n naam toch niet te adoreren ? Ik denk dat ie echt oprecht als persoon geadoreerd wil worden !quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hoeft z'n naam toch niet te adoreren ? Ik denk dat ie echt oprecht als persoon geadoreerd wil worden !![]()
Ok dan. Hij is echt en handelt volgens afspraak.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hoeft z'n naam toch niet te adoreren ? Ik denk dat ie echt oprecht als persoon geadoreerd wil worden !![]()
Jaja CPU draait nog als een zonnetje hierquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ok dan. Hij is echt en handelt volgens afspraak.![]()
Nee, daar begin ik niet aan hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar heeft een misleidende naam ! Opgelost...quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ok dan. Hij is echt en handelt volgens afspraak.![]()
Jij bent onvermurwbaar !quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, daar begin ik niet aan hoor
Ja, jij en christiaanquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jij bent onvermurwbaar !![]()
Gebruikt iemand dat woord nog ?![]()
*onvermurwbaar uit database haalt*quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een 13 jarig frontpage modje die dyslectisch is![]()
Ja, die praat ook zo kakquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een 13 jarig frontpage modje die dyslectisch is![]()
You're not getting me on a plane !quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:22 schreef Laton het volgende:
adoreren doe ik hem zeker niet, maar ik moet zeggen dat zijn huidige usericon me elke keer weer doet glimlachen
Kijk dat is dan weer echt in tegenstelling tot wat beblaat in dit topic verder.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jaja CPU draait nog als een zonnetje hier![]()
![]()
" i aint going on no plane fool"quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:22 schreef Laton het volgende:
adoreren doe ik hem zeker niet, maar ik moet zeggen dat zijn huidige usericon me elke keer weer doet glimlachen
quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
" i aint going on no plane fool"
quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
" i aint going on no plane fool"
Ik zat op de lagere school toen deze serie (voor het eerst) uitgezonden werd !quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Op google gezocht, kon er maar niet opkomen
Ik kijk de DVD's elke dag een aflevering.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[afbeelding]
"I aint going on no plane fool"
Kut, kruisje
Goed idee welquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik kijk de DVD's elke dag een aflevering.![]()
Hee Btw ik heb nog een coolere P-M Dothan 1.6 2m zonder problems op 2.4 en ook 2.6.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jaja CPU draait nog als een zonnetje hier![]()
![]()
Mist toch de magie van toen IMHO !quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik kijk de DVD's elke dag een aflevering.![]()
Owkeejjj..... DIGquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hee Btw ik heb nog een coolere P-M Dothan 1.6 2m zonder problems op 2.4 en ook 2.6.
Duh.... toen was ik buiten spelen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mist toch de magie van toen IMHO !![]()
Past ie op de 479 adapterquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hee Btw ik heb nog een coolere P-M Dothan 1.6 2m zonder problems op 2.4 en ook 2.6.
Met de meiden mag ik aannemen ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:48 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Duh.... toen was ik buiten spelen.![]()
In My Humble Opinionquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:49 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Pleur op gek waar staat IMHO dan voor?
Pleur zelf op chagrijn !quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:49 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Pleur op gek waar staat IMHO dan voor?
Kijk !quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:51 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Uiteraard en daar heb ik 1 goeie aan overgehouden.![]()
I know ! Zoveel schelen we niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ook op die leeftijd is 't nog mogelijk om een strakke vrouw te hebben zonder ombouw.![]()
Idd !quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:06 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het geeft toch weer wat vertrouwen in de toekomst voor al die wat jongere users hier.![]()
Geen probleem, die van mij is ook gelogen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Idd !En dan zijn er nog oudere users dan wij, kijk maar naar het aantal geboortejaren van 00-00-0000 !
![]()
Owkeej...die van mij niet. Moet ieder voor zich weten. Het is tenslotte de grote leugen genaamd "internet"quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Geen probleem, die van mij is ook gelogen.![]()
Ja en ook wat mensen hier weten wie ik ben en wat fake is, Do the match.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Owkeej...die van mij niet. Moet ieder voor zich weten. Het is tenslotte de grote leugen genaamd "internet"![]()
Ik zie dat je voornamelijk in V& A komt....ik niet, hoor dus niet bij die happy few... match gedaan..quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja en ook wat mensen hier weten wie ik ben en wat fake is, Do the match.![]()
Heej Sebasser. Je test heb ik gewoon via PM ontvangen. Die andere was (waren) leeg idd !quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:32 schreef Sebasser het volgende:
Tvp
Ik heb uiteraard ook een kloon voor de rest van 't forum maar nu is deze ff losgeslagen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:31 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zie dat je voornamelijk in V& A komt....ik niet, hoor dus niet bij die happy few... match gedaan..![]()
Kan je niet plaatsen...sorryquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard ook een kloon voor de rest van 't forum maar nu is deze ff losgeslagen.![]()
Had je al !quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:40 schreef Sebasser het volgende:
tvp!
Ben niet zo thuis in het kloongebeuren...2x u does ring a bell echter. Weet alleen niet waar de klepel hangtquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Sorry dit is een kloon eik.![]()
De orginele versie met 2x u heeft permban.![]()
Ooit een keer in 't verledenquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben niet zo thuis in het kloongebeuren...2x u does ring a bell echter. Weet alleen niet waar de klepel hangt![]()
Is dat al lang ? en waarom ?![]()
Nee, idd. Ben zelf al tegen het beleid aangelopen. Niet met een ban...maar toch ! Klopt je geboortedatum nou wel of niet ? Vind het persoonlijk jammer dat dit vaak verdraaid of verzwegen wordt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ooit een keer in 't verledenen 't waarom is een vraag die op Fok! niet van toepassing is.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |