Dat zijn gelukkig maar heeeel weinig bands!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:55 schreef Homdeck het volgende:
ik zoek nog de frontman van een engelse band die vooral in de jaren 70 veel hits scoorde.
tja ik kan ook gelijk gaan zeggen om welke band het gaat.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat zijn gelukkig maar heeeel weinig bands!![]()
cafca +1quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:08 schreef cafca het volgende:
Jeff Lynn(e)
Stel dan een super-super simpele!~quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:09 schreef cafca het volgende:
Maar ik kwam eigenlijk alleen even langswaaien, geen tijd voor een nieuwe vraag, sorry
Homdeck +1quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:13 schreef Homdeck het volgende:
electric light orchestra lol
RoofingBurner +1quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Orchestral Manouvres in the Dark
Aangezien roofingburner weg isquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:24 schreef BrandX het volgende:
International Fund for Animal Welfare
Ik ben donateur![]()
Snowy is liefquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
geen idee waar ik dat dingkie heb...
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:45 schreef liefie_ het volgende:
american standard cde for information interchange!!
heb ik eindelijk wat aan die lessen informatiekunde
nopequote:Op zaterdag 11 november 2006 21:53 schreef BrandX het volgende:
afhankelijk van wat ze te eten krijgen?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
Ze moeten de bruine eieren vetbieden die nemen echt het leggen over.
Goede tipquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nope
en majo als je dat tof vind moet je eens QI kijken!
daar heb ik t ook van
komt om 11 uur op de bbc
iig op vrijdag maar volgens mij nog een dag in de week
Iedere vrijdag om 23uur op BBC2 en zaterdag om 24uur ook op 2quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nope
en majo als je dat tof vind moet je eens QI kijken!
daar heb ik t ook van
komt om 11 uur op de bbc
iig op vrijdag maar volgens mij nog een dag in de week
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goede tipJe bedoelt 11 uur 's avonds neem ik aan?
jaaaquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:02 schreef Supersheep het volgende:
Ligt aan de kleur van het 'snavellelletje'. (zal wel een naam voor zijn, maar heb geen idee)
ow shit dan moet ik natuurlijk nog zeggen:quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:02 schreef Supersheep het volgende:
Ligt aan de kleur van het 'snavellelletje'. (zal wel een naam voor zijn, maar heb geen idee)
Nee, nog nooit gezienquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jaaa
ook een fan?
en whoei vanaaf dus weer!
echt jullie allemaal kijken hoor!
ideaal voor mensen die van gekke feitjes houden!
ja, sorryquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:12 schreef Homdeck het volgende:
landelijk?
trouwquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gezien
wist het gewoon, weet ook niet waarom
Noem 10 Nederlandse dagbladen
Allemaal goedquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:13 schreef Homdeck het volgende:
trouw
telegraaf
financieel dagblad
algemeen dagblad
nrc
spits
metro
nederlands dagblad
volkskrant
parool
Om je gerust te stellen: als je de eerste was geweest had ik je waarschijnlijk toch het puntje gegeven aangezien mijn vraag nogal krom was.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
trouw
brabants dagblad
dagblad de limburger
limburgs dagblad
de gooi en eemlander
volkskrant
NRC
telegraaf
algemeen dagblad
dagblad van het noorden
en ik heb ze bijna allemaal verkocht in mn donkere dagen als telemarketing mutsjequote:Op zaterdag 11 november 2006 22:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Om je gerust te stellen: als je de eerste was geweest had ik je waarschijnlijk toch het puntje gegeven aangezien mijn vraag nogal krom was.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:26 schreef ChrisJX het volgende:
Schiermeeuwenoog ofzo...
al sinds een paar maanden. hoezo?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:27 schreef Supersheep het volgende:
Homdeck, sinds wanneer heb jij standaard een -'tje bij je naam?
zomaar, viel me nu pas opquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:31 schreef Homdeck het volgende:
[..]
al sinds een paar maanden. hoezo?
Een wát?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:27 schreef Supersheep het volgende:
Homdeck, sinds wanneer heb jij standaard een -'tje bij je naam?
- als in - en +quote:
Ah. Wist niet eens dat je dat aan en uit kunt zetten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:49 schreef Supersheep het volgende:
- als in - en +
om te zien of mensen online zijn of niet, wat je dus ook niet kan laten zien (zoals bij ChrisJX bijvoorbeeld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |