jaaaquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:02 schreef Supersheep het volgende:
Ligt aan de kleur van het 'snavellelletje'. (zal wel een naam voor zijn, maar heb geen idee)
ow shit dan moet ik natuurlijk nog zeggen:quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:02 schreef Supersheep het volgende:
Ligt aan de kleur van het 'snavellelletje'. (zal wel een naam voor zijn, maar heb geen idee)
Nee, nog nooit gezienquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jaaa
ook een fan?
en whoei vanaaf dus weer!
echt jullie allemaal kijken hoor!
ideaal voor mensen die van gekke feitjes houden!
ja, sorryquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:12 schreef Homdeck het volgende:
landelijk?
trouwquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gezien
wist het gewoon, weet ook niet waarom
Noem 10 Nederlandse dagbladen
Allemaal goedquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:13 schreef Homdeck het volgende:
trouw
telegraaf
financieel dagblad
algemeen dagblad
nrc
spits
metro
nederlands dagblad
volkskrant
parool
Om je gerust te stellen: als je de eerste was geweest had ik je waarschijnlijk toch het puntje gegeven aangezien mijn vraag nogal krom was.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
trouw
brabants dagblad
dagblad de limburger
limburgs dagblad
de gooi en eemlander
volkskrant
NRC
telegraaf
algemeen dagblad
dagblad van het noorden
en ik heb ze bijna allemaal verkocht in mn donkere dagen als telemarketing mutsjequote:Op zaterdag 11 november 2006 22:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Om je gerust te stellen: als je de eerste was geweest had ik je waarschijnlijk toch het puntje gegeven aangezien mijn vraag nogal krom was.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:26 schreef ChrisJX het volgende:
Schiermeeuwenoog ofzo...
al sinds een paar maanden. hoezo?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:27 schreef Supersheep het volgende:
Homdeck, sinds wanneer heb jij standaard een -'tje bij je naam?
zomaar, viel me nu pas opquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:31 schreef Homdeck het volgende:
[..]
al sinds een paar maanden. hoezo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |