Jij kijkt de X-factor?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:40 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Is gewoon zo'n kneus die met z'n vrienden heeft gewed dat hij op TV kon komen. Jammer dat we het jurycommentaar niet te zien kregen, ik gok dat ze hem hebben afgemaakt.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:13 schreef Isdatzo het volgende:
ik kijk 't nooit ik kom hier ook nooit maar nu wil ik 'm wel zien.. iemand linkje?![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Kandidaatnummer = 01840
Zoek maar op de x-factor site
die achternaamquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:34 schreef Antal het volgende:
voornaam: Jordy Broek
leeftijd: 17
lokatie: Apeldoorn 16-09
kandidaat nr.: 01840
songtitel: Sinterklaasje Kapoentje
artiest: onbekendkan alleen die video niet openen , iemand caps ?
ben jij het niet ?quote:
Koop hem.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
had ik maar zo'n leuke rugby helm![]()
jaa gek ik kan 'm niet afspelen fkcing kut sitequote:Op zaterdag 11 november 2006 21:44 schreef Isdatzo het volgende:
waar de neuk moet ik dat op die site zoeken
fcking onoverzichtelijk.. die lui moeten echt een keer een boek internet-communicatie doorlezen!
laat maar heb 'm al gevonden
en die kutsite is ook niet compatible met opera![]()
nee, want de jury is het geloof in sinterklaas kwijtquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:40 schreef SilverBullet het volgende:
Was ie door?
ja dat snap ik dus ook niet. En waarom laten ze dan niet de jury er commentaar opgeven dat ze dat soort fratsen totaal niet grappig vinden.quote:Op zondag 12 november 2006 00:33 schreef MikelenniuM het volgende:
sommige mensen...dat ze die gasten überhaupt binnelaten
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |