van leren komt toch niks, dan kun je je tijd wel beter voldoenquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:39 schreef Memento-Mori het volgende:
de kans dat ik nog lans kom is ook erg klein maar wie weet
Wat mijn oud-collega zegtquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Veel plezier allemaal vanmiddag...
Je kan het beste proberen te parkeren in een van de parkeergarage's, want heel dichtbij O'Connells parkeren is bijna onmogelijkquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:05 schreef clauwheee het volgende:
Zo.
Clau en Noca hebben het erg druk gehad, vanochtend niet helemaal lekker dus tot een uur of half een in bedje gelegen. De trein gaan we niet trekken, dus we stappen zo in de auto.
We zijn iets later dus, maar tot straks!
Ja, Je moet zeker een keer komen. De twee vorige keren vond ik het gezellig.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:19 schreef borisz het volgende:
veel plezier, misschien moet ik ooit ook is gaan![]()
dat zal dan waarschijnlijk dus de Cupfinal zijn op 19 mei 2007, ik zit dan midden in mijn exames dus.. we zien het nog welquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, Je moet zeker een keer komen. De twee vorige keren vond ik het gezellig.
Ik had graag willen komen, maar een VBL-mod is geen VBL-mod als hij een voetbalwedstrijd van zijn club laat schieten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:49 schreef golfer het volgende:
Oh ja, dit was de allereerste VBL-meet zonder 1 enkele mod.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |