abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43460858
Hallo, heeft iemand ervaring met de nieuwsgroepen van tiscalli ?

Ik heb op de site gekeken maar kan niets vinden ( dat werkt )

Ik wil namelijk de instellingen instellen voor het programma Newsleecer.

ik heb news.tiscali.nl al geprobeerd, maar dat werkt niet.

Hopenlijk kan iemand mij verder helpen.

Alvast bedankt !
  zaterdag 11 november 2006 @ 20:16:52 #2
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_43461061
nou kerel,
ik zal je vertellen, ik heb zelf demon en maak optimaal gebruik van binaries en toen wou mijn ex vriendinnetje ook internet leuk dacht zij en ik dacht feest kan ik daar ook doenloaden en thuis extra binaries gebruiken.

na het beste abbo voor haar gekozen te hebben kwamen we bij Tiscali, dacht dat iedere ISP binaries ondersteunde dus zocht het probleem bij mezelf.

Maar helaas Tiscali heeft een mooie news server waar je alleen messages op kan plaatsen ik persoonlijk doe dat liever op fora.

Maar uh binaries worden tot op heden zover ik weet en ben vertelt .

NIET ondersteund.

toen ik hier achter kwam wou ik een jaar later het abbo opzeggen en veranderen naar een ISP die het wel had maar ja dit hoeft voor mij nu niet meer. neem nu een chickie die wel een ISP met binaries heeft.
:-)
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_43461584
Tiscali heeft dacht ik ook geen binaries.

www.eweka.nl

7,50 euro in de maand.werkt super en iets van een maand retentie
  zaterdag 11 november 2006 @ 20:36:53 #4
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43461737
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:16 schreef Dwan het volgende:
nou kerel,
ik zal je vertellen, ik heb zelf demon en maak optimaal gebruik van binaries en toen wou mijn ex vriendinnetje ook internet leuk dacht zij en ik dacht feest kan ik daar ook doenloaden en thuis extra binaries gebruiken.

na het beste abbo voor haar gekozen te hebben kwamen we bij Tiscali, dacht dat iedere ISP binaries ondersteunde dus zocht het probleem bij mezelf.

Maar helaas Tiscali heeft een mooie news server waar je alleen messages op kan plaatsen ik persoonlijk doe dat liever op fora.

NIET ondersteund.

toen ik hier achter kwam wou ik een jaar later het abbo opzeggen en veranderen naar een ISP die het wel had maar ja dit hoeft voor mij nu niet meer. neem nu een chickie die wel een ISP met binaries heeft.
  zaterdag 11 november 2006 @ 20:37:37 #5
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43461754
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:32 schreef duckes het volgende:
Tiscali heeft dacht ik ook geen binaries.

www.eweka.nl

7,50 euro in de maand.werkt super en iets van een maand retentie
Waarom dokken als je ook elders gratis de nieuwste shizzle snel kan downloaden?
  zaterdag 11 november 2006 @ 20:40:08 #6
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_43461817
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waarom dokken als je ook elders gratis de nieuwste shizzle snel kan downloaden?
Gratis servers ondersteunen niet altijd binaries of hebben een retentie van een aar dagen (maar headers voor een maand). Krijg je de helft nog niet eens gedownload...

Eweka levert goede service voor een goede prijs
  zaterdag 11 november 2006 @ 20:43:04 #7
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43461904
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:40 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Gratis servers ondersteunen niet altijd binaries of hebben een retentie van een aar dagen (maar headers voor een maand). Krijg je de helft nog niet eens gedownload...

Eweka levert goede service voor een goede prijs
Ik doel meer op p2p. Met Emule, Torrentsen DC++ kun je toch krijgen wat je wilt? Ik wel tenminste...
pi_43461940
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:16 schreef Dwan het volgende:
nou kerel,

NIET ondersteund.

Thanx gozer voor t antwoord.

Tis ook niet voor mezelf, voor mn moeder, en ja ik dacht dus ook, mooi ! meer downloaden

maar helaas... jah ach, dan zoek ik wel ff verder, heb ergens nog wel een **legaal payserver lijntje volgens mij...

thanx again !
pi_43461996
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:43 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik doel meer op p2p. Met Emule, Torrentsen DC++ kun je toch krijgen wat je wilt? Ik wel tenminste...
jah maar met bv Newsleecer download je met je volle verbinging, en heb je niets te maken met de upload snelheid van anderen, omdat het al op het net staat.. in de nieuwsgroepen...
pi_43463652
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:45 schreef simra het volgende:

[..]

jah maar met bv Newsleecer download je met je volle verbinging, en heb je niets te maken met de upload snelheid van anderen, omdat het al op het net staat.. in de nieuwsgroepen...
en downloaden MAG

en als jij gaat Emulen, Bittorrenten etc, dan UPLOAD jij

en dan ben je wettelijk strafbaar :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')